Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäsin hiukseni blondista tummaksi

Vierailija
27.04.2015 |

Ja samana iltana työpaikalla 3 miestä yritti vikitellä minua, yhdellä vielä sormus sormessa. Ja väitetään että miehet tykkää blondeista?;-) Taisi olla hyvä muutos moinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannut saman ilmiön, ketään ei katsonut vaaleana, tummana sitäkin enemmän:-)

Vierailija
2/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se riipu ihan siitä, mikä väri kenellekin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:18"]

eiköhän se riipu ihan siitä, mikä väri kenellekin sopii.

[/quote]

Juuri näin. Minä olen luonnostani semmoinen tummahko maantienvärinen, mutta värjäsin yli kolmekymppiseksi ihan blondiksi. Kuvittelin sen olevan seksikästä. Sitten värjäsin ensin mahonginpunaiseksi, joka teki vähän oudon näköiseksi, ja lopulta kunnolla tummanruskeaksi, jolloin aloin näyttää tosi hyvältä. Nyt kun katson niitä blondikuvia, niin näytän oikeasti tosi oudolta, kun mun ihoni on sellainen tummahko oliivi ja ihan mustat kulmakarvat. Mulle vaan ei sovi  luonnollista yhtään vaaleammat hiukset, tummemmat kyllä.

Vierailija
4/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot näyttänyt aiemmin halvalta horolta, mihin moni pissankeltaiseksi tukkansa värjäävä syyllistyy... Vesirajahame ja tissit tyrkyllä -paita näyttävät blondilla vielä lutkamaisemmilta kuin muilla.

Vierailija
5/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan parikymppisillä miehillä huono itsetunto vai missä on vika, kun tummana tapasin vain ja ainoastaan blondeista pitäviä miehiä ja nykyisin blondina minua lähestyy miehet, jotka pitävät tummista hiuksista. Tietenkin vielä kritisoivat hiusteni väriä. En edes vuosiin tiennyt, että jotkut pitävät tummistakin hiuksista, ennen kuin vaalensin. Huoh.

Vierailija
6/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondia käydään panemassa mutta brunetin kanssa mennään naimisiin...

Vierailija
7/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla kävi just toiste päin :D tuli mieleen et jos ne on aijemminki yrittäneet sua mut huonomman itsetunnon takia et sitä huomannut, ja nyt laitoit kaiken hiusten piikkiin?

Vierailija
8/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:30"]

Blondia käydään panemassa mutta brunetin kanssa mennään naimisiin...

[/quote]

Hyi vittu brunetit näyttää just siltä kuin ne pesisivät hiuksensa paskalla.

Vierailija
9/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole enemmänkin eksoottisuudesta. Suomessa vaaleat hiukset ovat ihan normaali juttu. Toki Suomessa on paljon tummahiuksisiakin, mutta suurimmalla osalla on sellaiset enemmän vaaleat kuin ihan tummat hiukset. Tummat hiukset näin ollen saavat ap:n näyttämään vähän eksoottisemmalta kuten joku brassikissa ja näin ollen miehet tykkäävät. Enemmän olen Suomessa törmännyt miehiin, jotka tykkäävät tummahiuksisista kuin blondeista. Missikisoissakin aina keskusteluissa on kauheat valitukset, jos ei ole tummia kisaamassa vain pelkkiä "tylsiä" blondeja. Miss Helsinki -kisoissa pääsääntöisesti on tummia kaunottaria, joten kyllä ne enemmän ovat miesten mieleen täällä Suomessa. Mutta toki voi olla myös, että tummat hiukset vain sopivat ap:lle paremmin kuin ne vaaleat.

Vierailija
10/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:31"]Jaa mulla kävi just toiste päin :D tuli mieleen et jos ne on aijemminki yrittäneet sua mut huonomman itsetunnon takia et sitä huomannut, ja nyt laitoit kaiken hiusten piikkiin?
[/quote]

tämäkin voi olla mahollista ,ap

Vierailija
11/11 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:23"]No jos oot näyttänyt aiemmin halvalta horolta, mihin moni pissankeltaiseksi tukkansa värjäävä syyllistyy... Vesirajahame ja tissit tyrkyllä -paita näyttävät blondilla vielä lutkamaisemmilta kuin muilla.
[/quote]

mä tiiän hiuksist sen.verran ettei. minulla keltaisia näe;) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme