Tirsk ;) 40v ämmät TOIVOI BIISEJÄ DJ:ltä clubilla :)
ja suivaantuivat, kun dj ei soittanut niitten toiveita 70-luvulta. Nyt vanhat mammat vinkki: ÄLKÄÄ VILLAANTUKO SIELLÄ BAARISSA niin että nolaatte itsenne toivomalla jotain daadirlandaata.
Kommentit (66)
Minä toivon DJ:n soittavan Deeeliten Groove is in the Heart.
Rokkibaarissa toivon aina Alice Cooperin Poisonia <3
Ei kai nelikymppiset toivo 70-luvun biisejä. Nehän on syntyneet silloin. Tuskin muistavat millaista musiikkia silloin on kuunneltu. Paitsi ehkä lastenlauluja. Ei kai ne niitä toivoneet? Tirsk....
PARANOID! (Kiinnostaako jotakuta nelikymppistä mitä joku huonoitsetuntoinen ja itsetietoinen teini miettii tätien bailaamisesta? Kymmenen pisteen vihje: Ei. Tää oli helppo, et muuten tajuaisi.)
Jos lähtee kauheasti neuvomaan, niin ei kannata nolata itseään kirjoittamalla päin helvettiä aloituksensa...*tirsk* Tietty kahden rivin oikoluku voi olla toooosi vaikeaa vähän alemmalla äo:lla ;)
Minkäsnimisiä ne kevyemmät nykylaulut sitten on, jollei biisejä? Valista nyt meitä, kun oot vauhtiin päässy. Vai mikä tässä nyt oli ongelma? Ja tuskin itse arvon DJkään syntymävuotensa lauluja toivoo. Vai soitteliko äitees niitä sulle kohdussa ja siksi kovin tykästyit?
"Villaantuko"? Nyt meni tämä täti hämilleen. Ei ymmärrä.
No älkää nyt mammat leikkikö tyhmää. Ei tänä päivänä KUKAAN mene käskemään dj:lle mitä sen pitäisi soittaa. Ne on nykyään ammattilaisia, listat valmiina.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:32"]
No älkää nyt mammat leikkikö tyhmää. Ei tänä päivänä KUKAAN mene käskemään dj:lle mitä sen pitäisi soittaa. Ne on nykyään ammattilaisia, listat valmiina.
ap
[/quote]
Kerro nyt mitä "villaantuko" tarkoittaa, kiinnostaa.
Miksei voisi? Kyllä 10 vuotta sitten ainakin pystyi ja oli niillä silloinkin listat valmiina. Relaa ap, ei kukaan aikuinen jaksa murehtia noin älyttömistä asioista.
Tyhmälle tiedoksi:
villaantua = heittäytyä vallan villiksi
Tätä et sitten osannut itse päätellä...?
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:38"]
Tyhmälle tiedoksi:
ap
[/quote]
No näin 40 vuoden aikana mitä olen elänyt, niin IKINÄ en ole kuullut tuollaista sanaa kuin villaantua. Todellakin tuli vain villat mieleen..... Ajattelin ekaksi, että autocorrect oli kääntänyt sanan "hullaantuko" sanaksi "villaantuko", mutta ei, olikin vain sun omaa keksintöä.
Ja taitaa mun äo olla suurempi kuin sun, koska en tekisi milloinkaan näin typerää aloitusta. Ai jai, lapsellinen olet ap.
Olen käynyt useasti pyytämässä dj:tä läväyttämään ilmoille Boney M:ää tai Abbaa, aina ovat soittaneet! 70-lukuhan on muodissa ja sen aikakauden vaikutteet näkyvät hyvin vahvasti nykymusiikissakin, erityisesti klubeilla soitettavassa. N25
Huvittavaa kun joku tissiposki luulee, että ennen ei olla tehty hyvää musiikkia. Olen itse nuori, mutta tälläiset idiootit ärsyttävät, koska nykyään tehdään niin paljon paskaa musaa, että minäkin olen ruvenut etsimään hyviä biisejä noista vanhemmista bändeistä ja artisteilta.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:01"]
Huvittavaa kun joku tissiposki luulee, että ennen ei olla tehty hyvää musiikkia. Olen itse nuori, mutta tälläiset idiootit ärsyttävät, koska nykyään tehdään niin paljon paskaa musaa, että minäkin olen ruvenut etsimään hyviä biisejä noista vanhemmista bändeistä ja artisteilta.
[/quote]
Ennen tehtiin yhtä lailla huonoa musiikkia, jotkut bändit vaan painuvat unholaan ja menestyksekkäimpiä soitetaan edelleen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:01"]
Olen käynyt useasti pyytämässä dj:tä läväyttämään ilmoille Boney M:ää tai Abbaa, aina ovat soittaneet! 70-lukuhan on muodissa ja sen aikakauden vaikutteet näkyvät hyvin vahvasti nykymusiikissakin, erityisesti klubeilla soitettavassa. N25
[/quote]
70-luvulla tehtiin ääretön määrä tanssittavaa ja nykymusiikin varjoon jättävää tuotantoa. Valitettavasti siihen ei vain kuulu Boney M ja Abba. Asiantunteva DJ toki tämän tajuaa, mutta hieman obskuurimman 70-lukulaisen musiikin soitto pitää mukauttaa tanssipaikan mukaan. Saattaa muuten tuloksena olla mellakka.
Ei muuta ku kaikki mammat yhdessä clubeille toivomaan antti tuiskun peto on irti biisiä !
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:38"]
Tyhmälle tiedoksi:
ap
[/quote]
Se on villiintyä, idiootti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 00:13"]No voi hitsi, mun villat kun on ollu vähän heikossa hapessa, nii oon käyny just tuolla villaantumassa. :(
[/quote]
:'D Oivoi..