Tapaat ihmisen. Ekaa kertaa sänkyyn mennessä huomaat että hänellä on isokokoisia tatuointeja
Onko nuo ylläritatuoinnint turn on vai -off?
Ja ei sitten viitsi kertoa että "mä oon naimisissa". Naimisissa olijat voivat kuvitella tilanteen jossa puoliso ottaa paidan pois ja huomaat hänen salaa ottaneen ison tatskan-.
Kommentit (29)
Riippuu tatuoinnista. Esim. pääkallot on ankeita.
Itselläni ei ole ja tuskin tuleekaan.
Todennäköisesti turn on, mutta kai rumiakin tatuointeja on. Joku 1488-aiheinen tatuointi voisi myös vaatia hieman selitystä; myöhäiskeskiajan fanitus ei kuitenkaan vielä sinänsä ole turn off.
Vierailija kirjoitti:
Näytän suoraan ovea sellaiselle.
Oletko kenties ottanut tatskan ovestasi?
Äänestin turn off, koska sinänsä tatuoinnit ovat sellaisia noin niin kuin seksin kannalta (se vetovoima perustuu miesten ja naisten eroihin, jotka tulevat parhaiten esiin kun ollaan ihan omia itsejä ilman kuvituksia).
Mutta, jos oltaisiin jo siinä vaiheessa, niin ei muuta kuin peitto heilumaan!
Yhdentekevää, joten en voi vastata gallupiin.
Itselläni ei ole tatuointeja, pidän niitä rumina. Ihastuksellani on tatuointeja, ja pidän niitä rumina. Mikään maailman tatuointi ei silti vaikuta siihen, mitä ajattelen ihmisestä ihmisenä. Aivan yhtä ihastunut olen, tatuointeja tai ei.
Laitoin turn on koska pidän tatuoinneista jonkin verran ja isompikin voi sopia miehelle. Oletan, että jos miehellä on iso tatuointi, on sillä valitsemallani miehellä aika fiksu tatuointi. Selänkokoinen tatuointi vaikka omasta naamasta olisi massiivinen turn off, mutten sellaisen kanssa eksyisi sänkyyn vaikken tietäiskään.
Jos kyseessä olisi Luna Love ei haittaisi yhtään tatuoinnit.
Entäs se vaihtoehto että ei vaikuta asiaan?
Jos Sijaltainen nousisi.
En ottais ite tatskaa enkä varsinaisesti niitä muutenkaan fiilistele mut en usko että ne mun seksuaaliseen haluun vaikuttais.
Vähän kyseenalaista nykyinen tatuointi muoti. Tosi monella naisella nykyään tatuoituna erektiossa oleva penis. Ja ovat useimmiten ihan suht isokokoisia tatskoja.
Sijaltainen_nousisi kirjoitti:
Entäs se vaihtoehto että ei vaikuta asiaan?
Niin, tämä minullakin. Tatuoinnit alkavat olla sen verran yleisiä, että eipä tuollainen kovin paljon jaksaisi järkyttää.
Paska galluppi, 'ihan sama' - vaihtoehto puuttuu.
Riippuu ihan siitä mitä kuvia on. Ei tuollaiseen voi vastata. Esim. jos rinnassa on hakaristiä ja selässä Hitler niin juttu jää siihen. Tai joku lapsen 'söpö' piirrustus tatskattuna. Tai kaveri harjoitteli vähän tuohon.. 🤮
-99,9% näkemistäni tatuoinneista on Ville-5v töherrystason suttua, kuin pikkulapsi olisi tussilla piirtänyt itseensä. En suin surmin ymmärrä, miksi kukaan sellaisia ihoonsa pysyvästi haluaa.
-
Turn-Off !
-
Mulle tatuoinnit tuovat mieleen isän hakkaavat kädet. En voi mitään sille, että vaikuttaa suhtautumiseeni vieraaseen ihmiseen. En tosin pidä tatuointeja kaunistavina naisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Näytän suoraan ovea sellaiselle.
Miltä tuntuu olla pinnallinen ihminen?
Tätähän ei tule tapahtumaan koska tindernmies näyttää kuvissa että niitä joko on tai ei ole, ja valitaan sen mukaan
No tämä riippuu tietenkin onko tatuointi hyvin vai huonosti tehty. Jos oletetaan että hyvin, ja vastaan silti että turn off. En myöskään tykkää mistään ylimääräisestä metalliroinasta.