Tämä on vaikea päivä meille "Toisille Naisille" :(
Olen seurustellut perheellisen miehen kanssa 3 vuotta. Hänellä tosiaan perhe ja viettävät varmaan taas ihanan äitienpäivän yhdessä perheen kanssa, sillä aikaa kun minä itken silmiä päästäni yksinäni lapsettomana. Antaisin mitä vain jos voisin antaa tälle miehelle lapsen ja mekin viettäisimme vielä joskus äitienpäivän yhdessä..:(
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:48"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:35"]Elämä on valintoja. Kakkoset on jämäpaloja ja säälittäviä ihmisiä, jotka eivät uskalla elää omaa elämäänsä saati ottaa siitä vastuuta. [/quote] Minusta näissä tilanteissa ne vaimot on niitä kynnysmattoja. Ovat ottaneet tuollaisen sian ja vielä tehneet lapsia hänen kanssaan. [/quote] Eli ap on tässä tilanteessa se fiksu vahvempi nainen? Muuten vaan itkeskelee kotona yksinäisyyttään ja odottaa kieli pitkällä että se samainen sika valitsee hänet? Vieläpä naisen yli, johon on kuitenkin edes luvannut sitoutua ja jonka kanssa on ihan harkiten hankkinut lapsia. Ap ainakin jo etukäteen hyvin tietää ko miehen moraalin asteen, vaimon kohdalla tilanne luultavasti oli toinen. [/quote] Tässä tilanteessa molemmat, mutta yleensä se jota petetään. En ymmärrä sitäkään että toiselle naiselle sanotaan että jättäisi sen varatun rauhaan vaimolleen, ihan kuin se mies olisi sen arvoinen että sen olisi hyvä jäädä vaimolleen. [/quote] Melkein kuka tahansa voi tulla petetyksi, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa sen yläpuolella. Petetyn osapuolen syyttäminen, koska on valinnut väärin, on aikamoista asioiden yksinkertaistamista. Minun myötätuntoni on sen puolella, jolle tehtyä lupausta rikotaan ja jolle valehdellaan. [/quote] Kyllä minuakin se petetty säälittää, en vain ymmärrä miksi se toinen nainen kohtaa niin paljon vihaa. Kohdistakaa se viha siihen pettäjään, hänhän se lupauksen rikkoo.
[/quote]
Mä olisin kyllä ihan reilusti tasapuolinen ja räiskäisisin kiväärillä molemmilta aivot seinälle :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:48"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:35"]Elämä on valintoja. Kakkoset on jämäpaloja ja säälittäviä ihmisiä, jotka eivät uskalla elää omaa elämäänsä saati ottaa siitä vastuuta. [/quote] Minusta näissä tilanteissa ne vaimot on niitä kynnysmattoja. Ovat ottaneet tuollaisen sian ja vielä tehneet lapsia hänen kanssaan. [/quote] Eli ap on tässä tilanteessa se fiksu vahvempi nainen? Muuten vaan itkeskelee kotona yksinäisyyttään ja odottaa kieli pitkällä että se samainen sika valitsee hänet? Vieläpä naisen yli, johon on kuitenkin edes luvannut sitoutua ja jonka kanssa on ihan harkiten hankkinut lapsia. Ap ainakin jo etukäteen hyvin tietää ko miehen moraalin asteen, vaimon kohdalla tilanne luultavasti oli toinen. [/quote] Tässä tilanteessa molemmat, mutta yleensä se jota petetään. En ymmärrä sitäkään että toiselle naiselle sanotaan että jättäisi sen varatun rauhaan vaimolleen, ihan kuin se mies olisi sen arvoinen että sen olisi hyvä jäädä vaimolleen. [/quote] Melkein kuka tahansa voi tulla petetyksi, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa sen yläpuolella. Petetyn osapuolen syyttäminen, koska on valinnut väärin, on aikamoista asioiden yksinkertaistamista. Minun myötätuntoni on sen puolella, jolle tehtyä lupausta rikotaan ja jolle valehdellaan. [/quote] Kyllä minuakin se petetty säälittää, en vain ymmärrä miksi se toinen nainen kohtaa niin paljon vihaa. Kohdistakaa se viha siihen pettäjään, hänhän se lupauksen rikkoo.
[/quote]
Mä olisin kyllä ihan reilusti tasapuolinen ja räiskäisisin kiväärillä molemmilta aivot seinälle :D
[/quote]
Teitä sekopäitähän aina riittää, jotka ratkotte asiat väkivaltaisesti kun ei aivokapasiteetti riitä muuhun.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:13"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:48"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:56"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:35"]Elämä on valintoja. Kakkoset on jämäpaloja ja säälittäviä ihmisiä, jotka eivät uskalla elää omaa elämäänsä saati ottaa siitä vastuuta. [/quote] Minusta näissä tilanteissa ne vaimot on niitä kynnysmattoja. Ovat ottaneet tuollaisen sian ja vielä tehneet lapsia hänen kanssaan. [/quote] Eli ap on tässä tilanteessa se fiksu vahvempi nainen? Muuten vaan itkeskelee kotona yksinäisyyttään ja odottaa kieli pitkällä että se samainen sika valitsee hänet? Vieläpä naisen yli, johon on kuitenkin edes luvannut sitoutua ja jonka kanssa on ihan harkiten hankkinut lapsia. Ap ainakin jo etukäteen hyvin tietää ko miehen moraalin asteen, vaimon kohdalla tilanne luultavasti oli toinen. [/quote] Tässä tilanteessa molemmat, mutta yleensä se jota petetään. En ymmärrä sitäkään että toiselle naiselle sanotaan että jättäisi sen varatun rauhaan vaimolleen, ihan kuin se mies olisi sen arvoinen että sen olisi hyvä jäädä vaimolleen. [/quote] Melkein kuka tahansa voi tulla petetyksi, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa sen yläpuolella. Petetyn osapuolen syyttäminen, koska on valinnut väärin, on aikamoista asioiden yksinkertaistamista. Minun myötätuntoni on sen puolella, jolle tehtyä lupausta rikotaan ja jolle valehdellaan. [/quote] Kyllä minuakin se petetty säälittää, en vain ymmärrä miksi se toinen nainen kohtaa niin paljon vihaa. Kohdistakaa se viha siihen pettäjään, hänhän se lupauksen rikkoo. [/quote] Mä olisin kyllä ihan reilusti tasapuolinen ja räiskäisisin kiväärillä molemmilta aivot seinälle :D [/quote] Teitä sekopäitähän aina riittää, jotka ratkotte asiat väkivaltaisesti kun ei aivokapasiteetti riitä muuhun.
[/quote]
Mieti sitä, kenen puoliso se sekopää on :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:33"]
Olen seurustellut perheellisen miehen kanssa 3 vuotta. Hänellä tosiaan perhe ja viettävät varmaan taas ihanan äitienpäivän yhdessä perheen kanssa, sillä aikaa kun minä itken silmiä päästäni yksinäni lapsettomana. Antaisin mitä vain jos voisin antaa tälle miehelle lapsen ja mekin viettäisimme vielä joskus äitienpäivän yhdessä..:(
[/quote]
Anna pillua, paljaalla
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:04"]Miten niin vaimot hyväksyvät miehen sivusuhteen? Jos mies sellaisesta jäisi kiinni, siitä syttyisi sellainen helvetti, painajainen ja piina, että mies toivoisi ettei olisi koskaan syntynytkään!
[/quote]
Kylläpä menet ovat kiinni jääneet ja monet kerrat samasta asiasta ja vaimo ummistaa silmänsä hetken riehuttua
Kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 15:15"]
Ei ole vaikea päivä. Mieheni oli aamun perheensä luona ja lähti sitten "harrastuksiin" eli minun luokseni. :)
[/quote]
Ei ainakaan mun mies ole. :)