Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IMETTÄKÄÄ WC-TILOISSA!

Vierailija
10.05.2015 |

Ettei kaikki näe niitä järkyttäviä lautasen kokoisia nännejä. Ei se lapsen suu kaikkea peitä. Hyi!

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka sua pakottaa katseleen niitä nännejä?

Vierailija
42/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin julki-imetyksen vastustajiin liittyy varmaan muutakin. Nainen näkee toisen naisen rinnan(vaikka se onkin vauvan ruokailuhetki) aiheuttaa lesbotunteita? Pahaa mieltä siitä, kun ei itse ole imettänyt? Toisella on suuremmat rinnat? Imettäjä on itsevarmempi? Ja miehille pedofiilimäisiä tuntemuksia, nähdä vauva imemässä rintaa. Sehän tosin on tullut tällä palstalla jo selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:32"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:27"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:10"]En ole ikinä syönyt wc:ssä, enkä aio lastanikaan opettaa syömään wc:ssä. Paljon kiinnostaa muiden mielipiteet asiasta :D   t. julki-imettäjä [/quote]eli et varmaan ymmärrä miten idiootilta näytät jossain ihmisjoukossa. Tuskinpa ketään kiinnostaa sinä ja sun vauvas muuten. [/quote] Kun saat vähän lisää elämänkokemusta ja ikää, niin ehkä tajuat, että sillä ei ole paskankaan merkitystä, näyttääkö idiootilta muiden silmissä. Sitä katsos sanotaan itsetunnoksi, kultapieni... Ja hyvä, jos muita ei kiinnosta minä tai vauvani. Ei minuakaan muut kiinnosta pätkän vertaa. [/quote]mulla on ihan tarperksi ikää, kiitos vain. Mutta kyllä minä välitän siitä kuljenko ihmisten edessä naama paskassa ja tissit paljaana. [/quote] Kunnon wt:nä voit antaa sitten pullosta korviketta ja laitella samalla lisäkeripsiäsi ja -hiuksiasi siellä wc-tiloissa. Oikea wc-wt. Ei näy paskat naamassa eikä ole tissit paljaana. [/quote]voi kuule ääliö etkö nyt parempaa keksiny? Jotain oli pakko keksiä niinkö? Joten kun muuta ei keksi ni se perus WT:ksi haukkuminen..huhhuh [/quote] Imettämättömyys on yleistä alemman sosiaaliluokan keskuudessa, sen sijaan koulutetut äidit imettävät pitkään. [/quote]siiis mitä!? En voi ku nauraa sulle. Sori. Oot kyl aika vitun pelle

[/quote]

Korkeasti koulutetut naiset ymmärtävät lapsentahtisen imetyksen edut. 

WT-mammoille vessassa ruokailu ja einekset (kuten korvike) ovat tuttuja juttuja.

Vierailija
44/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:21"]Ettei kaikki näe niitä järkyttäviä lautasen kokoisia nännejä. Ei se lapsen suu kaikkea peitä. Hyi!
[/quote]

Nännit tuskin on lautasen kokoset mutta nännipiha voi suurentua raskauden myötä. :)

Vierailija
45/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:06"]

Näihin julki-imetyksen vastustajiin liittyy varmaan muutakin. Nainen näkee toisen naisen rinnan(vaikka se onkin vauvan ruokailuhetki) aiheuttaa lesbotunteita? Pahaa mieltä siitä, kun ei itse ole imettänyt? Toisella on suuremmat rinnat? Imettäjä on itsevarmempi? Ja miehille pedofiilimäisiä tuntemuksia, nähdä vauva imemässä rintaa. Sehän tosin on tullut tällä palstalla jo selväksi.

[/quote]

Ja varmaan joku ajattelee että äiti saa jotain seksuaalisia kiksejä imettäessään ja erityisesti julkisesti?

Kyllä, se on helpottava tunne kun pystyy itse imettämään ja ruokkimaan vauvan. Ja sekin on helpottavaa kun maito alkaa painamaan ja saa imettää. Nämä tuntemukset eivät liity mitenkään seksiin vaan ovat luonnollisia (varmasti kaikilla nisäkäs emoilla jonnekin ohjelmoituja). 

Vierailija
46/133 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö itse paskahuussissa??

