Miten näyttäisin miehekkäämmältä?
Näytän mielestäni ihan homolta. Miten näyttäisin hieman miehekkäämmältä? Olen 26
Kommentit (25)
Tupakointi auttaa hankkimaan kasvoihin miehekkäitä ryppyjä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:52"]
Miekin haluan vinkkejä naisilta tähän!
Itse olen ihan miehen kokoinen, mutta kasvot on hiukan pehmeät. Naiset sanovat usein, että näytän kiltiltä. EN tahdo näyttää kiltiltä :D Tahdon näyttää badassilta.
Ikä tietysti korjaa tuota kasvojen siloisuutta, mutta en kuitenkaan tahdo ehdoin tahdoin vanhentaa itseäni tässä vaiheessa, mutta jotain pitäisi keksiä.
[/quote]
Joku tyylikäs parta? Itse ainakin tykkään jos miehellä on sellainen lyhyt, siistinä pidetty parta. Tai sänki.
Sitten jos haluat, voit katsella jos kulmakarvoja nyppimällä/muotoilemalla saisit katseeseen sellaista tunnelmaa -mutta tää ei ole kovin miehekästä joten tee se sit naisilta piilossa :)
Kulmakarvat kannattaa ajaa pois ja piitää sellaiset yreät viivat tilalle.
T: 11cm mies
mitat? jos olet laiha niin lihota ittees 15kg niin näytät "miehekkäältä" ja parta! Tatuointia älä ota koska se se vasta homoa onkin!
Jotenkin sun pitää saada ne testosteronitasot korkeemmalle, siitähän se miehekkyys on kiinni. Ala tekemään jotain raskasta fyysistä ulkoilmatyötä? Tässä lisää vinkkejä yhdestä blogista:
http://jere.pohjankoski.fi/blogi/?p=530