Katsotko pönttöön paskottuasi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Että millaista tuotosta tuli?
Tietenkin, uloste kertoo paljon terveyden tilasta.
Ehdottomasti, jos koostumus ja väri miellyttää niin hieron sitä itseeni vihaisesti masturboiden.
No ei vaan, mulla on jonkinlainen kakkafobia. En siedä myöskään verta tai siihen liittyvistä asioista puhumista. Syvät vedet ahdistaa, kuten myös iilimadot - en uskalla uida luonnossa. Korkeat paikat saa koko kehon hytkymään pelosta ja silloin mulle iskee kova tarve hypätä, onneksi ei vielä ole tullut hypättyä. Tälle oli jollain kielellä sanakin, suomenkielessä ei taida olla. V*ttu mä oon viallinen ihminen kun alkaa miettimään.
Nyt saatan kyllä paljastua. Eräässä asuntolassa kaveri x nauroi ja huusi että tule katsomaan mikä pökäle. Nauroi lisää ja mölysi että kenen perseestä tuo on voinut tulla. En käynyt katsomassa mutta kuvaili sen jöötin. Näytti kahdella kädellä sillain että sormet koski juuri ja juuri toisiinsa kuinka paksu kaakki. Vaikka olisi vähän liioitellut niin kyllä jollakin on yks paikka venynyt.
En ikinä. Siinäkin on ihan tarpeeksi kestämistä, että pitää paskantaa ja sen jälkeen pyyhkiä perse.
Tietenkin. Kakka kertoo paljon terveydestä, joten se on syytä tsekata.
Välillä, jos on erikoisen näköinen niin pitää tutkailla lähempää, tai jos oikein iso niin ihastelen ja harmistun kun pitää vetää ylpeyden aihe alas pöntöstä. Eukko ei tykänny kun joskus jätin koko komeuden sinne.
Tottakai. Ja pyyhkimisen jälkeen katson vielä paperin. Pitää pyyhkiä niin monta kertaa ettei paperiin tule enää kakkaa.
Miltä syöpä sitten näyttää pökäleessä?