IMETTÄKÄÄ WC-TILOISSA!
Ettei kaikki näe niitä järkyttäviä lautasen kokoisia nännejä. Ei se lapsen suu kaikkea peitä. Hyi!
Kommentit (133)
Jäi mieleen n. vuosi sitten eräs keskustelu tällä palstalla. Joku ravintola erotti lapsivapaan puolen. Mammathan veti heti herneen nenukkaan ja uhottiin, että eivät enää ikinä käy siellä, kun heidän piltti ei saa mennä sinne kiireiseen lounasaikaan.
Se minua jäi mietityttämään, pitikö nämä mammat sen uhkaamansa kokouksen ravintolan edessä, minne aikoivat tulla lastenvaunujen kanssa ja imetyspaitoineen ja nostaa paidat ylös ravintolan edessä ja heilutella rintojaan. Tai jotain yhtä raflaavaa, en muista tarkkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:05"]Samaa mieltä ap:n kanssa. :)
[/quote]
Terveisin ap :)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:05"]Samaa mieltä ap:n kanssa. :)
[/quote]
[/quote]painu sinä vittuun. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:02"]Kaveri kyllästyi niin tähän yleisten paikkojen julkitissittelyyn että sanoi että avaa kohta nettisivuston jonka nimi on Julkiset Imetysnaudat, ottaa näistä paljastelijoista kuvat ravintoloissa, kahviloissa jne ja pistää sinne sivustolle kaikkien nähtäville niin nuo akat saavat sen huomion jota ovat yleiselle paikalle tulleet alunperin hakemaankin. [/quote] No, siinä sitten saakin nauttia joukkokanteesta. Ihmisten salakuvaaminen saati kuvien levittely taitaa täyttää parinkin rikoksen tunnusmerkit? Siitä vaan :D
[/quote]
Julkisilla paikoilla kuvaaminen on itse asiassa sallittua, ja siihen kuluu ostarit, ravintolat ja vastaavat :) Lastenhoitohuoneessa tätä riskiä harvemmin on
En imetä vessassa. Pahoittelen, mutta vauvani syö, eikä siinä ole mitään pahaa, irstasta tai rumaa. Rintani ovat aika rumat, joten koitan pitää ne piilossa, mutta vessaan en mene. Call the police!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"]Jäi mieleen n. vuosi sitten eräs keskustelu tällä palstalla. Joku ravintola erotti lapsivapaan puolen. Mammathan veti heti herneen nenukkaan ja uhottiin, että eivät enää ikinä käy siellä, kun heidän piltti ei saa mennä sinne kiireiseen lounasaikaan.
Se minua jäi mietityttämään, pitikö nämä mammat sen uhkaamansa kokouksen ravintolan edessä, minne aikoivat tulla lastenvaunujen kanssa ja imetyspaitoineen ja nostaa paidat ylös ravintolan edessä ja heilutella rintojaan. Tai jotain yhtä raflaavaa, en muista tarkkaan.
[/quote]voi luoja oikeestikko? En voi ymmärtää tota äitylimenoa. Ehkä oikeasti jotkut haluaa syödä jossain missä ei ole räkänokkia huutamassa ja riehumassa ja äidit vieressä tissit paljaana..huhhuh
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:05"]Samaa mieltä ap:n kanssa. :)
[/quote]
[/quote]
Ime sinä paskaa. T. Oikea Ap
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:02"]Kaveri kyllästyi niin tähän yleisten paikkojen julkitissittelyyn että sanoi että avaa kohta nettisivuston jonka nimi on Julkiset Imetysnaudat, ottaa näistä paljastelijoista kuvat ravintoloissa, kahviloissa jne ja pistää sinne sivustolle kaikkien nähtäville niin nuo akat saavat sen huomion jota ovat yleiselle paikalle tulleet alunperin hakemaankin. [/quote] No, siinä sitten saakin nauttia joukkokanteesta. Ihmisten salakuvaaminen saati kuvien levittely taitaa täyttää parinkin rikoksen tunnusmerkit? Siitä vaan :D
[/quote]
Julkisilla paikoilla kuvaaminen on itse asiassa sallittua, ja siihen kuluu ostarit, ravintolat ja vastaavat :) Lastenhoitohuoneessa tätä riskiä harvemmin on
[/quote]
Ostarit ja ravintolat eivät ole julkisia tiloja, kuten torit ja kadut, vaan osittain julkisia tiloja, joissa voi soveltaa tiukempia sääntöjä, esim. kieltää kuvaamisen.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:05"]Samaa mieltä ap:n kanssa. :)
[/quote]
[/quote]oikeasti luuletko että vain ap on tätä mieltä
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"]
Jäi mieleen n. vuosi sitten eräs keskustelu tällä palstalla. Joku ravintola erotti lapsivapaan puolen. Mammathan veti heti herneen nenukkaan ja uhottiin, että eivät enää ikinä käy siellä, kun heidän piltti ei saa mennä sinne kiireiseen lounasaikaan.
[/quote]
Tuosta tietää että ne julki-imettelijät ovat yleisimmin yksinhuoltajia koska yrittävät saada tuollaisella flashmobilla epätoivoisesti vain miesten huomion. Tai jos mukaan eksyy joku mamma jolla on mies niin taitaa se mies hävetä niin paljon kun näkee lehdissä tai telkkarissa muijansa heiluttelevan lautasnänni-suonitissejään joten pian on yksinhuoltaja sekin imettäjä! :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:05"]Samaa mieltä ap:n kanssa. :)
[/quote]
[/quote]
Ime sinä paskaa. T. Oikea Ap
[/quote]vittu mite lapsellisia URPOJA täällä on!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:13"]
Mun mielestä naiset saavat imettää parhaaksi katsomassaan paikassa. Olen ammatiltani tarjoilija, ja olen nähnyt paljon imettäviä naisia ja heidän rintojaan. Pidän rinnoista, joten ei haittaa pätkän vertaa. Olen kiihottunutkin useasti ja muutama kerta on tullut masturboituakin kun on oikein kaunis rinta ja nainen tullut vastaan. Hieman joutuu vaan käyttämään mielikuvitusta, että sen rinnassa roikkuvan lapsukaisen saa suljettua pois mielestä.
[/quote]
Luuletko oikeasti, että nämä sinun jatkuvat masturbaatioprovosi jotenkin estäisivät julkista imetystä? Ihan sama, jos vemputat, kunhan teet sen siellä wc-tilassa :D
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:08"]
[/quote]
Tuosta tietää että ne julki-imettelijät ovat yleisimmin yksinhuoltajia koska yrittävät saada tuollaisella flashmobilla epätoivoisesti vain miesten huomion. Tai jos mukaan eksyy joku mamma jolla on mies niin taitaa se mies hävetä niin paljon kun näkee lehdissä tai telkkarissa muijansa heiluttelevan lautasnänni-suonitissejään joten pian on yksinhuoltaja sekin imettäjä! :D
[/quote]suonitissit :D mutta kyllä, näinhän se menee.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:13"]Mun mielestä naiset saavat imettää parhaaksi katsomassaan paikassa. Olen ammatiltani tarjoilija, ja olen nähnyt paljon imettäviä naisia ja heidän rintojaan. Pidän rinnoista, joten ei haittaa pätkän vertaa. Olen kiihottunutkin useasti ja muutama kerta on tullut masturboituakin kun on oikein kaunis rinta ja nainen tullut vastaan. Hieman joutuu vaan käyttämään mielikuvitusta, että sen rinnassa roikkuvan lapsukaisen saa suljettua pois mielestä.
[/quote]
Herättääkö useinkin vauvan syöminen seksuaalisia haluja? Oletko sinut pedofiilisten taipumustesi kanssa? Haluaisitko raiskata vauvan?
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:13"]
Mun mielestä naiset saavat imettää parhaaksi katsomassaan paikassa. Olen ammatiltani tarjoilija, ja olen nähnyt paljon imettäviä naisia ja heidän rintojaan. Pidän rinnoista, joten ei haittaa pätkän vertaa. Olen kiihottunutkin useasti ja muutama kerta on tullut masturboituakin kun on oikein kaunis rinta ja nainen tullut vastaan. Hieman joutuu vaan käyttämään mielikuvitusta, että sen rinnassa roikkuvan lapsukaisen saa suljettua pois mielestä.
[/quote]
Luuletko oikeasti, että nämä sinun jatkuvat masturbaatioprovosi jotenkin estäisivät julkista imetystä? Ihan sama, jos vemputat, kunhan teet sen siellä wc-tilassa :D
[/quote]en usko että ketään kiihottaa sellaiset utareet että runkata pitäisi.
Ei siellä vessassa voi imettää, kun kiimaiset tarjoilijat runkkaavat siellä viiden minuutin välein.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
"Valokuva, josta henkilö on tunnistettavissa, katsotaan henkilötiedoksi, jonka levittämistä rajoittaa henkilötietolaki. Sen levittämiseen tarvitaan kuvassa olevan henkilön lupa. Luvattomassa valokuvien julkaisussa saatetaan syyllistyä myös rikoslain 24 luvun mukaiseen kunnianloukkaukseen (9 ja 10 §) tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen (8 §)"
Ja joskus ostarit sun muut kahvilat EI ole julkisia tiloja.. Että.. :))
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:13"]Mun mielestä naiset saavat imettää parhaaksi katsomassaan paikassa. Olen ammatiltani tarjoilija, ja olen nähnyt paljon imettäviä naisia ja heidän rintojaan. Pidän rinnoista, joten ei haittaa pätkän vertaa. Olen kiihottunutkin useasti ja muutama kerta on tullut masturboituakin kun on oikein kaunis rinta ja nainen tullut vastaan. Hieman joutuu vaan käyttämään mielikuvitusta, että sen rinnassa roikkuvan lapsukaisen saa suljettua pois mielestä. [/quote] Herättääkö useinkin vauvan syöminen seksuaalisia haluja? Oletko sinut pedofiilisten taipumustesi kanssa? Haluaisitko raiskata vauvan?
[/quote]
Puhuin kyllä vain ja ainoastaan niistä rinnoista, jotka herättävät haluni. Se vauva siinä on ihan sivuseikka. En halua raiskata vauvoja. Ja yhdelle aikaisemmalle kirjoittajalle myös vastaisin tässä samalla, että en todellankaan provoile mistään masturbaatiojutuista täällä, enkä yritä vähentää julkista imetystä. Olen vain aina pitänyt rinnoista, ja varsinkin selllaisista raskaana olevien naisten tai juuri synnyttäneiden naisten maitorinnoista. Raskaana nainen on seksikkäimmillään minun milestäni.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:02"]
Kaveri kyllästyi niin tähän yleisten paikkojen julkitissittelyyn että sanoi että avaa kohta nettisivuston jonka nimi on Julkiset Imetysnaudat, ottaa näistä paljastelijoista kuvat ravintoloissa, kahviloissa jne ja pistää sinne sivustolle kaikkien nähtäville niin nuo akat saavat sen huomion jota ovat yleiselle paikalle tulleet alunperin hakemaankin.
[/quote]
Ketä tämä muka haittaa? Imettävät naiset julkaisevat mielellään imetyskuvia esim. Facebookissa.