Miksi s-ryhmän kaupoissa ei ole enää snellmannin jauhelihaa?
Ainoastaan kotimaista merkiltä löytyy 400g paketti?
Mutta miksi ei enää snellmannia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Snellu on liian laadukasta s-mafian asiakkaille. Jos on jäänyt hyllyyn, niin eihän sitä lisää tilata.
Snelmanni tekee osan "Kotimaista" jauhelihoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta enää koskaan lihaa, jossa on se S-kaupan Kotimaista-merkki.
Joulukinkku oli rakennettu kaikista sian roippeista ja broilerisukaleet oli varmaan vanhuuteen kuollutta kanaa.
Muut ko tuotteet ihan ok, mutta lihat ei.Ihan tulloo kanasuokut suomalaisista kanaloista, ei täällä edes ole kovin monia noita yrittäjiä.
Se nimi on vaan eri.
Saman monissa muissa tuotteissa, jotka myydään kaupan omalla merkillä.Jokainen tietää, että tulee samoista paikoista, mutta kakkoslaatuakin on niissä samoissa paikoissa. Jokainen toki saa uskoa, mitä haluaa.
Se mitään kakkoslaatua ole. Ihan samaa tavaraa, kuoret vaan vaihtuu paketeissa.
En tiedä muuta lihatiskiä kuin Tinderin.
Vierailija kirjoitti:
Se mitään kakkoslaatua ole. Ihan samaa tavaraa, kuoret vaan vaihtuu paketeissa.
Riippuu tuotteesta. Mikäli pakkaaja valmistaa eri tasoisia verrannollisia tuotteita, niin kyllä kaupan merkillä voidaan pakata sitä huonompaa. Snellman tuskin kuitenkaan myy esimerkiksi kahden tasoista 10% naudanjauhelihaa, joten miksi nähdä lisävaiva laitteistojen putsaamisessa ja varastoinnissa? Tällöin kustannustehokkaampaa pakata sitä samaa tuotetta vaihtaen pakkausmateriaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snellu on liian laadukasta s-mafian asiakkaille. Jos on jäänyt hyllyyn, niin eihän sitä lisää tilata.
Snelmanni tekee osan "Kotimaista" jauhelihoista.
Kukas muu niitä tekee? Olen ostanut Kotimaista jauhelihaa jo vuosia ja jokaisessa pakkauksessa on valmistajan kohdalla lukenut Snellman.
Snellmanin tuotteita en osta koskaan, kaikki makkarat maistuu samalle mausteelle 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/6409620012372
Löytyy.
No niin, eli ei ole edes valikoimassa enää. Eli tuolta ei löydy snellmannin 400g sika-nauta jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/6409620012372
Löytyy.
No niin, eli ei ole edes valikoimassa enää. Eli tuolta ei löydy snellmannin 400g sika-nauta jauhelihaa.
Löytyypäs, ota silmä käteen ja katso: https://www.s-kaupat.fi/tuote/6414893500075
Lidlin valikoimaan oli tullut Snelmannin 7% paistijauheliha eli ostan nykyisin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta enää koskaan lihaa, jossa on se S-kaupan Kotimaista-merkki.
Joulukinkku oli rakennettu kaikista sian roippeista ja broilerisukaleet oli varmaan vanhuuteen kuollutta kanaa.
Muut ko tuotteet ihan ok, mutta lihat ei.Prisma kuuluu S-ryhmään myös, ovat kaikki SOK kauppoja.
Ja kyllä olen saanut Prismasta viimeisen päälle hyvää lihaa, aina lihatiskiltä.
Ja samoja ne jauhelihat ja muut ovat S-kaupoissa, kuin muissakin kaupoissa.
Samoista tehtaista ne tulevat myyntiin.
Kotimainen ei ole sen huonompaa kuin muutkaan, se on vain S-kauppojen oma brändi, ja siksi myydään halvelmella.
Heillä on joku sopimusvalmistaja noille Kotimaista tuotteita.
Ja voi ne tulla myös ihan Atrialta tms. Nimi on vaan eri.Ainakin kivennäisvedet ja vissyt ovat tuolla merkilllä täysin ok.
Tuota. Lihatiskiltä ostaminen on täysin eri asia.
Kotimaista merkillä on useita hyviä tuotteita, joihin jauheliha ei lukeudu. Se suojakaasu tai jokin muu saa koko lihan haisemaan navetalta paistettaessa. Siksi käytän itse Snellman.
Ainakin 700g:ssä lukee "Valmistaja
HK Scan Finland Oy'
Jaa, oli ainakin Prismassa viime la Snellmanin paistijauhelihaa, tosin itse ostan aina Tammisen rotukarjan paistijauhelihaa.
Kyllä meidän ässässä on Snellmanin naudan jauhelihaa 400g ja 700g.
Kotimaista Sika-Nauta Jauheliha 400G on Snellmanin valmistama.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, oli ainakin Prismassa viime la Snellmanin paistijauhelihaa, tosin itse ostan aina Tammisen rotukarjan paistijauhelihaa.
Sama täällä, meilläkin pidetään tuosta Tammisen rotukarjan paistijauhelista.
Tulee parhaat jauhelihapihvit.
Lihansyöjä kirjoitti:
Ainakin 700g:ssä lukee "Valmistaja
HK Scan Finland Oy'
Tarkoitan Kotimaista merkkiä.
Kotimaista 400g 'Valmistaja
Snellmanin Lihanjalostus Oy'
Tykkään ostaa 700g. Hk ja Snellmannin maku ihan eri. Huomaa kun ei syö muuta kuin lihatuotteita. Snellman voittaa maussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he haluavat myydä omaa kotimaista-merkkiään ja ihmisten on pakko ostaa sitä koska muuta ei ole. Tai sitten voi vaihtaa kauppaa niin kuin minä tein.
Päinvastoin. Itse käytän paljon S-kaupan omia merkkejä, koska ne ovat ihan samoja kuin muutkin, mutta vähän halvempia. Veetututtaa kun lähisalessa ei juurikaan ole näitä halpamerkkejä, vaan sieltä joutuu ostamaan kalliita brändejä.
Jaa, että Sale olisi profiloitunut kalliiden merkkien brändikaupaksi?
Enpä usko.
Jauhelihan laatu riippuu aina siitä, mistä ruhonosasta se valmistetaan.
Paisitijauheliha valmistetaan ruhon parhaimmista ja lihasimmista kohdista.
Siksi on se o kaikkein kalleinta jauhelihaa.