Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskistä naisista?

Vierailija
10.05.2015 |

Niin eli, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista. Itse olen aika pyöreä, mutta peppu on sitten ihan lättänä. Vihaan ulkonäköäni, 10 vuotta sitten olin aika laiha mutta sitten alotin syömään paljon, tarkoitan paljon. Ja nyt ei oo mitään seksielämää, joten luuletteko et joku ees kiinnostuis musta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä isohkoja naisia voisi löytää helsingin alueelta onko olemassa jotain nettisivuja  jossa naiset ilmois itestään enkä tarkoita maksullisia

Vierailija
2/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:24"]Huhhuh itse en voisi tikullakaan tuuppia mihkään lölleröiden väliin. Ihmeen moni näköjään kelpuuttaisi plussapallon :) M23 [/quote] No tikku sul varmaan onkin? Kynäkikkelit ei kiinnosta! Terveisin persevä tiimalasi

[/quote]

Persevä tiimalasi kuulostaa hemmetin kiihottavalta.

t. m-50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli, niin kannattaa niistä läskeistä hankkiutua eroon. Kyllä se ylipaino aiheuttaa monenlaisia ongelmia elämässä. Eli tulee kaikenlaisia vaivoja ennenpitkään, kolotuksia, niskahartia ongelmia, diabetes, jaksamattomuss, iho-ongelmat (saattaapi olla herkkujen syönti syynä), vaatekauppa ongelmat, itsetunto-ongelmat + kaikki muu :) Kaikki tämä yhdessä saattaapi vaikuttaa negatiivisesti avioliittoon ja elämään. Sanotaan, että itsepähän sitä läskinsä kantaa, mutta todellisuudessa se vaikuttaa lähiympäristöön. Niitä ei ole mikään pakko kantaa..

Terveisin ylipainoisen naisen mies...

Vierailija
4/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista? Riippuu ainakin miehen kiinnostuksen kohteesta. Ollut monta miesystävää enemmän ns. tissimiehiä ja peppumiehiä. Sitten, minullekin yllätyksenä vatsasta kiinnostuneita miehiä, pulleahkon vatsan kaarta hiveleviä miehiä. Ei voi valittaa, seuraa ja seksiä kyllä löytyy, kunhan itse on sinut itsensä kanssa,eloisa eikä ole turhan kranttu.

Vierailija
5/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:10"]Niin, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista? Riippuu ainakin miehen kiinnostuksen kohteesta. Ollut monta miesystävää enemmän ns. tissimiehiä ja peppumiehiä. Sitten, minullekin yllätyksenä vatsasta kiinnostuneita miehiä, pulleahkon vatsan kaarta hiveleviä miehiä. Ei voi valittaa, seuraa ja seksiä kyllä löytyy, kunhan itse on sinut itsensä kanssa,eloisa eikä ole turhan kranttu.
[/quote]

Huomannut aivan saman. Ja mikä tuli todellisena yllätyksenä joskus parikymppisenä oli juuri nuo vatsan paijaajat:) Ja tosi nuoria miehiä olivat, alle 25v.

N32v

Vierailija
6/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:10"]Niin, kiinnostuvatko miehet läskistä naisista? Riippuu ainakin miehen kiinnostuksen kohteesta. Ollut monta miesystävää enemmän ns. tissimiehiä ja peppumiehiä. Sitten, minullekin yllätyksenä vatsasta kiinnostuneita miehiä, pulleahkon vatsan kaarta hiveleviä miehiä. Ei voi valittaa, seuraa ja seksiä kyllä löytyy, kunhan itse on sinut itsensä kanssa,eloisa eikä ole turhan kranttu. [/quote] Huomannut aivan saman. Ja mikä tuli todellisena yllätyksenä joskus parikymppisenä oli juuri nuo vatsan paijaajat:) Ja tosi nuoria miehiä olivat, alle 25v. N32v

[/quote]

Lisäisin tuohon vielä, että on miehiä, jotka tykkäävät antaa öljyhierontaa meille pullukoille. N34

Vierailija
7/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sitä liikkeellä. Olen huomannut monen nuoren (alle 25 vuotta) miehen kiinnostuneen kurveistani ja masustani. olen 35 :-)

Vierailija
8/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pullukat naiset osaavat antaa pillua ja saa nuolla.

t. m-50

Vierailija
9/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä on mukavampaa kuin hieroa vatsaa ja nuolla samalla iso o

Vierailija
10/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ottaa mitään pois edellisiltä vastaajilta, mutta lisäystä.

