Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustin ihastuneeni, mies ei vastannut mitään

Vierailija
10.05.2015 |

Mies on exäni 20 vuoden takaa. Hän otti minuun yhteyttä kuukausi sitten facen yksityisviestillä ja kyseli kuulumisia. Kumpikin ollaan ainakin hänen puheiden mukaan vapailla markkinoilla. Viestit ovat olleet sen jälkeen välillä flirttailevia ja kertoo miten olisi kivaa jos saisi jonkun seuraksi yksinäisiin iltoihin.

Vielä ei olla nähty ja yhteydenotto on pysynyt ainoastaan mesessä 4-5 krt viikossa. Itselläni on alkanut perhoset lennellä vatsassa ja huomaan ajattelevani häntä todella usein. Nyt sit tunnustin, että olen hieman ihastunut häneen uudelleen, niin ei vastannut siihen mitään. Näen, että hän on viestin lukenut. 

Taisin ilmeisesti mokata?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 05:50"]

Ehkä kannattaisi nähdä ensiksi livenä, ennen kuin alkaa tuollaisia tunnustamaan?

[/quote]Olet varmaan oikeassa. No vahinko tuli tehtyä ja nyt vaan odottelen vastaako joskus jotain. Itse en kehtaa enää ottaa yhteyttä.

Ap

Vierailija
22/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulla sellanen olo, että hyvä kun kumminkin kerroit, vai vaivaako ja kaduttaa? Oon tuon 2 viestin kirjottaja, ja mietin kovasti sitä että kertoakko vai ei?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kadu! Minun mielestä tunteista saa puhua ja ne pitääkin tunnustaa! Eri asia tietenkin on saako vastakaikua, jos ei, niin sinä olet ainakin avoimesti sanonut asiat ääneen. Mun mielestä se on ihailtavaa. Mies on ihmeellinen jos ei kommentoi yhtään mitään.

Vierailija
24/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 06:07"]

Ap, onko sulla sellanen olo, että hyvä kun kumminkin kerroit, vai vaivaako ja kaduttaa? Oon tuon 2 viestin kirjottaja, ja mietin kovasti sitä että kertoakko vai ei?!

[/quotet]No ei se oikeastaan kaduta, ehkä vähän nolostuttaa. Nyt on ainakin tiedossa mun fiilikset, niin jatko riippuu miehestä.

ap

Vierailija
25/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että mies haki sinusta juurikin vain seuraa niihin yksinäisiin iltoihin eli seksiseuraa. Ei halua mitään vakavampaa, ei ihastumista.

Vierailija
26/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nätisti sais kyllä lirkutella, että suostuisin anteeksi antamaan ja ottamaan kenenkään exän enää.

Vierailija
27/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 06:07"]

[/quote]

Älä kerro! Anna miehen tuskailla kertoako sulle vai ei! Jos se haluaa niin se kertoo kyllä kun maltat odottaa. Sen jälkeen yhteenpaluu on sata kertaa mahtavampaa ja tiedät että mies oikeasti haluaa sut.

Vierailija
28/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 06:25"]

Aika nätisti sais kyllä lirkutella, että suostuisin anteeksi antamaan ja ottamaan kenenkään exän enää.

[/quote]

Ootko riidoissa kaikkien exiesi kanssa? :)

Vierailija
29/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10 (en osaa puhelimella lainata), mutta sit jos molemmat miettii, et kertoakko vai ei, ja kumpikin päättää odottaa että toinen tekee aloitteen.. Niin sithän en saa sitä mun elämäni miestä :( et eikö oo parempi kertoa, niin ei ainakaan myöhemmin jää kaduttamaan..

Vierailija
30/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/34 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää masentuko. Eihän ne ihastuksen kohteetkaan voi tietää kerroitteko ihastuksesta sydänverellä vai kunhan kokeilitte kepillä jäätä jos vaikka heruisi.

Vierailija
33/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:02"]

Kyllä mäkin olisin ahdistunut, jos joku tunnustaisi ihastuneensa vasta n. kuukauden viestittelyn jälkeen eikä oltaisi edes nähty vielä uudelleen. Ei elämässä ole mikään kiire, tekin olisitte voineet rauhassa katsoa miltä tuntuu ja mitkä fiilikset.

[/quote]

No huhhuh, onpa täällä läheisriippuvaa porukkaa kun alapeukkuja sataa.

[/quote]

No en ainakaan itse haluais, että minusta sen vaikutelman, ettei kiinnosta ja mies etsii seuraavan. Ja toisaalta oikein ihastuneena on vaikeaa vaan kiinnostuneena "katsella ja kahvitella ja tutustua" koska jos hommasta ei sit tule mitään ja oot jo ehtinyt panostaa tunteinesi niin todella paska juttu.

Vierailija
34/34 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se paltsamamman mies, tämän Aapeen exä?????

Emmää utelias oooo... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän