Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttäisin miehekkäämmältä?

Vierailija
09.05.2015 |

Näytän mielestäni ihan homolta. Miten näyttäisin hieman miehekkäämmältä? Olen 26

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sun pitää saada ne testosteronitasot korkeemmalle, siitähän se miehekkyys on kiinni. Ala tekemään jotain raskasta fyysistä ulkoilmatyötä? Tässä lisää vinkkejä yhdestä blogista:

http://jere.pohjankoski.fi/blogi/?p=530

Vierailija
22/25 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi auttaa hankkimaan kasvoihin miehekkäitä ryppyjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:52"]

Miekin haluan vinkkejä naisilta tähän!

Itse olen ihan miehen kokoinen, mutta kasvot on hiukan pehmeät. Naiset sanovat usein, että näytän kiltiltä. EN tahdo näyttää kiltiltä :D  Tahdon näyttää badassilta. 

Ikä tietysti korjaa tuota kasvojen siloisuutta, mutta en kuitenkaan tahdo ehdoin tahdoin vanhentaa itseäni tässä vaiheessa, mutta jotain pitäisi keksiä. 

[/quote]

Joku tyylikäs parta? Itse ainakin tykkään jos miehellä on sellainen lyhyt, siistinä pidetty parta. Tai sänki.

Sitten jos haluat, voit katsella jos kulmakarvoja nyppimällä/muotoilemalla saisit katseeseen sellaista tunnelmaa -mutta tää ei ole kovin miehekästä joten tee se sit naisilta piilossa :)

Vierailija
24/25 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat kannattaa ajaa pois ja piitää sellaiset yreät viivat tilalle.

T: 11cm mies

Vierailija
25/25 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat? jos olet laiha niin lihota ittees 15kg niin näytät "miehekkäältä" ja parta! Tatuointia älä ota koska se se vasta homoa onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme