Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää muodonmuutos ei nyt mennyt ihan putkeen:

Vierailija
10.05.2015 |

http://www.menaiset.fi/artikkeli/yhteistyossa/kauppakeskuskaari/tallaiseen_voisi_tottua

Tuosta nuoresta naisesta olisi saatu niin paljon kauniimpi, kun olisi valittu hänen vartalolleen sopivia vaatteita. Itse piilottaisin paksut reidet ja korostaisiin hoikkaa vyötäröä. Nyt hän näyttää vain tasapaksulta pötkelöltä. Ja anteeksi vaan, mutta nuo rääsyt ovat todella persoonattomia ja suorastaan huutavat Vila, Bik Bok ja H&M - yllättäen noista liikkeistähän ne on sitten ostettu.

Mikä idea?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki alaosat on ihan väärän mittaisia. Ja jos yläosa on pussi, alaosan tulisi olla timmimpi ja toisin päin. Nätti nainen ja ihan normaalivartaloinen, mun mielestä oma aiempi tyylinsä oli sopivampi. Oikeastaan ois noiden molempien linkattujen kohdalla vaan pysynyt hiusten muokkaamisessa ja kosmetiikan käytössä.

Vierailija
42/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko noissa ollut mukana joku stylisti? Näyttää kyllä enemmän siltä, että naiset on viety kauppakeskuksen tusinaliikkeisiin ja sieltä itse ovat itselleen valinneet vaatteita. Tulokset aivan hirveitä, vain hiukset leikattu hyvin ja naama meikattu suht ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oranssi paita on ihan kamala laatikko, samoin kuin viimeisen kuvan takki. Viimeisessä kuvassa muutenkin saappaat ja nahkahame on vähän kummallinen yhdistelmä, ehkä mustilla sukkahousuilla menisi, jos yläosat vaihtaisi... Sininen ja pilkullinen mekko on tosi jees, kengät vaan jalkaan niin on good to go. Siniset printtihousut näyttää pyjaman housuilta, eikä toi satiinin näköinen paita auta asiaa.

nahkahameen kanssa laittaisin istuvan trikoopaidan tai topin (valkoisen tms) ja päälle vaikkapa tuon mustan neuletakin. Molemmat shortsiasut on ihan kivoja! Jos noi pyjamanhousut yhdistäisi tohon valkoiseen toppiin ja mustaan neuletakkiin niin vois toimia eikä näyttäisi pyjamalta. Samanvärinen ylä- ja alaosa lisää sitä yöpukuvaikutelmaa.

Vierailija
44/44 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 16:16"]

Minä olisin valinnut hänelle jotain tällaista... rypytetty vyötärö luo illuusion vyötäröstä, lämmin punainen saa ihon hehkumaan (tämä mekko yltäisi hänellä polviin):

https://www.zalando.fi/tiger-of-sweden-nana-kotelomekko-ti521c026-h11.html

https://www.zalando.fi/guess-earli-korolliset-avokkaat-milk-gu111b05d-a11.html

Arkiasuna voisi toimia boyfriend-farkut, lyhyt nahkatakki, ballerinat ja joku värikäs huivi. Tai sitten maximekko, jossa vyötäröä korostettu leveällä vyöllä.

[/quote]

Olen vähän pihalla muodista ja täytyykin kysyä että mitkä ovat boyfriend-farkut? :)