Tirsk ;) 40v ämmät TOIVOI BIISEJÄ DJ:ltä clubilla :)
ja suivaantuivat, kun dj ei soittanut niitten toiveita 70-luvulta. Nyt vanhat mammat vinkki: ÄLKÄÄ VILLAANTUKO SIELLÄ BAARISSA niin että nolaatte itsenne toivomalla jotain daadirlandaata.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:12"]
Saako pyytää Haddawaytä soimaan? N37
[/quote]
Baby, don't hurt ap no more.
Joo ziiiiikkiiii vaan repeattina, jos mä oisin sä niin mäkin oisin mun kaa, kertoo siitä kuinka ziikki haluaa homoilla itsensä kanssa. Tämä on sitä kunnon musaa nykyään.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:29"]
Minä olen pari kertaa käynyt dj:lle vinkkaamassa Jenni Vartiaisen Duran Durania, ja ylättäen se onkin ollut heidän listallaan valmiina ja soitettu. Eikä mikään mummobiisi vaan lähes vaippahousutkin sitä joranneet.
[/quote]
Siinä biisissä on vitun hyvä biitti ihan nykymaailmasta katsoen. Ei siis mikään dinosaurusbiisi.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:31"]
[/quote]
peto on irti
Baby, don't hurt ap no more.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:34"]
Minä olen pari kertaa käynyt dj:lle vinkkaamassa Jenni Vartiaisen Duran Durania, ja ylättäen se onkin ollut heidän listallaan valmiina ja soitettu. Eikä mikään mummobiisi vaan lähes vaippahousutkin sitä joranneet.
[/quote]
Siinä biisissä on vitun hyvä biitti ihan nykymaailmasta katsoen. Ei siis mikään dinosaurusbiisi.
[/quote]Hyviä biittejä tehtiin jo silloin kun sinä olit isäsi kivespusseissa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:37"]
[/quote]
[/quote]
No jos Jennin biisistä puhutaan, olin 5v sitten kyllä rippijuhlissa enkä kivespussissa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:37"]
[/quote]
[/quote]
No jos Jennin biisistä puhutaan, olin 5v sitten kyllä rippijuhlissa enkä kivespussissa.
[/quote]Joo mutta nykymaailmasta katsoen, luulet että nämä uudet musantekijät ovat keksineet pyörän uudestaan ja tekevät jotain mukamas uutta ja omaperäistä. Kertoo vain siitä, että et tiedä mitään musiikista.
Kova kyrpä kyllä kelpaa aina. Musiikista viis.
Onko ammattilainen dj sellainen, jolla on kaikki valmiina ja mitään joustoa ei löydy? Kuulostaa ammattimaiselta napinpainajalta. Sellaisen voi pian korvata valmiiksi nauhoitetulla etäyhteydellä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:32"]
No älkää nyt mammat leikkikö tyhmää. Ei tänä päivänä KUKAAN mene käskemään dj:lle mitä sen pitäisi soittaa. Ne on nykyään ammattilaisia, listat valmiina.
ap
[/quote]
Okei. Eli sä oot itse tämä kyseinen DJ, jolta nämä "40v. ämmät" toivoi biisejä. No mikäs siinä nyt niin harmitti? Eikö sulta löytynyt mammojen toivomaa settiä? Haa, nyt keksin!!! Sä olit pyörittäny epätoivoisesti koko illan omia "hittejäs", mut jengi ei vaan innostunut ja tanssilattia huusi tyhjyyttään. Sitten pistit vähän "kellarihumppaa" levylautaselle ja johan alkoi kansa viihtymään. :)
Mä toivon aina sabrinan boys,boys,boys ja joraan tissit heiluen kyllä ukot käy kuumana.
Samantha Foxin touch me on kanssa hyvä kera tissien pomppimisen.ei tanssittajia puutu loppuillasta:D
Kuulostaa ihanalta, joku kuuma nainen ja tissit heiluu Sabrinan tai Samanthan tahdissa. Tuollaista se just pitää olla tanssilattialla :)
Juu kyllä me puumat tiedetää miten äijät hurmataa.
[/quote]
Mä pyydän sun jälkeen Rednexin Cotton eye Joen!
N35
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:32"]No älkää nyt mammat leikkikö tyhmää. Ei tänä päivänä KUKAAN mene käskemään dj:lle mitä sen pitäisi soittaa. Ne on nykyään ammattilaisia, listat valmiina.
ap
[/quote]
Kyllä minulla on valmiit musiikit, jos vedän dj-keikan, mutta kyllä minulta saa ja pystyy silti toivomaankin biisejä :) Nopeastihan ne saa järkättyä, vaikkei olisikaan omalla listalla.
N18
Nauran ääneen tälle "villaantumiselle". Ap on niin fiksu että keksii omia sanoja.
Kaikki villaantuu aikanaan, jopa ap. Eiku mitä helvettiä, villaantuu?