Haluaako joku oikeasti kahvit sänkyyn?
Minusta olisi jotenkin tosi tyhmää syödä yksin aamupalaa sängyssä. Tai juoda kahvia siinä muun perheen istuessa katsomassa. Mikä se idea on? Tuodaanko teille sänkykahvittelijoille siis pelkkä kahvi vai koko aamiainen sänkyyn? Eiköse ole outoa?
Mä kyllä saan huomenna herkkuaamupalaa, mutta keittiössä. Yhdessä perheen kanssa.
Kommentit (30)
Jep tai et muu perhe syö sen aamupalan keittiössä. Sinä sitten makaat yksinäs leivänmuruisessa sängyssä. Että hyvää äitienpäivää vaan. :-D
En halua. Sänkyyn tulee murusia ja on muutenkin epämukavaa. Kokeiltu on, juon kahvini keittiössä kuten muinakin päivinä.
Mulle kelpais erittäin hyvin. Joskus viikonloppuaamuna lojun sängyssä ja haaveilen, että joku toisi siihen valmiin mukillisen kahvia
Kupissa haluan kahvini, mieskö sen teillä kaataa sänkyyn? Vai lapset?
Haluaako joku oikeesti juoda kahvia. Yäk! pahaa.
En halua. Käyn joka tapauksessa aamulla vessassa ennen kahvin juomista, joten samalla vaivalla sitä menee suoraan keittiöön. Olisi kyllä kiva, jos ehdittäisiin miehen kanssa vähän halailla ennen sängystä nousemista.
Mä saan sänkyyn PepsiMaxia, suklaata, leivonnaisia, lahjat ja kortit. Sen jälkeen perhe menee laittamaan aamupalaa ja mä jään köllimään sänkyyn.
Ihme naismaista nipottamista, murusia menee sänkyyn...
Meillä on muutama jalallinen sänkytarjotin eli jotka on ihan tarkoitettukin sängyssä syömiseen. Parisänkyyn mahdutaan kaikki neljä eli minä, mies ja kaksi lasta syömään.
Mä sain kerran synttärilahjaks kaktuksen. Ja aamulla vasta heränneenä tiputin sen sänkyyni. En kyllä tykännyt. Mielummin en olisi sitä kaktusta sänkyyn halunnut.
Kahvit sänkyyn on minusta ihana ele. Aamiaista en vuoteessa haluaisi syödä ellen ole niin sairaana etten pääse ylös
Meillä on sellainen sängyn yli ulottuva tarjoilupöytä ja siinä juomme miehen kanssa normaalistikin aamukahvit. Viikonloppusiin mies yleensä kattaa meille aamiaisenkin makkariin, mikäs siinä on herkutellessa ja köllötellessä. :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:36"]
Meillä on muutama jalallinen sänkytarjotin eli jotka on ihan tarkoitettukin sängyssä syömiseen. Parisänkyyn mahdutaan kaikki neljä eli minä, mies ja kaksi lasta syömään.
[/quote]
Niin meilläkin on. Se tarjotin ei kuitenkaan ole leuan alla, joten aina jotain tippuu istuvassa asennossa sänkyyn. Ei kiitos ja aamiainen keittiössä tai ruokasalissa.
Mä saan kahvit joka aamu sänkyyn, samaten päivän lehden. Mulla on niiiin ihana mies.
Mä saan lahjat ja aamupalan sänkyyn. Ensin avaan kaikki lahjat ja kiittelen, sitten mies paimentaa lapset aamutouhuihin ja aamupalalle ja minä saan ihan rauhassa syödä herkut sängyssä :) Kun olen syönyt niin menen muun perheen seuraan. Ihana että yhtenä aamuna ei ole kiire eikä tarvi nousta kun nuorin herää pinnasängyssään ja mies hoitaa kaikki aamujutut mitä yleensä hoidetaan yhdessä. Enkä kyllä murustele sänkyyn, jotain näkkäriäkö te syötte vai miten ette osaa syödä sotkematta? Jos jotain tulee niin siihen tarjottimelle jossa ne ruoat tuodaan.
Meille tuo oli perinne lapsuuden perheessäni ja sitä ollaan tehty nyt meilläkin. Lahja ja äidin/isän aamupala (tai osa siitä) sänkyyn, samalla on ehkä lapset laulaa luikauttaneetkin jotain joskus :) Sitten siirrytään koko perhe yhdessä pöytään ja syödään kakkua. Muut on tietysti syöneet aamupalan jo ennen kun mennään herättämään isä/äiti ja samalla on sitten kihisty jännityksestä kun on valmisteltu sitä herättämistä ja yllätystä. Oma isäni oli aina aamuvirkku ja hän kävi ainakin vessassa ennen kun tultiin "herättämään" mutta kiltisti teeskenteli nukkuvaa kun tultiin :D Ihana perinne! Muuten sitten aika peruspäivä mitä nyt isovanhemmilla on käyty myös toivottelemassa ne äitien-/isänpäivät.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Niin meilläkin on. Se tarjotin ei kuitenkaan ole leuan alla, joten aina jotain tippuu istuvassa asennossa sänkyyn. Ei kiitos ja aamiainen keittiössä tai ruokasalissa.
[/quote]
Me osataan onneksi syödä sotkematta, vaikka ei olekaan pöydänreuna just leuan alla. Mutta kukin tavallaan.
No voi apua jos 1-2 aamuna vuodessa tulee murusia sänkyyn. Varmaan ihan hirveetä!
Mä saan joka aamu kahvin sänkyyn. Tai siis kupissa yöpöydälle. Huomenna saan munat ja pekonit tarjottimella. Paras päivä vuodesta. Ihan paras:)
Samaa olen miettinyt. Sitten kun olen aamupalani sänkyyn murustellut ja hyvällä tuurilla vähän kahvia läikyttänyt niin joutuisin kuitenkin itse lakananvaihtopuuhiin :D