Käytättekö miehenne kanssa viestitellessä "hempeilyhymiöitä"?
Otsikossa olikin jo kysymys. Kun whatsappailet/tekstaat miehesi kanssa, käytättekö erilaisia sydän-, pusu- ym hempeilyemojeita (miten tuo emoji taipuu??)?
Kommentit (29)
Yleensä hyvän yön toivotukseen laitetaan mukaan pusuemoji. Ei asuta yhdessä, mutta vanhoja ollaan mekin (42 molemmat).
Ensinnäkään en viesti miehelle juuri koskaan. Saatika millään whatsappilla, koska se ei varmmaan edes tiedä mikä se on. Enkä varmasti laita mitään idioottimaisia hempeilyhymiöitä jos joskus sille jonkun tekstiviestin laitan. Olishan se nyt dorkan näköistä: "Hain lapsen hoidosta, koska sillä tulee tavaraa molemmista päistä. <3" Lasten ja ystävien kanssa kyllä käytän kaikenlaisia sovelluksia ja hymiöitä, koska ne ymmärtää niistä jotain.
Ex-miehen kanssa ei käytetty, mutta eronneena 35-vuotiaana täytyy todeta, että nuo hempeilyhymiöt, tarrat yms. näyttävät olevan olennainen osa nykyistä deittailukulttuuria.
Joo käytetään. Ei nyt hirveesti viestitellä, mutta joskus työaikana kyllä (mä lasten kanssa kotona) ja iltaisin kun nukutaan eri huoneissa.
Me ei edes tekstailla, ei ole tarvetta. Jos on asiaa niin soitetaan.
Kyllä käytetään. Viestitään paljon myös pelkillä emojihymiöillä :D
Me sitten varmaan poiketaan valtavirrasta:D käytetään todellakin! Viestitellään pikkutuhmia välillä, spontaaneja rakkaudentunnustuksia jne jne..ja kyllä niissä vilkkuu monenlaiset hymiöt ;) ja niin..yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja meillä on 3 lasta:)
Ei paljoa viestitellä normaalina arkena, mutta jos mies on työmatkoilla, niin saatamme laittaa useammankin viestin. Silloin voin hyvinkin laittaa hymynaamaa tai jotakin asiaan sopivaa vähän olotilan mukaan. Sydäntä en ole ikinä laittanut, mies on laittanut kerran kun toivotteli hyviä öitä minulle ja lapsille. Olemme yli 40 vuotiaita ja hyvin sopivat hymynaamat viestittelyymme.
Viestitellään paljon, varsinaista hempeilyä ehkä kerran päivässä tai kahdessa.
No ei todellakaan, en ees tiedä mitä noi on.
Kyllä käytetään ja viestitellään paljon
Itse tykkään vähän kypsemmistä naisista niin ei käytetä... turvapuhelimessa ei toimi hymiöt :(
Käytetään ja paljon. Muutenkin viestitellään pitkin päivää päättömyyksiä toisillemme. Hymiöitä, söpöilyä, linkkejä, kuvia jne.
Yhdessä 7v, kolmenkympin korvilla ollaan.
Käytetään ja viestitellään melko paljon. Minä 38, mies 40, yhdessä 7v.
Käytämme useita päivässä ja viestittelemme paljon. 30-40v välillä ollaan. :D
Käytämme. Etenkin Facebookin pusheen-tarrat ovat hyviä :) olemme semmoisia söpöstelijöitä, joten tulee luonnostaan. Muutenkin lähettelemme usein todella sarkastisia viestejä toisillemme, joihin kannattaa laittaa hymiö perään että sävy olisi oikea.
Käytetään. Viestitetään myös paljon. Välillä viestitään pelkästään "oot rakas" tai laitetaan kilpaa messengerissä niitä rakkaustarroja toisillemme. Myös puhuessamme kerromme usein, todella monta kertaa päivässä, että rakastamme ja pussailemme ja koskettelemme myös. Tämä on meille ihan normaalia ja tulee luonnostaan, ei kuitenkaan olla ihan niin ällöimelä pari kuin äkkiseltään kuulostaa vaan ihan normaaleja. Naimisissa ollaan ja lapsia, 25-30v.
Ei käytetä kun me ei juuri viestitellä, me soitetaan toisillemme. Joko ne jutut on ihan navan alta tai mistä vaan. Jos viestitellään esim kun olen työmatkalla niin hali siellä vähintään lukee. 17 vuotta naimisissa
No ei todellakaan, ollaan jo vanhoja, ja sellainen olisi todella noloa teinimeininkiä.