Mies ei tee kotitöitä, teen ne yksin enkä jaksa enää seksiä
No teen suurimman osan (lähes kaikki) kotityöt ja olen puhki ettei seksi käy edes mielessä. Opiskelen tällä hetkellä,joten voin tehdä enemmän, mutta tilanne mennyt sellaiseksi, että teen lähes aina ruuan ja tiskaan tiskit, siivoan, pesen pyykit, vien roskat jne. Mies sanoo, että hyvä järjestely, kun tiskaan tiskit heti ruuanlaiton jälkeen etteivät jää haisemaan.. Ollaan siis sovittu että tiskit tiskataan heti ruuanlaiton jälkeen. Joten minä kun teen melkein aina ruuan niin tiskit jää minulle. Tottakai mies on tyytyväinen, kun ei tee juuri mitään kotitöitä.
No tämä näkyy sitten niin, että minulla ei koulupäivän ja kotitöiden jälkeen enää riitä jaksaminen seksihommiin. Mies tekee vielä etänä hommia, joten hyvin ehtisi niitä kotitöitä tehdä. Jos jätän miehen vastuulle jonkun niin saa odotella päiväkausia, että tekee jotain. Mites muilla, heijastuuko kodin työt seksielämään jotenkin?
Ja ennen kuin joku sanoo mitään niin mies ei todellakaan kustanna edes suurimmaksi osaksi meidän menoja. Osallistun pienemmistä ansiosidonnaistuloistani (jolla opiskelen) kulujen maksamisella lähes puolet kaikesta.. Bensoista, ruuista, sähköstä jne. Mies ei elätä minua, joten ei ole edes perusteltua, että siksi tekisin sitten enemmän kotitöitä. Joskus työssäkäyvän mieheni rahat on loppu..
Olin keskusteluketjun ainut mies , joka edes
jotenkin puolsin Ap:n toivetta miehen osallistu-
misesta kotitöihin,että naisella jäis voimavaroja
ja halukkuutta seksiin . En saanuut yhtään
naisenkaan peukkua ylöspäin vaan neljä (4)
peukkua alaspäin.
Empä nyt siis ole mitenkään vakuuttunut siitä
mitä naiset tarkoittaa tuolla puheellaan ,
että kun ei miehet tee kotitöitä. Jokin mättää !
Onko tämä vaan arvotaistelua tämäkin ?
Ja olisko niin, että nainen on kuitenkin
onneton, jos mies taipuu ”tossun alle”