IMETTÄKÄÄ WC-TILOISSA!
Ettei kaikki näe niitä järkyttäviä lautasen kokoisia nännejä. Ei se lapsen suu kaikkea peitä. Hyi!
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:23"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:22"]Mene itse syömään vessaan... [/quote]eri asia. En syö rumasta nännistä [/quote] Oletan että syöt lihaa? Kuolleen eläimen ruumista? Hyi saatana. Mene vessaan kaluamaan jotain raatoa! [/quote]no uuh mitä tekstiä sulta! Mistä sä oikein keksitkään näitä juttuja! Ap
[/quote]
Mistä sä sitten keksit näitä juttuja? EIkö sulla ole mitään muuta tekemistä kuin jauhaa jotain pyörtyilemisiäsi ja toisten imettämisiä mammapalstalla? Kun mä olin 16-vuotias, tein kaikkea kivaa kavereiden kanssa, ei paljon kiinnostanut jauhaa paskaa joistain vauvoista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:45"]
Mun mielestä lihavat voisivat syödä vessassa. Mua ällöttää kun läskit lappaa itseensä lisää ruokaa. Läskit vie hirveesti tilaakin. Lyhyetkin on jotenkin oudon näkösiä. Nekin vois syödä vessassa. Niin ja kovalla äänellä puhuvat häiritsee myös. Ja vanhukset, ne haisee.
[/quote]
Mun mielestä teinit voisivat syödä ja oleskella muutenkin aina vessassa. Hiljaa.
Kuka sanoi että olen pitänyt vessaa varattuna imetyksen ajan? En mä sinne pytylle ole lukittautunut, jos on ollut ruuhkaa niin olen imettänyt vauvan seisten. Ja usein on lavuaarien vieressä sen verran tyhjää tilaa että siihen yhden pienen äidin pylly mahtuu hetkeksi istumaan imetyksen ajaksi. Ja aina olen pyrkinyt ennakoimaan vauvan nälän, esim imettänyt autossa juuri ennen ravintolaa.
Mutta summa summarum, on meidän ongelmat hei pieniä! ;)
t. se vessassa imettänyt äiti
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:45"]Mun mielestä lihavat voisivat syödä vessassa. Mua ällöttää kun läskit lappaa itseensä lisää ruokaa. Läskit vie hirveesti tilaakin. Lyhyetkin on jotenkin oudon näkösiä. Nekin vois syödä vessassa. Niin ja kovalla äänellä puhuvat häiritsee myös. Ja vanhukset, ne haisee.
[/quote]ja pitkät naiset. Ne päälle 170cm vois mennä sirkukseen
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:46"]
Kuka sanoi että olen pitänyt vessaa varattuna imetyksen ajan? En mä sinne pytylle ole lukittautunut, jos on ollut ruuhkaa niin olen imettänyt vauvan seisten. Ja usein on lavuaarien vieressä sen verran tyhjää tilaa että siihen yhden pienen äidin pylly mahtuu hetkeksi istumaan imetyksen ajaksi. Ja aina olen pyrkinyt ennakoimaan vauvan nälän, esim imettänyt autossa juuri ennen ravintolaa.
Mutta summa summarum, on meidän ongelmat hei pieniä! ;)
t. se vessassa imettänyt äiti
[/quote]
No onnea sulle. Esikoisesi varmasti leikki vessaharjalla siinä samalla, kun imetit vauvaasi?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:45"]
Mun mielestä lihavat voisivat syödä vessassa. Mua ällöttää kun läskit lappaa itseensä lisää ruokaa. Läskit vie hirveesti tilaakin. Lyhyetkin on jotenkin oudon näkösiä. Nekin vois syödä vessassa. Niin ja kovalla äänellä puhuvat häiritsee myös. Ja vanhukset, ne haisee.
[/quote]
Mun mielestä teinit voisivat syödä ja oleskella muutenkin aina vessassa. Hiljaa.
[/quote]samaa mieltä. Ap
Imettäkää vain kaikki äidit, minua ei haittaa, vaan tulen aina iloiseksi, kun näen imettävän äidin jossain :). Näky on todella kaunis! Älkää missään nimessä menkö vessaan syöttämään, ajatuskin saa jopa minut kakomaan. Siellä paskan ja kusen hajussa pitäisi syöttää pienokaista, hyi hitto :/. Käsittämätöntä, että joku edes vaatii sellaista! Vessaan kuuluu paskan ja kusen keskelle vessa-asiat, ruokailu ei kuulu millään tavalla wc-tiloihin. En ole äiti, enkä edes tiedä, haluanko omia lapsia, joten imetysvihaajat voivat ihan rauhassa olla vetämättä tästä kirjoituksesta herneitä nenäänsä (tai saattehan te vetää, mikäs minä olen estämään). Ymmärrän vain nisäkkäänä ja ajattelevana aikuisena naisena sen, että imetys on maailman luonnollisin asia ja on nimenomaan lapsen ruokailua. Joka siitä ahdistuu ja pahastuu, niin voi voi. Aika herkässä on mielenterveys ja onnellisuus ;). Ihanaa äitienpäivää kaikille upeille äideille!
Ketju on malliesimerkkii suomalaisista kauheista itsekkäistä nykymammoista. Suurin osa ihmisistä (mm. lapsettomat, miehet, teinit, ikäihmiset, ja joo poikkeuksia löytyy näistäkin ryhmistä, mutta suurin osa) EI halua nähdä esim. ruokakaupassa (minä näin vähän aikaa sitten Stokkan herkussa) tai ravintolassa suurta suonikasta isonännistä tissiä ja siitä huolimatta, että julki-imettäjät ovat selkeä vähemmistö, suhtaudutte "oikeuteenne" varsin aggressiivisesti ja ainoat vastakommenttinne ovat noita antaa Nico-Petterin avautua tai 16 v tyttö haluaa huomiota.
Ihan oikeastiko ette muka älyä, että TE olette vastenmielinen vähemmistö, me jotka emme halua nähdä niitä rintoja paljaana julkisilla paikoilla, olemme monia monia muitakin kuin Nico-Petterit ja teiniritsat.
Ravintoloissa on yleensä useampi vessa, itse imetin siinä "odotus"puolella. Ei tulisi mieleenkään imettää ravintolan puolella..nykyään kaiken pitää olla niin saakelin luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:13"]
Ketju on malliesimerkkii suomalaisista kauheista itsekkäistä nykymammoista. Suurin osa ihmisistä (mm. lapsettomat, miehet, teinit, ikäihmiset, ja joo poikkeuksia löytyy näistäkin ryhmistä, mutta suurin osa) EI halua nähdä esim. ruokakaupassa (minä näin vähän aikaa sitten Stokkan herkussa) tai ravintolassa suurta suonikasta isonännistä tissiä ja siitä huolimatta, että julki-imettäjät ovat selkeä vähemmistö, suhtaudutte "oikeuteenne" varsin aggressiivisesti ja ainoat vastakommenttinne ovat noita antaa Nico-Petterin avautua tai 16 v tyttö haluaa huomiota.
Ihan oikeastiko ette muka älyä, että TE olette vastenmielinen vähemmistö, me jotka emme halua nähdä niitä rintoja paljaana julkisilla paikoilla, olemme monia monia muitakin kuin Nico-Petterit ja teiniritsat.
[/quote]
Luin kaksi sanaa ja tuomitsin viestisi tyypilliseksi AV-provoksi. Ehkä onnistut paremmin ensi kerralla. Jotenkin tuo liiallinen kiihkoilu ei vain toimi. Jos jotain omaperäisempää sanavalintaa vaikka kokeilisit, etkä toistelisi samaa kuin muut. 2/10
Ravintoloissa on yleensä useampi vessa, itse imetin siinä "odotus"puolella. Ei tulisi mieleenkään imettää ravintolan puolella..nykyään kaiken pitää olla niin saakelin luonnollista.
[/quote]
Nykyään :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:14"]
[/quote]
Luin kaksi sanaa ja tuomitsin viestisi tyypilliseksi AV-provoksi. Ehkä onnistut paremmin ensi kerralla. Jotenkin tuo liiallinen kiihkoilu ei vain toimi. Jos jotain omaperäisempää sanavalintaa vaikka kokeilisit, etkä toistelisi samaa kuin muut. 2/10
[/quote]
Ja se kolmas vastaus, mitä teidän hormonien sumentavat aivot keksivät on aina sitten tuon provon tyrkyttäminen. Toisaalta ymmärrän kyllä, että on turvallisempaa kuvitella kaikkien omista poikkeavien mielipiteiden olevan provoja kuin yht´äkkiä myöntää todellisuus, että kuuluukin itse siihen väärässä olevaan vähemmistöön.
Ja muuten, jos haluat heti leimautua itse tyhmäksi kiihkoilijaksi, niin kannattaa tosiaan heti alkuun myöntää lukeneensa teksistä vain kaksi ensimmäistä sanaa tai riviä, koska niinhän kaikki järkevät ihmiset toki tekevät ennenkuin ilmaisevat mielipiteensä. Voi elämä...