Antakaa mulle 10 matkakohdetta Suomesta
Kommentit (21)
Tampere , Suomenlinna, Aulanko, Hailuoto, Ahvenanmaa, Savonlinna, Mikkeli, Vuokatti, Lappi, Hanko
Raasepori, Turku, Lieksa, Enontekiö, Kökar, Tampere, Lappeenranta, Punkaharju, Heinävesi, Helsinki.
Kuusamo, pori, joensuu, ilomantsi, tampere, turku, porvoo, hanko, helsinki, kuopio
Turku, Raasepori, Naantali, Lieto, Kasnäs, Rosala, Bengtskär, Hanko, Tammisaari, Särkilahti. Siinä mun suosikit.
Fiskars, tammisaari, hanko, helsinki, tampere, joensuu, Kittilä, naantali, rauma
Koli, Turunlinna, Imatran putous, Kustavi, Lappeenrannan hiekkalinna, Olavinlinna, Myrskyluodon Maijan mökki, Pommern, Lemmenjoki, Kuusamon retkipaikat järvineen, Suomenlinna
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:27"]
Fiskars, tammisaari, hanko, helsinki, tampere, joensuu, Kittilä, naantali, rauma
[/quote]
Fiskars, Pohja, Tammisaari ja Karjaa = Raasepori
En tiedä saanko kymmentä, mutta mukavat paikat kesällä vierailla on vanha Porvoo, Naantali, vanha Rauma, Uusikaupunki, Saariston rengastie (Kustavin kautta), koko Ahvenanmaa, Hanko, kesäinen Lappi, Helsinki Suomenlinnoineen ja Linnanmäkineen, Korkeasaarineen, museoineen, shoppailupaikkoineen
Utö, Jurmo, Tampere, Naantali, Nauvo, Houtskari, Turku, Rovaniemi, Loviisa, Helsinki ja jos vielä sallitaan niin koko Ahvenanmaa.
Kiitokset näistä. Suuret kiitokset. Muutamia lisäkysymyksiä:
Kauanko menee Saariston rengastiessä? Onko siellä paljon paikkoja, joissa pitää viipyä ajan kanssa? Saako polkupyöriä vuokrattua jostain vai pitääkö olla oma fillari tai auto?
Fiskars/Raasepori: Kauanko siellä viihtyy? Milloin paras aika käydä? Pääseekö helposti julkisilla vai pitääkö olla oma auto?
Suositelkaa Helsingistä ruokapaikkoja.
Iso kaunis kiitos.
Mukavia kohteita mutta ei niissä lomailla pysty. Ei loma tunnu lomalta jos suomessa pysyy
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:48"]Mukavia kohteita mutta ei niissä lomailla pysty. Ei loma tunnu lomalta jos suomessa pysyy
[/quote] Ei jos tuon asenteen ottaa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:48"]Mukavia kohteita mutta ei niissä lomailla pysty. Ei loma tunnu lomalta jos suomessa pysyy [/quote] Ei jos tuon asenteen ottaa.
[/quote]
Se on totta. Mun asenne on väärä. Tarvitsen kuitenkin kiksejä ja niitä en täältä löydä.
Fiskars
Saanatunturi
Lemmenjoki
Ahvenanmaa
Helsinki
Tallinna
Kalajoki
Yyteri
Turku
Tampere nääs
Pyhätunturi
Ylläs
Helsinki, Turku, Ahvenanmaa, Pori ja yyteri, Lappi, Järvi-Suomi, Porvoo
Kyllä päivän kestäviä reissuja voi tehdä mutta että lomailla. No way, arthur!
Mä kävin tänään Fiskarsissa, sina tuntuu kun olis ollut ulkomailla. Yleensä käydään samalla Mustiossa, sit Billnäs, fiskars, Raaseporin linnanrauniot,,josus Tammisaari tai hanko. Jos kaikki kiertää, Hangonkin nähtävyydet, niin kyllä siihen pari päivää saa menemään. Rauhaisasti nauttien, ulkoillen myös....
Rastilan leirintäalue ja vuosaari saattaa tuntua ulkomaanlomalta
Yyteri, Naantali, Levi, Saimaan saaret, Bomba-talo, Savonlinna, Koli, Käsivarren Lappi, Turun saaristo, Ranua.
savonlinna, lappeenranta, imatra, porvoo, vaasa, lahti, vierumäki, kuopio, joensuu, turku.