Osa miehistä on kiinnostunut helpoista naisista, omassa mielessä ainakin kuvittelen pulleat naiset helpommiksi kohteiksi, kuin missiluokkaa olevat naiset. Niitä ei edes viiti yrittää, kun tottuneet miesten huomioon ja esittelevät vain itseään ja saavat siitä tyydytyksen :)

Vierailija
11/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:31"]

Osa miehistä on kiinnostunut helpoista naisista, omassa mielessä ainakin kuvittelen pulleat naiset helpommiksi kohteiksi, kuin missiluokkaa olevat naiset. Niitä ei edes viiti yrittää, kun tottuneet miesten huomioon ja esittelevät vain itseään ja saavat siitä tyydytyksen :)

[/quote]

Mun mielestä se ei mene näin. Aika paljon vaikeampaa on selittää sille pullukalle, että mä haluan juuri sut mun sänkyyn tänä yönä. Nimim. kokemusta on.

t. m-50

Vierailija
12/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään ymmärrät olevasi pyöreä. ehkä olet realiteeteissa siksi, että olet hoikempikin ollut.Ihmettelen niitä, jotka lyllertää tiukoissa vetimissä menemään vailla mitään käsitystä "muutamasta liikakilostaan". Joka tapauksessa vaikutat itseesi ja olemukseesi tyytymättömältä. Ehkä kannattaa yrittää laihduttaa. Sitähän ei tiedä houkutteleeko miehiä sitten se laihuus vai sun parempi itsetunto ja minäkuva.

Vierailija
13/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas pitäisi ensimmäiseksi määritellä läski nainen. Ja provohan tuo aloitus, on mutta vastataan.

Suuri suuri määrä miehiä on kiinnostunut erikokoisista naisista mukaan lukien pullukoista ja "sopivasti lihavista". Osa miehistä pitää pullukoita viehättävämpänä kuin liian muodotonta. Harva on kiinnostunut todella lihavista.

Pitkässä suhteessa loppupelissä ei ole niin väliä pihtaako pullukka vai "ideaalivartaloinen". Tai toisinpäin, jos seksielämä on viriiliä ja tyydyttävää niin ei siinä tilanteessa normaali mies ala tekemään ongelmaa vaimon ylipainosta.  Toinen asia on sitten 27 esille tuomat ongelmat, jotka voivat sitten vaikuttaa seksielämään terveyden ja itsetunnon kautta. 

Vierailija
14/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta ainakin mulle on tärkeintä se persoona, siis nainen. Henkisesti ja fyysisesti. Jos hänelle on kertynyt massaa enemmän, ei se mua haittaa, päinvastoin kiihottaa.

t. m-50

Vierailija
15/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:46"]

[/quote]

Mun mielestä se ei mene näin. Aika paljon vaikeampaa on selittää sille pullukalle, että mä haluan juuri sut mun sänkyyn tänä yönä. Nimim. kokemusta on.

t. m-50

[/quote]

No siitä ne naiset just tykkää ja koska ne pullukat sitä huomiota eivät ole niinpaljon saaneet, kuin ne missit ja kun alat niitä kehumaan ja kertomaan, miten olet juuri tuollaisena unelmieni ja fantasioitteni täyttymys, niin ovat sulaa vahaa käsissä.

Kokemusta on.

Olen se sama lihavan naisen mies :) "vähään" ja helppoon tyytynyt.

Vierailija
16/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juu, tiedossa on tuo ns. helppo kohde. Mutta on myös varaa antaa rukkasia jos ei vastapuoli mielytä. Tulee illan aikana enemmän joskus vähemmän tuttavuutta, ehdotuksia jatkoille. Joskus kauhian ihmeessä noitten miesten kaa, kaikennäköistä haluaisivat touhuta. N34

Vierailija
17/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:46"]

[/quote]

t. m-50

[/quote]

No siitä ne naiset just tykkää ja koska ne pullukat sitä huomiota eivät ole niinpaljon saaneet, kuin ne missit ja kun alat niitä kehumaan ja kertomaan, miten olet juuri tuollaisena unelmieni ja fantasioitteni täyttymys, niin ovat sulaa vahaa käsissä.

Kokemusta on.

Olen se sama lihavan naisen mies :) "vähään" ja helppoon tyytynyt.
[/quote]

Paskat. Jos nainen on sinut itsensä kanssa, hän lähtee jatkoille jos synkkaa jotenkin. Oli sitten lihava tai laiha. Huonoin itsetunto on näillä barbeilla, jotka nauttivat liikaa huomiosta. Kirjoitat ikävästi vaimostasi. Oma mieheni on ainakin saanut paljon enemmän kuin helpon perseen. Ja tietää sen myös. Jos alkaisi minusta kirjoittelemaan, että "vähään" TYYTYNYT, vaihtaisin lennosta toiseen.

N32v

Vierailija
18/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:46"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:31"] En halua ottaa mitään pois edellisiltä vastaajilta, mutta lisäystä.   Osa miehistä on kiinnostunut helpoista naisista, omassa mielessä ainakin kuvittelen pulleat naiset helpommiksi kohteiksi, kuin missiluokkaa olevat naiset. Niitä ei edes viiti yrittää, kun tottuneet miesten huomioon ja esittelevät vain itseään ja saavat siitä tyydytyksen :) [/quote] Mun mielestä se ei mene näin. Aika paljon vaikeampaa on selittää sille pullukalle, että mä haluan juuri sut mun sänkyyn tänä yönä. Nimim. kokemusta on. t. m-50 [/quote]   No siitä ne naiset just tykkää ja koska ne pullukat sitä huomiota eivät ole niinpaljon saaneet, kuin ne missit ja kun alat niitä kehumaan ja kertomaan, miten olet juuri tuollaisena unelmieni ja fantasioitteni täyttymys, niin ovat sulaa vahaa käsissä. Kokemusta on. Olen se sama lihavan naisen mies :) "vähään" ja helppoon tyytynyt. [/quote] Paskat. Jos nainen on sinut itsensä kanssa, hän lähtee jatkoille jos synkkaa jotenkin. Oli sitten lihava tai laiha. Huonoin itsetunto on näillä barbeilla, jotka nauttivat liikaa huomiosta. Kirjoitat ikävästi vaimostasi. Oma mieheni on ainakin saanut paljon enemmän kuin helpon perseen. Ja tietää sen myös. Jos alkaisi minusta kirjoittelemaan, että "vähään" TYYTYNYT, vaihtaisin lennosta toiseen. N32v

[/quote]

Kirjoitin totuuden, joten olen oikeassa. Meillä onneksi on tämä avioliitto hieman syvempi, jottei toista lempata sillä, mitä on nettifoorumilla kirjoitettu :P  ikävää jos sulla niin :)    Olen myös varma, että vaimoni on tyytyväinen minuun heikkouksieni kanssa kun koknaisuutta ajatellaan. On hänkin sanonut minulle, että oli virhe mennä kanssani naimisiin ja paljon muuta pahaa, mutta silti häntä rakastan :) Avioliitto ja parisuhde on sellasta, myötä ja vastamäkeä. Ei uskoisi, että minun pitäisi tälläistä asiaa itseäni vanhemmalle ihmiselle opettaa :)

Kirjoitankin vain omasta näkökulmasta tässä asiassa. Itse miellän ne helpommiksi, voi olla myös että osaan "käsitellä" ja jutella heille oikeita asioita. Ehkä tämäkin on vain omassa itsetunnossani oleva juttu, ehkä olen varmempi hiukan rumempien naisten seurassa, kuin missiluokkaa olevien. (sorry ilmasu). "vika" voi olla ihan minussakin...

Vierailija
19/43 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:46"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:31"] En halua ottaa mitään pois edellisiltä vastaajilta, mutta lisäystä.   Osa miehistä on kiinnostunut helpoista naisista, omassa mielessä ainakin kuvittelen pulleat naiset helpommiksi kohteiksi, kuin missiluokkaa olevat naiset. Niitä ei edes viiti yrittää, kun tottuneet miesten huomioon ja esittelevät vain itseään ja saavat siitä tyydytyksen :) [/quote] Mun mielestä se ei mene näin. Aika paljon vaikeampaa on selittää sille pullukalle, että mä haluan juuri sut mun sänkyyn tänä yönä. Nimim. kokemusta on. t. m-50 [/quote]   No siitä ne naiset just tykkää ja koska ne pullukat sitä huomiota eivät ole niinpaljon saaneet, kuin ne missit ja kun alat niitä kehumaan ja kertomaan, miten olet juuri tuollaisena unelmieni ja fantasioitteni täyttymys, niin ovat sulaa vahaa käsissä. Kokemusta on. Olen se sama lihavan naisen mies :) "vähään" ja helppoon tyytynyt. [/quote] Paskat. Jos nainen on sinut itsensä kanssa, hän lähtee jatkoille jos synkkaa jotenkin. Oli sitten lihava tai laiha. Huonoin itsetunto on näillä barbeilla, jotka nauttivat liikaa huomiosta. Kirjoitat ikävästi vaimostasi. Oma mieheni on ainakin saanut paljon enemmän kuin helpon perseen. Ja tietää sen myös. Jos alkaisi minusta kirjoittelemaan, että "vähään" TYYTYNYT, vaihtaisin lennosta toiseen. N32v

[/quote]

Kirjoitin totuuden, joten olen oikeassa. Meillä onneksi on tämä avioliitto hieman syvempi, jottei toista lempata sillä, mitä on nettifoorumilla kirjoitettu :P  ikävää jos sulla niin :)    Olen myös varma, että vaimoni on tyytyväinen minuun heikkouksieni kanssa kun koknaisuutta ajatellaan. On hänkin sanonut minulle, että oli virhe mennä kanssani naimisiin ja paljon muuta pahaa, mutta silti häntä rakastan :) Avioliitto ja parisuhde on sellasta, myötä ja vastamäkeä. Ei uskoisi, että minun pitäisi tälläistä asiaa itseäni vanhemmalle ihmiselle opettaa :)

Kirjoitankin vain omasta näkökulmasta tässä asiassa. Itse miellän ne helpommiksi, voi olla myös että osaan "käsitellä" ja jutella heille oikeita asioita. Ehkä tämäkin on vain omassa itsetunnossani oleva juttu, ehkä olen varmempi hiukan rumempien naisten seurassa, kuin missiluokkaa olevien. (sorry ilmasu). "vika" voi olla ihan minussakin...

[/quote]

Miksi naida joku, johon pitää tyytyä? Itse olen erittäin tyytyväinen omaan valintaani, kuten miehenikin. Ja todella, se oli molemmille valinta. Joten meillä ei ole kummankaan tarvinnut vain tyytyä toiseen. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa ihmisinä, mutta ei se sitä tarkoita, että olisi tyytynyt vaikka ne huonot puolet kuinka ääneen toitottaisi. Ehkä et osaa vielä hahmottaa ihmistä tekijöidensä summana, jos koet vaimosi vain tyydyttävänä valintana. Surullista. Siinä vaiheessa meidän avioliitossa, kun toinen lakkaa olemasta se ykkösvalinta, mennään eriteille. Tämä on meille sanomattakin selvää. Kukaan ei ansaitse olla puolisolleen kakkosvalinta.

N32v

Vierailija
20/43 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit naiset eivät sytytä sitten yhtään. Mieluummin kiinteäkroppainen, urheileva typy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi