Taaskaan minua ei juhlittu ollenkaan
Mä olen aina se, joka joustaa ja venyy ja uhrautuu. Taas meni äitienpäivänä kaikki muut äidit (oma äiti, anoppi, mummot...) minun edelle. Lapset sentään olivat tehneet koulussa kortit, mies ei edes hyvää äitienpäivää toivottanut. Mä olen itsestäänselvyys. Mä olen se kirjatuki, joka pitää kirjat pystyssä, mutta kukaan ei sitä huomaa.
Mä olen viimeinen, joka ostaa uusia vaatteitta. Olenhan vain kotiäiti, selviän vanhoillakin.
Mä täytän vuosia joka vuosi, miksi se pitäisi joka vuosi muistaa?
En mä suuria toivo, mutta olisi se ihana joskus yksi ruusu saada.
Kommentit (23)
Miksi olet tuollaisen paskaläjän kanssa?
Olen itse lapseton, mutta sydäntä särkee, koska omalla äidilläni oli juuri tuollaista meidän ollessa lapsia. Kerran isä oli käärinyt pakettiin näppylähanskat, piti hyvänä vitsinä. Itsellä taas ei ollut koskaan omaa rahaa, jolla olisi voinut lahjan ostaa. Ovat onneksi sittemmin eronneet ja nykyisin kyllä muistamme, lapsenlapsiakin on veljeni toimesta.
Miksi et kutsu muita teille kahville
Samma här, mutta hyvää äitienpäivää silti meille samankaltaisille.
Täällä kans yks samanlainen. Olen itsestäänselvyys joka pitää kaikki pystyssä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Koska ap on kärpänen.
Ei meilläkään mies huomioinut mitenkään, mutta en edes huomannut,ennenkuin nyt. Tyttö oli tehnyt täytekakun ja aamulla sain lahjat.Mies oli luultavasti maksanut, mutta tytär antoi.poika oli ostanut lahjan(en tiedä oliko mies maksanut senkin?) Jo kotoa pois muuttaneet lapset soittivat ja onnittelivat. mies meni ties minne ja tehtiin lasten kanssa ruokaa. Mukavaa oli.En edes huomannut,ettei mies pahemmin osallistunut:D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:57"]
Ei meilläkään mies huomioinut mitenkään, mutta en edes huomannut,ennenkuin nyt. Tyttö oli tehnyt täytekakun ja aamulla sain lahjat.Mies oli luultavasti maksanut, mutta tytär antoi.poika oli ostanut lahjan(en tiedä oliko mies maksanut senkin?) Jo kotoa pois muuttaneet lapset soittivat ja onnittelivat. mies meni ties minne ja tehtiin lasten kanssa ruokaa. Mukavaa oli.En edes huomannut,ettei mies pahemmin osallistunut:D
[/quote]
Jos oli maksanut lahja(t) niin olihan hän osallistunut. Muutenkin eri asia silloin kun lapset jo niin isoja, että osaavat järjestää itse ilman apua.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:41"]Mä olen aina se, joka joustaa ja venyy ja uhrautuu. Taas meni äitienpäivänä kaikki muut äidit (oma äiti, anoppi, mummot...) minun edelle. Lapset sentään olivat tehneet koulussa kortit, mies ei edes hyvää äitienpäivää toivottanut. Mä olen itsestäänselvyys. Mä olen se kirjatuki, joka pitää kirjat pystyssä, mutta kukaan ei sitä huomaa.
Mä olen viimeinen, joka ostaa uusia vaatteitta. Olenhan vain kotiäiti, selviän vanhoillakin.
Mä täytän vuosia joka vuosi, miksi se pitäisi joka vuosi muistaa?
En mä suuria toivo, mutta olisi se ihana joskus yksi ruusu saada.
[/quote]
No siitä lie tullut teillä tapa. Mikset pidä huolta että pyörität palettii
Äitini oli aivan samanlainen marttyyri kuin sinä. Hän erityisesti rakasti kun sai valittaa ettei ikinä saanut mitään uutta. Meni jopa niin pitkälle että osti "lahjaksi" minulle vaatteita jotka liian suuria ja otti ne sitten itselleen käyttöön "siksi aikaa että kasvat". Näin hän sai uutta mutta silti säilytti oikeutensa uhriutua siitä ettei saanut mitään uutta ikinä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Koska se on muutoin hyvä mies. Tämän oman näkymättömyytensä vain aina huomaa tällaisina merkkipäivinä, kun kuuntelee ja näkee toisten hehkutuksia muistamisista ja huomionosoituksista.
Tällaista väsyneen huokailua..
ap.
Ei kukaan muu ajattele sinua ekana kuin sinä itse.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:46"]
Hyvää äitienpäivää ap!
http://www.fanpop.com/clubs/roses/images/17694680/title/rose-rose-photo
mies
[/quote]
Kiitos. Hymy tuli. :)
ap.
Ei minuakaan juhlittu. Niinpä otin lapset mukaani, ja lähdettiin keskenämme äitienpäivää viettämään.
Täällä toinen samanlainen...ja vaikka aina ollut tällaista, niin joka vuosi pettyy uudestaan.