Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuukautiskipuja ilman vuotoa?

Vierailija
10.05.2015 |

Kuukautisten pitäisi alkaa näinä päivinä (tänään, jos kierto on tarkalleen ajallaan) mutta vielä ne eivät ole alkaneet. Sen sijaan eilisillasta aamuyöhön asti minulla oli kuukautiskipuja, eli kohtu tuntui supistelevan. En muista että minulla olisi koskaan ennen ollut kuukautiskipujen kaltaista kipua ennen vuodon alkamista. Kuukautiseni ovat alkaneet aina ennen vuodolla, ja kivut ovat tulleet jossain vaiheessa vuodon alkamisen jälkeen. Mistä tämä voisi johtua? Onko muilla ollut samanlaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi?

Vierailija
2/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on välillä ollut, että kivut saattaa tulla päivääkin ennen kuin vuoto lähtee liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:19"]

Endometrioosi?

[/quote]

Minulla ei ole aiemmin ollut mitään siihen viittavaa, säännölliset ja suht kivuttomat kuukautiset. Olen 28-vuotias, olisiko se voinut alkaa vasta tässä iässä? Pitänee googlailla asiaa.

Vierailija
4/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:20"]

Minulla on välillä ollut, että kivut saattaa tulla päivääkin ennen kuin vuoto lähtee liikkeelle.

[/quote]

Ehkä minullakin sitten näin. Hassua vain, kun koskaan aiemmin ei ole tällaista ollut, mutta kerta se ensimmäinenkin.

Vierailija
5/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saattaa olla kipuja jo viikko ennen vuotoa. Ne kyllä pahenee kun vuoto alkaa.

Vierailija
6/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:28"]

Mulla on saattaa olla kipuja jo viikko ennen vuotoa. Ne kyllä pahenee kun vuoto alkaa.

[/quote]

Minulla on ollut munasarjakipuja ennen kuukautisia, mutta varsinaisia kuukautiskipuja ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi