Korvataanko muualla maailmassa kuin Suomessa euroja ravintoloille yms.
Kommentit (7)
Ruotsissa eivät ole saaneet korvauksia.Täällä on niin väärin jaettu koronarahat. Esim Björn Abba Ulvaeus sai 9 miljoonaa. Mitä hän on hävinnyt kun royalties joka päivä tippuu tilille musiikista.
Ravintolan omistajat joutuvat laiyttamaan kiinni firmat, vaan maffiafirmat selviävät. Heiltä ei vaadita verorästejä eikä muutakaan, konkursseja suvun kanssa suunniteltuja .Aina on 'joka sukulainen ottamassa yli konkurssipesän.
Valtio ei tee mitään.Yleinen pelko vallitsee.
Kyllä
Suomessa pn itse asiassa surkeat korvaukset
Ei, eikä tarvitsekaan koska kyllä ammattiliitot ja Kela maksavat jos jää lomautetuksi kuten meille muillekin ihmisille, itse saan Kelalta noin reilu 500 euroa puhtaana kuussa ja se ei tietty riitä mutta pitää laittaa riittämään, teen itse ruuat ja ostan halpaa pakkaseen. En osta vaatetta tai kenkää enkä omista puhelinta, tietokoneen vain.
Kyllä. Ja lapsiperheet sai 300 euroa per lapsi lapsilisää Saksassa.
Suomen veronmaksajien rahat menee muun maailman elättämiseen, ei riitä enää suomalaisille rahaa. Suomi on köyhä maa, Pääministerin mielestä rikas. Hän elääkin kuplassa, ei ole tehnyt oikeita töitä vaan näitä elättitöitä, elää täysin kuplassa ja omissa harhoissa.
Mikäli sinun elinkeinoharjoittaminen estetään valtion toimesta niin kyllä korvataan. Esim. Tanska ja Norja korvaavat heti täysimääräisenä mutta Suomi korvaa joskus jos korvaa ja ei täysimääräisenä.