Voiko isoa päätä jotenkin pienentää?
Otsikossa kysymys. Ärsyttää kun on niin iso pää.
Kommentit (28)
Ihan vaan ajattelet asiaa positiiviselta kannalta. Iso pää on sen vuoksi, että aivosi tarvitsevat paljon tilaa.
Itselläni pyöreä pää ja muistan elävästi, kuinka häpesin omaa ylioppilaslakkiani, joka oli varmaankin ainoa kokoa 60 siinä pöydällä lakkiaisten aikaan. Iso pää, paljon aivokapasiteettia, näin se on oltava :)
Minusta otettiin juuri kuva yläviistosta, mittasuhteet menee ihan metsään.
En kuitenkaan kuvittele että minä muutun jokaisen valokuvan ja jokaisen mielipiteen mukana. Naurettavaa.
Jämsässä on kehitetty ns. vasaratekniikka.
Hartioita on helppo leventää olkatoppauksilla, jolloin pää näyttää pienemmältä.
Tarkennetaan että,älä pidä isoa kampausta,vaan sellainen kaunis leikkaus tai pitkään tukkaan jakaus päätämyöten.
Muistan yhden joka oli kaunokainen näin.
Minä luullut että pieni pää,onhan se tottakin,kun hatun kokoja vertaa.
siksi pidän isoa tukkaa,mutta ei kannata mitään välittää.
Kokonaisuus on parempi ajattelumalli,kun joku yksityiskohta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan vaan kertoa, että minullakin on iso pää. Helvetin iso, melkein kuin vesipää. No ei nyt sentään.
Mutta kun olen ollut tosi hoikka tai normaalipainoinen, olen näyttänyt tikkarilta. Nyt kun olen läski, kokonaisuus on hitusen enemmän tasapainossa. Enkä edes tiedä kumpi vaihtoehto olis parempi. Sopusuhtainen läski vai normaalipainoinen tikkari.
Ja tän ison pään syytä on sekin, että kun siihen on venytetty normaalikokoinen päänahka hiuksineen, on hiuksista tullut tosi harvat sen venymisen seurauksena. Jos tää sama päänahka olis normaalikokoisessa päässä, olis tukkakin tiheempää.
Tällä sananlaskulla lohdutan vähän itseäni: Iso pää vähän järkee, pieni pää ei yhtään järkee.
Repesin ihan kunnolla tälle. Tosi elämän jaska jokunen.
Kaada pään päälle rikkihappoa se sulattaa ulkokerrosta pienemmäksi.