Katsotko pönttöön paskottuasi?
Kommentit (49)
Tottakai katson. Kakasta näkee paljon. Hyvä kakka on sopivan kiinteää ja kauniin ruskeaa.
Vai pitäisikö ihan vältellä kurkkimasta, ja ehkä jopa tunkea pönttö täyteen paperia niin, että vessaa vetäessä ei vahingossakaan näkisi, mitä tuli pukerrettua...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:02"]
Otan kuvan kansioon.
[/quote]
Miksi kansioon? Meillä on vessan seinällä pökälegalleria, viikon paras jää aina pysyvästi esille.
No yleensä siinä on vessapaperia pällä, niin en kyllä käy sieltä alta tonkimaan
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:54"]
Kyllä. Usein jään arvioimaan kakkani ulkonäköä ennen kuin vedän sen pöntöstä alas.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:02"]
Otan kuvan kansioon.
[/quote]
Otan kuvan, mittaan ja punnitsen. Tulokset laitan siniseen vihkoon.
Kyllä sinne kannattaa välillä kurkata, ihan kuin 13 sanoi, on helppoa terveydentilan seurantaa.
En! Olen ajatellut mieheni olevan ällöttävä kun tekee noin, mutta tämä palstahan on täynnä ällötyksiä :D
Tottakai, pitää punnita ja tehdä värimääritystä. Tilasin just Japanista pöntön, joka tekee nää jutut digitaalisesti ja lähettää suoraan lääkärille
Yleensä vetämisen jälkeen, ettei vaan joku yksinäinen kakkakikkare jää kellumaan seuraavan kävijän kiusaksi..
Välillä olen pelästynyt, ei herran jumala somppu vaanii pytyssä.
En todellakaan, hyi helvetti. Jotenkin sairas pitää olla jos pitää omaa paskaansa tiirailla..
Meillä on pöntössä riistakamera, josta kuvat tulevat suoraan sähköpostiin. Näkee koostumuksen ja tulokulman.
En koska siihen menee paperia päälle samantien. Joskus tosin tekis mieli nähdä se koska joskus väännän aivan naurettavan isoja jöötejä. Jos kaikki tulee yhtenä palana niin se voi olla valehtelematta yli 25 cm pitkä. Aika inhottavaa mut oon silti tavallaan aika ylpeä.
Kyllä. Katson tuliko hyvä kakki vai huono kakki. Pidän kakkimispäiväkirjaa.
Niin hyvää kakkaa. Niin hyvää kakkaa se on...
T: Loiri
No ihan senkin vuoksi sinne katsotaan, että selviää tarvitseeko vessaharjaa käyttää.
Otan kuvan kansioon.