Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko katunut eroa joka lähtenyt sinun aloitteesta?

Vierailija
10.05.2015 |

Aina täällä puhutaan vaan ns. tyhmistä/hauskoista/turhista syistä erota, mutta olisi kiva kuulla oikeita syitä, mutta että olet katunut myöhemmin eikä sittemmin asialle enää ole voinut mitään.

Onko näin käynyt? Milloin tajusit että nyt tuli tehtyä hätiköityjä päätöksiä ja kadut? tai oletko jopa tehnyt asialle jotain ja palannut yhteen? Tai onko toinen osa puoli tehnyt aloitteen uudelleen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Päinvastoin kadun sitä että en tehnyt sitä aikaisemmin. Ja sitäkin kadun että annoin kiusata itseäni itsemurhauhkailuilla. Olisi pitänyt vaan sanoa että anna mennä. Sehän oli kiristystä joka kertoi miten kusipää tämä toinen oli. 

Vierailija
22/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta turha sitä on enään miettiä. Nainen otti sen liian raskaasti. Minusta tunteiden pitäisi olla rehellisiä. Asia olisi pitänyt purkaa jollain tapaa. Ja kyllä olen tunnepuolella todennäköisesti se heikkolahjaisempi. Koli , Kolvananuuro ja Sukevan keikka oli kivoja. Meikä muuten kävi uimassa Kolvananuuron lammessa. Kolvananuuro on oikeasti kahden mannerlaatan väline murtuma. Suomessa on kaksi suurempaa halkeamaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tämä - miksi NAISEN VIHA ON IKUISTA????

Vierailija
24/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-No kertokaas miten miehen huono tunneälykkyys korjataan? En minä ole ainakaan siinä onnistunut. 

Vierailija
25/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että se miehen animaalisuus kuitenkin kiehtoo naisia? Nainen rakastaa vajavaista luolamiestä?

Vierailija
26/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tämä - miksi NAISEN VIHA ON IKUISTA????

Ei ole. Se riippuu siitä mitä naiselle on tehty tai sanottu, ja kuinka pitkä kestoista se on ollut. Naisen(kaan) ei tarvitse sietää kaikkea mitä eteen tulee tai työnnetään, ainakaan keski-iän ylittäneenä. Nuorempana sitä kesti vielä aika paljon, nykyään ei viitsi tyhmiä p@skan jauhajia elämässään katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä