Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian nipottaja? Mies ei siivoa ollenkaan

Vierailija
04.05.2015 |

Ei siis edes asuta yhdessä, mutta viettää luonani paljon aikaa. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta.

Itse välitän kodin sisustuksesta ja siitä että koti on siisti. Mies taas ei.

Esimerkkinä vaikka ettei hän ole ikinä tiskannut omia astioitaan täällä,heittelee vaatteensa ympäriinsä, jättää astiat sängylle tai lattialle, ei siivoa vessaa jäljiltään. Pitsalaatikoita on kertyy ainahellan päälle valehtelematta 6, eikä niitäkään hän voi viedä roskiin. Tiivistettynä hän ei siivoa ollenkaan.

Kaikenlisäksi suuttuu minulle jos rauhallisesti pyydän edes tiskaamaan. Ostin kerran jopa kertakäyttöastioita, mutta eihän se niitäkään käyttänyt.

Tuntuu että minulta pettää psyyke, kämppä on kuin sikolätti miehen jäljiltä. En enää edes halua että hän tulisi tänne

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen? [/quote] No mies on ehdottanut sitä mutta minusta tuntuu etten oikeasti halua!! Ap

[/quote]Älä herran tähden muuta yhteen tuollaisen possun kanssa. Ilmeisesti hän pitää sinua ilmaisena palvelijana, ja työtaakkasi kasvaa jos muutat yhteen hänen kanssaan, puhumattakaan siitä että hankitte lapsia. En käsitä, miten hänellä on otsaa suuttua, jos huomautat asiasta. Ajatteleeko hän tosiaan, että sinun kuuluu korjata hänen jälkensä?

Vierailija
2/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen?
[/quote]

No mies on ehdottanut sitä mutta minusta tuntuu etten oikeasti halua!!
Ap
[/quote]

Joo älä muuta yhteen tollasen kanssa. Olisit sen siivooja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen?
[/quote]

Ap
[/quote]

Joo ei. Miksi ette hengaile miehen kämpillä? Siellä voi sotkea rauhassa.

Vierailija
4/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni asuu kämppiksen kanssa joka ei siivoa. Ei mitään. Ei osaa laittaa ruokaa ja moppi on täysin vieras esine. Hänestä mies käy töissä ja nainen siivoaa, tässä tapauksessa poikaystäväni. Kaikki astiat ovat likaisia ja kun niitä tarvitaan tiskataan vain käyttöön otettavat. Kysy mieheltäsi miksei hän siivoa? Ei osaa? Ei halua? Kuuluuko hänestä siivous muille? Eikö häntä häiritse sotku? Sotkeeko hän koska tietää sinun siivoavan? Miten hän aikoisi menetellä kun asuisitte yhdessä? Onko hän joutunut siivoamaan kotona? Miten heidän kotonaan ylipäätään siivous on järjestetty? Noista kysymyksistä luulisi saavan perusmallin hänen päästään ja sitten sitä voisi koittaa muuttaa. Tsemppiä...!

Vierailija
5/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen?
[/quote]

Ap
[/quote]

Joo ei. Miksi ette hengaile miehen kämpillä? Siellä voi sotkea rauhassa.
[/quote]

Asuu eri paikkakunnalla, ja hänen asuntonsa on niin pieni. Ja arvatenkin sotkuinen.

Vierailija
6/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen? [/quote] No mies on ehdottanut sitä mutta minusta tuntuu etten oikeasti halua!! Ap

[/quote]Älä herran tähden muuta yhteen tuollaisen possun kanssa. Ilmeisesti hän pitää sinua ilmaisena palvelijana, ja työtaakkasi kasvaa jos muutat yhteen hänen kanssaan, puhumattakaan siitä että hankitte lapsia. En käsitä, miten hänellä on otsaa suuttua, jos huomautat asiasta. Ajatteleeko hän tosiaan, että sinun kuuluu korjata hänen jälkensä?
[/quote]

"Pieni" sotkuisuus on hänen mielestään kodikasta.

Ap

Vierailija
7/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:18"]Ei siis edes asuta yhdessä, mutta viettää luonani paljon aikaa. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta.

Esimerkkinä vaikka ettei hän ole ikinä tiskannut omia astioitaan täällä,heittelee vaatteensa ympäriinsä, jättää astiat sängylle tai lattialle, ei siivoa vessaa jäljiltään. Pitsalaatikoita on kertyy ainahellan päälle valehtelematta 6, eikä niitäkään hän voi viedä roskiin. Tiivistettynä hän ei siivoa ollenkaan.

Kaikenlisäksi suuttuu minulle jos rauhallisesti pyydän edes tiskaamaan. Ostin kerran jopa kertakäyttöastioita, mutta eihän se niitäkään käyttänyt.

Tuntuu että minulta pettää psyyke, kämppä on kuin sikolätti miehen jäljiltä. En enää edes halua että hän tulisi tänne
[/quote]

Mun kotiin ei voisi kertyä kuutta pizzalaatikkoa hellan päällä, siivoan illalla sotkut aina pois. Taidat itsekin olla aika possu jos et huolehdi tollasia pois omassa kodissa. Etkö tee ruokaa?

Vierailija
8/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:24"]Poikaystäväni asuu kämppiksen kanssa joka ei siivoa. Ei mitään. Ei osaa laittaa ruokaa ja moppi on täysin vieras esine. Hänestä mies käy töissä ja nainen siivoaa, tässä tapauksessa poikaystäväni. Kaikki astiat ovat likaisia ja kun niitä tarvitaan tiskataan vain käyttöön otettavat. Kysy mieheltäsi miksei hän siivoa? Ei osaa? Ei halua? Kuuluuko hänestä siivous muille? Eikö häntä häiritse sotku? Sotkeeko hän koska tietää sinun siivoavan? Miten hän aikoisi menetellä kun asuisitte yhdessä? Onko hän joutunut siivoamaan kotona? Miten heidän kotonaan ylipäätään siivous on järjestetty? Noista kysymyksistä luulisi saavan perusmallin hänen päästään ja sitten sitä voisi koittaa muuttaa. Tsemppiä...!
[/quote]

Kiitos sitä tarvitaan. Hän on yksinkertaisesti niin laiska eikä pidä siivousta tärkeänä. Kotipaikallaan äitinsä tehnyt kaiken sen puolesta.

Minusta tuntuu että jos muuttaisimme yhteen sotkuisuus vain pahenisi. Turha minun olisi sitten sanoa enää mitään kun vastalauseena olisi,että "tämä on minunkin kotini"
Ap

Vierailija
9/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:18"]Ei siis edes asuta yhdessä, mutta viettää luonani paljon aikaa. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta.

[/quote]

Mun kotiin ei voisi kertyä kuutta pizzalaatikkoa hellan päällä, siivoan illalla sotkut aina pois. Taidat itsekin olla aika possu jos et huolehdi tollasia pois omassa kodissa. Etkö tee ruokaa?
[/quote]

Ne onkin miehen pitsalaatikoita. Ja kerran katsoin mielenkiinnosta monta siihen ehtii kertyä. 6, ja pitää pinota ne juuri siihen hellan päälle. Sitten jättää likaiset astiat pöydälle ja mennä kalsareissa sängylle piereksimään. Oikeesti mä en kestä!!! :(

Ap

Vierailija
10/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:21"]

[/quote]

"Pieni" sotkuisuus on hänen mielestään kodikasta.

Ap
[/quote]

Ai niinku 6 pitsalaatikkoo? :D miehelle hänen kotiinsa eteen imuri, moppi, rätti, vessaharja ja yleispuhdistusaine ja sano että 3 tunnin päästä nähdään, silloin on oltava puhdasta.

Vierailija
11/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä et kestä mutta silti aina yhä uudestaan se mies ilmestyy sinne sun kämppääsi sotkemaan!

Sano suoraan ettei tarvitse enää tulla. Että tämä oli nyt tässä...kiitos ja hyvästi. Sano että haluat siistin aikuisen miehen PISTE!

Vierailija
12/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:38"]Niin sä et kestä mutta silti aina yhä uudestaan se mies ilmestyy sinne sun kämppääsi sotkemaan!

Sano suoraan ettei tarvitse enää tulla. Että tämä oli nyt tässä...kiitos ja hyvästi. Sano että haluat siistin aikuisen miehen PISTE!
[/quote]

Tai mies siivoaa kämpän lattiasta kattoon ja sanot että itsekin joudut niin tekemään hänen takiaan. Jossei selviydy niin morjens.

Vierailija
13/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:38"]Niin sä et kestä mutta silti aina yhä uudestaan se mies ilmestyy sinne sun kämppääsi sotkemaan!

[/quote]

Niin ilmestyy kun olen kuvitellut että se alkaisi siivota. Vappuna minulla meni lopullisesti hermot kun hänen kaverin kävivät ja sotkivat. Ja ei hän vaan voinut edes niiden jälkiä siivota!

Ja todellakin aion nyt sanoa että ei tarvitse tulla ellei siivous ala maistua. Vessanpönttökin oli paskassa monta päivää.

Kiitos!
Ap

Vierailija
14/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vielä päästät sen possun kotiisi niin sanos että siivoa sotkusi tai häivy lopullisesti. Mikä hiiri sinä olet jos vain vähän piipität ja sitten itse siivoat toisen tekemät sotkut???

Vierailija
15/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:18"]Ei siis edes asuta yhdessä, mutta viettää luonani paljon aikaa. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta.

[/quote]

[/quote]

Ne onkin miehen pitsalaatikoita. Ja kerran katsoin mielenkiinnosta monta siihen ehtii kertyä. 6, ja pitää pinota ne juuri siihen hellan päälle. Sitten jättää likaiset astiat pöydälle ja mennä kalsareissa sängylle piereksimään. Oikeesti mä en kestä!!! :(

Ap
[/quote]

En mä kattelis kotonani kenenkään pizzalaatikoita :o

Vierailija
16/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:41"]Jos nyt vielä päästät sen possun kotiisi niin sanos että siivoa sotkusi tai häivy lopullisesti. Mikä hiiri sinä olet jos vain vähän piipität ja sitten itse siivoat toisen tekemät sotkut???
[/quote]

Kai olen ollut nössö, en ole niitä sotkuja jaksanut katsella niin on ollut pakko itse siivota. Eilen vaan tuntui että tekisi heittää koko mies ulos.

Ap

Vierailija
17/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ajattelitte muuttaa yhteen?

Vierailija
18/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole nipo. Mä jättäisin tollasen porsaan! :D

Vierailija
19/19 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:19"]Millon ajattelitte muuttaa yhteen?
[/quote]

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän