Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yamk pääsykoekutsut?

Vierailija
04.05.2015 |

Olen hakenut yhteishaussa yamk-tutkintoon, jonka pääsykoe olisi kolmen viikon päästä. Onko kellään tietoa milloin pääsykoekutsu yleensä tulee? Muistaakseni normi amk-tutkintoon hakiessani, pääsykoekutsu tuli ehkä paria viikkoa ennen? Ei voi muistaa enää tarkalleen.. Kannattaako vielä heittää kirvestä kaivoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä, eikä kiinnostakaan, mutta tässä muutama vinkki, miten saisit ehkä vastauksen kysymykseesi: mene koulun internetsivuille ja etsi hakijoille tarkoitettu info sieltä tai etsi hakijapalvelun puhelinnumero ja kysy, milloin tulevat kutsut. Kädetöntä sakkia hakemassa oikein "yämkkiin".

Vierailija
2/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sullakin kurja elämä kun pitää tulla tänne kiukkuamaan, turha täältä on näköjään järkevää vastausta odottaa. Toivottavasti tuli nyt parempi mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:52"]

Minä en tiedä, eikä kiinnostakaan, mutta tässä muutama vinkki, miten saisit ehkä vastauksen kysymykseesi: mene koulun internetsivuille ja etsi hakijoille tarkoitettu info sieltä tai etsi hakijapalvelun puhelinnumero ja kysy, milloin tulevat kutsut. Kädetöntä sakkia hakemassa oikein "yämkkiin".

[/quote]

Vaikka ei kiinnosta niin silti piti kuitenkin vastata?