Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaskaan minua ei juhlittu ollenkaan

Vierailija
10.05.2015 |

Mä olen aina se, joka joustaa ja venyy ja uhrautuu. Taas meni äitienpäivänä kaikki muut äidit (oma äiti, anoppi, mummot...) minun edelle. Lapset sentään olivat tehneet koulussa kortit, mies ei edes hyvää äitienpäivää toivottanut. Mä olen itsestäänselvyys. Mä olen se kirjatuki, joka pitää kirjat pystyssä, mutta kukaan ei sitä huomaa.

Mä olen viimeinen, joka ostaa uusia vaatteitta. Olenhan vain kotiäiti, selviän vanhoillakin.

Mä täytän vuosia joka vuosi, miksi se pitäisi joka vuosi muistaa?

En mä suuria toivo, mutta olisi se ihana joskus yksi ruusu saada.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa äitienpäivää ap <3

Vierailija
22/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 22:43"]

Ei minuakaan juhlittu. Niinpä otin lapset mukaani, ja lähdettiin keskenämme äitienpäivää viettämään.

[/quote]Tee sinäkin ap (ja myös muut, joita mies ei huomioi) samoin kuin tämä vastaaja! Varaa jo hyvissä ajoin ennen äitienpäivää hyvästä ravintolasta vain itsellesi ja lapsille/lapselle. Menet sitten lasten kanssa syömään. Jos mies on tulossa matkaan, niin sanot, että lounas on vain niille, jotka sinua huomioivat. Ja jos mies sanoo, että et ole hänen äitinsä, niin sanot vaan iloisesti, että aivan oikein, siksi menetkin vain lasten kanssa. Mies voi mennä syömään oman äitinsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota saa, kun alkaa sitä vähitellen järjestämään itselleen ja vaatimaan myös.

Tässä vinkkejä:

-Lähde miehen kanssa ennen äitienpäivää ostoksille ja valitse itsellesi äitienpäivälahja ja maksata se.

-Anna selvä vinkki kukista tyyliin : "Haluan valkoisia ruusuja ison kimpun"

-Osta skumppaa ja croissantteja jääkaappiin ja opasta lapsia etukäteen kahvinkeitossa.

-Äitienpäiväaamuna, jos ei ala kahvinkeitto sujua, niin huutele vaativana sängystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän