Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkipikalounaasi, etätyöläinen?

Vierailija
14.01.2022 |

Minun on yleensö Via:n ruoat ja näistä se red Thai curry.

Toki kotiruoka on kotiruokaa mutta tässä ketjussa haluan nähdö pikaruokasuosikkeja.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilettä punaviinikastikkeella.

Vierailija
22/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulipihvejä.

Vierailija
24/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofumakkaraa.

Vierailija
25/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju. Eihän "etätyöläiset" tarvii mitään pikaruokaa. Ilmaantuu pariin palaveriin ja lopun päivää voi huilailla, laitella ruokia, katsoa tv:tä ja keittää kahvia. Tulkaas joku kerta mukaan katsoon mun työpäivää... t. Sairaanhoitaja Keski-Suomesta.

Vierailija
26/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaleipiä.

Vierailija
27/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa raakana suolesta.

Vierailija
28/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa voikkarisilmällä.

Vierailija
29/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitzaa.

Vierailija
30/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelipullia.

Vierailija
31/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebua.

Vierailija
32/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeittoa.

Vierailija
33/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkaraa juustoleivällä.

Vierailija
34/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niistä pakasteena myytävistä itämaisista nyyteistä ruskeassa pahvilaatikossa. Kun niitä paistaa vähän öljyssä ja höyrystää, ovat oikeasti hyvän makuisia ja niissä on rakenne, eivät ole vain tasaista mössöä.

Vierailija
35/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikromunakas. 1-2 kananmunaa mikron kestävään mukiin, pieni tilkka maitoa ja sitten ihan mitä tahansa, mitä jääkaapista löytyy. Mausteita maun mukaan ja noin 1-1,5 minuuttia mikrossa.

Vierailija
36/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap kysy ”pikaruokia” vaan suosikkieineksiä!

Suosikkieinekseni ei oikein kelpaa pikaruoaksi (se on se lidlin purjopiiras, mutta sillä kestää 20 min uunissa). Pikaruokani sen sijaan on sellainen, missä pilkon lautaselle niitä hedelmiä ja vihanneksia, mitä keittiöstä löytyy, ja rouskutan ne: omenaa, banaania, appelsiinia porkkanaa, lanttua, suolakurkkua - ei kaikkea, mutta paria kolmea lajia. Jos sattuu olemaan, juustonpaloja tai raejuustoa tai pähkinöitä tai kinkun/savukala siipaleen voi laittaa lisäksi, muttei ole pakko.

Ap kysyy nimenomaan pikaruokaa!

Vierailija
37/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ketju. Eihän "etätyöläiset" tarvii mitään pikaruokaa. Ilmaantuu pariin palaveriin ja lopun päivää voi huilailla, laitella ruokia, katsoa tv:tä ja keittää kahvia. Tulkaas joku kerta mukaan katsoon mun työpäivää... t. Sairaanhoitaja Keski-Suomesta.

Tuo on loukkaavaa yleistämistä. Kyllä minä teen töitä olin sitten etänä tai toimistolla. Yhtähyvin voisin sanoa, että aina kun olen käynyt sairaalassa niin hoitajat siellä vaan kököttää keskenään kahvihuoneessa valittamassa kun on niin ”raskasta”. Lääkärit sen sijaan tekee niitä tärkeitä ja oikeita töitä. Mutta en tietenkään koskaan sanoisi mitään tuollaista 😇

Vierailija
38/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos woltista tilaa, turha haaveilla iltapäivällä tekevänsä töitä? Päiväunet korkeintaan. Päivälliseksi yhdessä perheen kanssa uusi wolt-tilaus vai miten tuo homma menisi?

Itse tykkään etäpäivinä syödä jotain kevyempää. Mutta mama-nuudelit on jees ja käy itselleni ateriasta.

Vierailija
39/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan me teidän "työnne" nähty. Kahvihuoneen tuoli taitaa työpäivän aikana eniten kulua.

Vierailija
40/46 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimessa on aina tortilla-lättyjä, sieltä yksi pannulle, taitetaan kahtia ja väliin hävyttömän paljon goudaa ja cheddaria. Tätä sitten dipataan sour cremeen ja chilisoosiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän