Teini toivotti minulle hyvää äitienpäivää vasta iltapäivällä kun valitin asiasta
ettei ole muistanut minua äitienpäivänä...
siis huumorilla minä tämän otan. En minä mieltäni pahoittanut ;)
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:02"]
Iltapäivä on klo 15-18, joten oli sitä aika ajoissa.
[/quote]
hetki sitten toivotti. meillä iltapäivä alkaa kahdelta. Mä oonkin suomimamma ;))
ap
Juu, murkku kasvaa nuoreksi aikuiseksi, ja kyllä sitten saat taas ihan oma-aloitteisua onnitteluja. Murkut on hassuja! Kokemusta on, onkohan se murkuille jotenkin nolo onnitella äitiä!
Meilläkin aamulla köllötteli tuossa vieressä muttei huomioinut mitenkään. Myöhemmin kävi isänsä kanssa hakemassa kukan ja suklaalevyn. Meinasi tulla vähän myrkkymieli itselle kun kukaan ei meinannut huomoida. Ei ole tainnut meikäläisen kasvatus ihan onnistua :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"]
Juu, murkku kasvaa nuoreksi aikuiseksi, ja kyllä sitten saat taas ihan oma-aloitteisua onnitteluja. Murkut on hassuja! Kokemusta on, onkohan se murkuille jotenkin nolo onnitella äitiä!
[/quote]
tuo ryökäle vain näpräsi älyluuriaan eikä muistanut äitienpäivän olemassaoloa ;)
ap
Mun 18 v. nukkuu vielä. Taas ihmettelee miksi liputetaan. Sit hiffaa ja sanoo, nii joo onnee. Mitäpä tuosta. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:02"]Iltapäivä on klo 15-18, joten oli sitä aika ajoissa.
[/quote]
Iltapäivä on 12-18 välinen ajanjakso.
Iltapäivä on klo 15-18, joten oli sitä aika ajoissa.