Miksi s-ryhmän kaupoissa ei ole enää snellmannin jauhelihaa?
Ainoastaan kotimaista merkiltä löytyy 400g paketti?
Mutta miksi ei enää snellmannia?
Kommentit (43)
En osta riistäjä-Kotimaista merkiltä. Olen joutunut vaihtamaan kauppaa, koska asiakkaalle ei ässässä tarjota vaihtoehtoa edes valita suomalaiselle viljelijälle kannattavampi jaloste. Haluan tukea suomalaista ruuantuottajaa, jotta pystyisivät jatkamaan viljelyä haastavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
En osta riistäjä-Kotimaista merkiltä. Olen joutunut vaihtamaan kauppaa, koska asiakkaalle ei ässässä tarjota vaihtoehtoa edes valita suomalaiselle viljelijälle kannattavampi jaloste. Haluan tukea suomalaista ruuantuottajaa, jotta pystyisivät jatkamaan viljelyä haastavassa tilanteessa.
Kuulin että S-kaupat pitävät käänteisen huutokaupan kuka tuottaa halvimmalla, ja sielläkin yläraja määritelty. Silloin ei tuottaja saa palkkaa, eikä voi kehittää yritystään. Surullista. Reilun kaupan banaaneja myydään, mutta ei haluta panostaa laadukkaaseen tuotannonkehitykseen Suomessa ja varmistaa tuotannon jatkuminen.
Kaikki ruoka joissa käytön jauhelihaa on meillä tuota Tammisen, on tosiaan hintansa väärtiä vaikka maksaakin n.4-5/pkt/250g.
En ole mikään suuri tumman lihan fani joten esim.jauhelihalla on suuri merkitys sille kuinka siitä tehty ruoka minulle uppoaa.
Mutta esim.huomenna olen kotona työpäivän sijasta ja ehdin tehdä lasagnea 😋.