Vierailija
47/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 09:34"]Ei imettäessä ole tarkoitus esitellä tissejä vaan ruokkia vauvaa. Imettäjä peittää rintansa ja yleensä vauvankin siten, että nännit eivät näy. Eri asia, jos on joku paljastelija tai muu ällötys. Heille ei vauvanruokinta olekaan tärkeintä vaan se, että joku näkee. Pakkoko sinun on mennä toljottamaan sitä imettäjää? Pysy kauempana ja katsele muualle niin etpä näe. Kun vaan malttaisit ... [/quote] Joo, eiköhän imettäjä ja itsensäpaljastelija ole ihan eri asia. Mutta eihän se näiden yksinkertaisten ihmisten kaaliin mene. Tissit=seksi. Vaikka rinnat on alunperin luotu imetykseen, niin kun kaikkien muidenkin nisäkkäiden. Tiesittekö, että nisäkkään määritelmä on se, että imettää. [/quote]Niinpä. Miksi nisäkkään nimi ei yksinkertaisesti olisikin tissikäs, tajuaisi tyhmemmätkin :D

[/quote]

Kyllä tyhmemmänkin pitäisi tajuta NISÄkkäästä että mitä se tarkoittaa/tekee.  Wikipedia nisästä, eli nännistä:

Nänni eli nisä (lat. papilla mammae) on rinnan (utareen) keskellä sijaitseva ulkoneva osa, johon rinnan maitotiehyet avautuvat. Nännin ympärillä olevaa pigmentoitunutta aluetta kutsutaan nännipihaksi eli areolaksi. Ihmisellä on normaalisti kaksi nänniä. Muillakin nisäkkäillä nännejä eli nisiä on tyypillisesti parillinen määrä, ja ne sijaitsevat symmetrisesti rintakehällä. Nisien lukumäärä vaihtelee eläimillä riippuen siitä, montako poikasta ne yleensä saavat kerrallaan.

Nännien fysiologinen tarkoitus on maidon toimittaminen poikaselle imetyksessä.

Vierailija
48/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan lapsivapaa puoli ja ongelma ratkaistu. Mikä tässä on niin hankalaa? Minä mielelläni syön ihan rauhassa ilman imettäjää tai kirkuvia/itkeviä lapsia jos tälläinen mahdollisuus on. Jossain hesessä tai raxissa lapset tietysti huutaa ja se on oma valinta jos sinne syömään menee.

Vierailija
49/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen ruuansulatus että syöminen aiheuttaa suolikaasua todella nopeasti ja paljon. Pidättäminen ei onnistu ilman rajuja vatsanväänteitä. Vasta nyt aikuisiällä olen todennut tämän olevan aivan luonnollista suolentoimintaa ja alkanut syömään myös ravintoloissa. Osaan hillitä ääntä ja pidän suolen tyhjänä joten hajuakaan ei yleensä tule niin että se leviäisi häiritsevästi naapuripöytiin. Koska minuakaan ei tuomita en voi itsekkään tuomita yhtä luonnollista imettämistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
50/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan rupea vessaa varaamaan imetyksen vuoksi, saati jumittamaan niskaani imettämällä seisten tuota kohta 10-kiloista vauvanmötkälettä vain siksi että ravintolassa SAATTAA tällä kertaa olla joku jota imetys haittaa, kun huomattavasti todennäköisemmin kukaan ei kiinnitä mitään huomiota siihen, että imetän vauvan mukavasti tuolilla istuen samalla muun seurueen kanssa jutellen ja ehkä ruokaillenkin. Oon tähän mennessä imettänyt ihan vapaasti missä vauvalle on vain tullut nälkä sen kummemmin mitään hankalia rättejä eteeni virittelemättä eikä kukaan ole koskaan ilmaissut mulle minkäänlaista närkästystä asiasta. Uskoisin, että yleensä muita asiakkaita kiinnostaa se oma ruoka ja seurue enemmän kuin muiden tekemiset, ellei niistä ole kohtuuttomasti haittaa muille (esim. melua).

Vierailija
51/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta! Tissi näkyy ravintolassa kun vauva syö! Muistathan olla katsomatta myös teeveestä esim Aatamia ja Eevaa ettei iske vihaksi! Muista jättää ne popparit pois ettei mene ruokahalukin vielä. Voi tsiisus mitä urpoja!

Vierailija
52/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:31"]

Osittain samaa mieltä apn kanssa. Äitiys ja imetys ei ole mikään syy pakottaa kanssaihmisiä katselemaan tissejä. Vauvan nälkä ei katso aikaa eikä paikkaa, mutta tilannetajua täytyisi aikuisella(?) ihmisellä olla. En minäkään halua katsella vieraiden naisten paljaita rintoja mm kesken ravintolaruokailun, josta olen maksanut. Laittaisivat edes liinan eteen! Ja joo, kaikki vauvat eivät suostu syömään liinan alla. Ei minunkaan lapseni suostunut. Mutta se oli minun ja vauvani ongelma, ei muiden ihmisten. Siirryimme siis silloin juurikin sinne vessaan, jossa saimme olla rauhassa.

t. äippä joka just lopettanut imetyksen

[/quote]

Ylipäätään en ymmärrä miksi niiden pikkuvauvojen kanssa pitää ängetä johonkin ruokapaikkoihin tai kahviloihin istuksimaan. Minulla on kolme lasta enkä ikinä ole imettänyt yhtäkään julkisessa paikassa. 

Mielestäni vauvavuoden voi viettää ihan kotinurkissa eikä pyöriä bakteeripesissä kahviloissa.

Uu, tapelkaa.

Vierailija
53/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tolle lautasen kokoselle nännille :DDDD

Vierailija
54/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin lautasen kokoiset nännit niin, ehkä vauva saisi niistä kiinni. Ei ole, on pienet ja lättänät, jonka takia joudun käyttämään rintakumia :(

Vierailija
55/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:31"]

Osittain samaa mieltä apn kanssa. Äitiys ja imetys ei ole mikään syy pakottaa kanssaihmisiä katselemaan tissejä. Vauvan nälkä ei katso aikaa eikä paikkaa, mutta tilannetajua täytyisi aikuisella(?) ihmisellä olla. En minäkään halua katsella vieraiden naisten paljaita rintoja mm kesken ravintolaruokailun, josta olen maksanut. Laittaisivat edes liinan eteen! Ja joo, kaikki vauvat eivät suostu syömään liinan alla. Ei minunkaan lapseni suostunut. Mutta se oli minun ja vauvani ongelma, ei muiden ihmisten. Siirryimme siis silloin juurikin sinne vessaan, jossa saimme olla rauhassa.

t. äippä joka just lopettanut imetyksen

[/quote]

Ylipäätään en ymmärrä miksi niiden pikkuvauvojen kanssa pitää ängetä johonkin ruokapaikkoihin tai kahviloihin istuksimaan. Minulla on kolme lasta enkä ikinä ole imettänyt yhtäkään julkisessa paikassa. 

Mielestäni vauvavuoden voi viettää ihan kotinurkissa eikä pyöriä bakteeripesissä kahviloissa.

Uu, tapelkaa.
[/quote]

Katsos, kun jotkut haluavat jatkaa normaalia elämää lasten saamisen jälkeen, käydä ulkona syömässä, tavata kavereita, mennä kahville. Kökötä sinä kotonasi ihan rauhassa. Kukaan sua halua nähdäkään :D

Vierailija
56/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se elämä on rankkaa. Joka paikassa näkyy tissejä ja kyrpiä. Niin ja joku vielä imettääkin, vaikka itse rintaa tai nänniä ei näy. Huhheijaa!

Vierailija
57/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kyllästyi niin tähän yleisten paikkojen julkitissittelyyn että sanoi että avaa kohta nettisivuston jonka nimi on Julkiset Imetysnaudat, ottaa näistä paljastelijoista kuvat ravintoloissa, kahviloissa jne ja pistää sinne sivustolle kaikkien nähtäville niin nuo akat saavat sen huomion jota ovat yleiselle paikalle tulleet alunperin hakemaankin.

Vierailija
58/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkoko niitä tissejä on saatana tuijottaa!!? Lärvi sinne omaan ateriaan päin!

Vierailija
59/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:02"]Kaveri kyllästyi niin tähän yleisten paikkojen julkitissittelyyn että sanoi että avaa kohta nettisivuston jonka nimi on Julkiset Imetysnaudat, ottaa näistä paljastelijoista kuvat ravintoloissa, kahviloissa jne ja pistää sinne sivustolle kaikkien nähtäville niin nuo akat saavat sen huomion jota ovat yleiselle paikalle tulleet alunperin hakemaankin.
[/quote]

No, siinä sitten saakin nauttia joukkokanteesta. Ihmisten salakuvaaminen saati kuvien levittely taitaa täyttää parinkin rikoksen tunnusmerkit? Siitä vaan :D

Vierailija
60/133 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi