Ei taida tummanvaaleaan hopeashampoot auttaa, eller hur?
Kommentit (22)
Keltaisuuden saa pois syvän liilalla shamppoolla. En tiedä mitä hopeasamppoon pitäisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:13"]
Keltaisuuden saa pois syvän liilalla shamppoolla. En tiedä mitä hopeasamppoon pitäisi tehdä.
[/quote]Sitähän tuo hopeashamppoo on? Poistaa keltaisuutta.
En tiedä miten tummat sulla on, mulla on suunnilleen tän väriset (http://i61.tinypic.com/4slgrp.jpg) käsittelemättömät hiukset, ja hopeashampoo kyllä kirkastaa ja poistaa kellertävyyttä ihan kivasti
No taidan näitä aineita vielä kokeilla, itse asiassa tänään vaalensin pari astetta mutta en uskalla ihan blondia. Kaipaisin sellaista auringonpolttamaa sävyä siihen päälle.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta
[/quote]
Hei missä sitä myydään ?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta
[/quote]
EI! sillä on moni katkonut tukkansa.
Linkitän jonkun blogia kun näyttää just saanen sen väriseksi kuin haluaisin. Vaikken olekaan noin nuori ja nätti enää.
http://nicole-mybiggestdream.blogspot.fi/2012/05/new-hair.html
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta
[/quote]
[/quote]
Mulle toimii oikein hyvin. Eikä mitään katko. Mutta en suihki edes joka viikko.
Fudgen hopeashampoo on varsin tymäkkää tavaraa, se voisi tehota! Tosin blondattuihin, kuivempiin kohtiin tahtoo ottaa kiinni vähän turhankin hyvin.
jos vaalennusta ja kirkastusta kaipaat ilman blondausaineita, niin minusta nää John Friedan Go Blonder shampoo ja hoitoaine on ihan buenoa kamaa, niiden tarkoitus on siis vaalentaa hiusta pikkuhiljaa, ja kuivattamatta hiusta
http://www.feelunique.com/search?csf=true&q=john+frieda+go+blonder&go=
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta
[/quote]
[/quote]
Kuten minä :(
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta
[/quote]
[/quote]
Kuten minä :(
[/quote]
Mä taas olen käyttänyt jo 3 vuotta ongelmitta
Hiusten pintaan vain ja harvakseltaan
Siis haluatko sä ap vaalentaa hiuksiasi vai poistaa niistä keltaisuutta?
Vaalentamiseenhan hopeasamppoo ei käy - sen tehtävä on ainoastaan poistaa keltaisuutta.
Jos haluat tummanvaaleista hiuksista keltaisuutta/punertavaa vivahdetta pois, anna mennä vaan hopeasamppoon kanssa! Kyllä mulla on toiminut. Mitä pitempään sen antaa vaikuttaa, sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 21:24"]Kokeile Schwarzkopfin blondaussuihketta [/quote] EI! sillä on moni katkonut tukkansa. [/quote] Kuten minä :(
[/quote]
Ja minä! Onneksi kokeilin ensin ihan ohuina raitoina ettei mennyt koko tukka.
Auttaa millä lailla?
Jos hiuksissa on jotain keltaisen/punaisen sävyjä, niitä vastaan kai ne on tarkoitettu.