Oletko katunut eroa joka lähtenyt sinun aloitteesta?
Aina täällä puhutaan vaan ns. tyhmistä/hauskoista/turhista syistä erota, mutta olisi kiva kuulla oikeita syitä, mutta että olet katunut myöhemmin eikä sittemmin asialle enää ole voinut mitään.
Onko näin käynyt? Milloin tajusit että nyt tuli tehtyä hätiköityjä päätöksiä ja kadut? tai oletko jopa tehnyt asialle jotain ja palannut yhteen? Tai onko toinen osa puoli tehnyt aloitteen uudelleen?
Kommentit (26)
Olen katunut. Jätin hyvän ja luotettavan miehen, koska tunsin silloin että elämä hänen kanssaan oli tylsää. Mies vastusti eroa ja yritti viimeiseen saakka, mutta hetkellinen vapauden kaipuu teki minusta täyden idiootin.
Löysin uuden miehen melkeinpä heti eron jälkeen ja tämän uuden kanssa vasta tajusin, että miten hyvän miehen päästin pois.
Exällä on nyt hyvä parisuhde ja upea tyttöystävä. Minulla surkea avoliitto ja tunteeton mies...en kai parempaa sitten ansaitsekaan.
En eroa ellei ole varma uusi suhde jo katsottuna. Saahan sitä sanoa pettämiseksi mutta ei se sitä ole. Tunteet on jo muualla kuin siinä käynnissä olevassa suhteessa.
Kaduin ensirakkauteni jättämistä monta vuotta, mutta en oikeista syistä (emme me sen paremmin yhteen olisi sopineet kuin kuvittelinkaan) vaan siksi että hän löysi tosi nopeasti uuden ja minulla meni hyvin pitkään rakastua uudelleen.
Ei jättäminen se siis virhe ollut, vaikka kaduttikin.
Myöhemmässä elämässäni ei ole tullut hetkenkään katumusta jättämisistä, mutta se on kyllä johtunut siitä ettei ole ennen ollut lapsia. Nyt olen jo monta vuotta halunnut jättää aviomieheni ja lasteni isän, mutta pelkään että se kaduttaisi jälkikäteen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:31"]Olen katunut. Jätin hyvän ja luotettavan miehen, koska tunsin silloin että elämä hänen kanssaan oli tylsää. Mies vastusti eroa ja yritti viimeiseen saakka, mutta hetkellinen vapauden kaipuu teki minusta täyden idiootin.
Löysin uuden miehen melkeinpä heti eron jälkeen ja tämän uuden kanssa vasta tajusin, että miten hyvän miehen päästin pois.
Exällä on nyt hyvä parisuhde ja upea tyttöystävä. Minulla surkea avoliitto ja tunteeton mies...en kai parempaa sitten ansaitsekaan.
[/quote]
kuulostaa tutulta...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:43"]
En eroa ellei ole varma uusi suhde jo katsottuna. Saahan sitä sanoa pettämiseksi mutta ei se sitä ole. Tunteet on jo muualla kuin siinä käynnissä olevassa suhteessa.
[/quote]
Hieman raukkamaista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:56"]
[/quote]
Hieman raukkamaista.
[/quote]
Mieluummin raukka kuin yksinäinen raukka!
Kadun tälläkin hetkellä. Jätin tyttöystäväni koska en kestänyt katsoa kuinka häneen sattui minun masennus ja se kuinka en voinut ja jaksanut tehdä hänen kanssaan asioita. Oli raskasta katsoa kun toinen oli niin elämäniloinen ja sinut itsensä kanssa ja itse on vain ihmisraunio. Olin valmistautunut perus eroon, josta vähän jää paha maku kummallekkin, mutta nainen jota olin jo valmiiksi pitänyt upeana paljastui vielä upeammaksi ja ymmärsi ja kuunteli, vaikka olin jo sanonut haluavani erota. Saimme sanottua kaiken mitä halusimme ja vaikka nainen on minua useamman vuoden nuorempi hän oli niin kypsä että en ollut ennen edes tajunnut. Hän kertoi suoraan omista tunteistaan ja kuvaili omia tuntemuksiaan erosta mutta samalla ymmärsi minua paremmin kuin moni kaverini.
Kaduin jo samantien tuossa hetkessä tilannetta, mutta en halua hänen kärsivän minun takia. Hän varmasti löytää jonkun paremman miehen, joka on yhtä iloinen ja positiivinen kuin hän. Eilen juuri kaverinsa laittoi kuvan facebookkiin missä hän hymyili leveästi ja vaikka sen näkeminen sattui, niin olen onnellinen että hänellä menee hyvin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:57"]
[/quote]
Hieman raukkamaista.
[/quote]
[/quote]
Mieluummin yksinäinen kuin selkärangaton.
Olen katunut. Ja nolasin itseni täysin,kun anelin ottamaan takaisin,siinä onnistumatta. Sori Julle,olisit ollut ehkä se oikea.....
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:15"]
Olen katunut. Ja nolasin itseni täysin,kun anelin ottamaan takaisin,siinä onnistumatta. Sori Julle,olisit ollut ehkä se oikea.....
[/quote]
En usko, että on noloa kysyä uutta mahdollisuutta. Itse olisin onnesta soikeana jos exäni soittaisi ja peruisi sanansa.
Olen katunut. Tajusin vasta poismuutettuani että en halua menettää sitä hyvää ja ehjää perhettä mikä minulla oli. Luulin haluavani vapautta ja "jännitystä" mutta en halunnutkaan. Olin myös hyvin masentunut eropäätöksen aikoihin.
Aika kauan kesti saada mies vakuuttuneeksi että olen tosissani, mutta lopulta mentiin uudelleen naimisiin. Tästä nyt yli 10v ja koko ajan menee vain paremmin ja lisää lapsiakin on tullut <3
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:11"]
Kadun tälläkin hetkellä. Jätin tyttöystäväni koska en kestänyt katsoa kuinka häneen sattui minun masennus ja se kuinka en voinut ja jaksanut tehdä hänen kanssaan asioita. Oli raskasta katsoa kun toinen oli niin elämäniloinen ja sinut itsensä kanssa ja itse on vain ihmisraunio. Olin valmistautunut perus eroon, josta vähän jää paha maku kummallekkin, mutta nainen jota olin jo valmiiksi pitänyt upeana paljastui vielä upeammaksi ja ymmärsi ja kuunteli, vaikka olin jo sanonut haluavani erota. Saimme sanottua kaiken mitä halusimme ja vaikka nainen on minua useamman vuoden nuorempi hän oli niin kypsä että en ollut ennen edes tajunnut. Hän kertoi suoraan omista tunteistaan ja kuvaili omia tuntemuksiaan erosta mutta samalla ymmärsi minua paremmin kuin moni kaverini.
Kaduin jo samantien tuossa hetkessä tilannetta, mutta en halua hänen kärsivän minun takia. Hän varmasti löytää jonkun paremman miehen, joka on yhtä iloinen ja positiivinen kuin hän. Eilen juuri kaverinsa laittoi kuvan facebookkiin missä hän hymyili leveästi ja vaikka sen näkeminen sattui, niin olen onnellinen että hänellä menee hyvin.
[/quote]
Hyvä mies tee jotain! Anna tytön itse päättää häiritseekö häntä sinun masennus!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:57"]
[/quote]
Hieman raukkamaista.
[/quote]
[/quote]
Raukka mikä raukka.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:31"]
Olen katunut. Jätin hyvän ja luotettavan miehen, koska tunsin silloin että elämä hänen kanssaan oli tylsää. Mies vastusti eroa ja yritti viimeiseen saakka, mutta hetkellinen vapauden kaipuu teki minusta täyden idiootin. Löysin uuden miehen melkeinpä heti eron jälkeen ja tämän uuden kanssa vasta tajusin, että miten hyvän miehen päästin pois. Exällä on nyt hyvä parisuhde ja upea tyttöystävä. Minulla surkea avoliitto ja tunteeton mies...en kai parempaa sitten ansaitsekaan.
[/quote]
Täysin sama tarina täälläkin. Olen yrittänyt korjata virhettäni mutta tuloksetta. :/ Ehkä vielä joskus
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:31"]Olen katunut. Jätin hyvän ja luotettavan miehen, koska tunsin silloin että elämä hänen kanssaan oli tylsää. Mies vastusti eroa ja yritti viimeiseen saakka, mutta hetkellinen vapauden kaipuu teki minusta täyden idiootin.
Löysin uuden miehen melkeinpä heti eron jälkeen ja tämän uuden kanssa vasta tajusin, että miten hyvän miehen päästin pois.Exällä on nyt hyvä parisuhde ja upea tyttöystävä. Minulla surkea avoliitto ja tunteeton mies...en kai parempaa sitten ansaitsekaan.
kuulostaa tutulta...
Sama juttu... Paitsi mulla ei ole miestä.
Onhan se aina hetken harmittanut ja tuntunut että nyt pilasi hyvän korjattavissa olevan jutun, mutta kyllä se tunne on siitä väistynyt ja loppujenlopuksi ollut hyvä vaan. Toinenkin löytänyt sopivamman kumppanin.
Kyllä olen, todella. Rakkaani ei tule enää takaisin, no jo vuosia aikaa. Välillä vähän nostalgia vaivaaaika on kullankt muistot.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:15"]
[/quote]
En usko, että on noloa kysyä uutta mahdollisuutta. Itse olisin onnesta soikeana jos exäni soittaisi ja peruisi sanansa.
[/quote]
eikä tarvitse edes olla onnellinen mahdollisesta yhteydenotosta mutta tuskin kukaan loukkaa mielensä jos toinen haluaa sinut takaisin. Jos itse on päässyt asian yli niin sitten ei voi mitään mutta on myls mahdollisuus että toistakin mietityttää ero!