Naiset, miltä tuntuu olla niin pieni?
Ajatteletteko sitä koskaan?
Tänään juttelin yhden naisen kanssa ja ajattelin, että voisin ihan helposti ottaa sen kantoon ja viedä kotiin. Mietin myös, näyttävätkö miehet naisten mielestä todella isoilta? Luulisin että isommilta kuin toisen suunnilleen saman kokoisen miehen mielestä.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"]
Olen 166 cm mies ja olisi ihanaa kuulla, jos joku nainen sanoisi, että tuntee olonsa turvalliseksi minun lähettyvilläni. Ikinä ei ole sanottu :(
[/quote]
mä olen korviani myöten rakastunut mieheen joka luultavasti vähän alle 170cm. Itse olen 171cm. En haluaisi olla missään muualla kuin siellä missä hän on. Ja ei ole tullut mieleen etteikö olisi turvallinen olo.
Pelottavalta. Kaiken maailman sekopäitä liikkeellä ja Suomen oikeusjärjestelmä kusee. Oon ajatellu osallistua itsepuolustuskurssille :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä
[/quote]
Useimmat ihmiset eivät kylläkään päädy tilanteisiin, joissa miehen pitäisi henkensä edestä puolustaa naista. Jos sinä haaveilet sellaisesta maailmasta, niin täytyy ihmetellä järkeäsi.
Tule tänne sanomaan, vedän dunkkuun!
t: 149cm
Ei se tunnu oikeestaan miltään. Oon 163 cm ja 47 kg, eli en vielä ihan mikään hirmupieni, mutta itse tunnen vetoa ehdottomasti isokokoisiin, roteviin, raamikkaisiin miehiin. Semmoisiin nallekarhuihin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"]
Miltä se nyt yleensä tuntuu, kun muut haukkuvat ulkonäön takia? Kysypä ennemmin niiltä mieskavereiltasi, miksi haukkuvat.
Joo, tiedän saavani alapeukkuja, koska olen kaikkien mielestä valehtelija, vaikka puhun vain omista kokemuksistani.
[/quote]
Miehetkö haukkuvat sinua pieneytesi vuoksi?
Saattavat sanoa siitä jotakin jos ajattelevat samoin kuin minä tänään. Se on "kiusoittelua". Ei haukkumista.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä
[/quote]
Useimmat ihmiset eivät kylläkään päädy tilanteisiin, joissa miehen pitäisi henkensä edestä puolustaa naista. Jos sinä haaveilet sellaisesta maailmasta, niin täytyy ihmetellä järkeäsi.
[/quote]
En haaveile, mutta olisi mukava, jos puoliso voisi tuntea olevansa turvassa mun kanssa. Ettei mua nähtäisi heikkona ja suojeltavana sen sijaan. Mun on vaikea kestää sitä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]Minä vissiin olen pieni? 153m ja 53kg Mutta en ajattele koskaan olevani pieni. Joten eipä se oikeastaan tunnu miltään. [/quote] Sama. Enkä edes oaaa ajatella että näyttäävätkö miehet jotenkin isoilta, kun en niitä muustakaan näkökulmasta ole ikinä nähnyt. Tietenkin esim kuvista huomaan kyllä näyttäväni pienemmältä, mutten oikeasti juurikaan tunne niin. 150cm/40kg
[/quote]
Heh, joo sama mulla! Sitten vasta ajattelee kokoaan, jos viereen tulee tosi iso mies. Tai oikeastaan, siinähän ajattelee lähinnä sen miehen kokoa... :D Usein muut ihmiset huomauttelevat koostani, vakken itse sitä ajattelekaan.
Tykkään olla pieni! Sellanen ketterä pieni hobitti :D
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä
[/quote]
[/quote]
Totta. Enimmäkseen suojelutehtävät ovat vain sitä, että voi kulkea polleana naisen vieressä yöllä eikä lähimailla ole ristinsieluakaan. Tai ottaa kainaloon jos yöllä alkaa ukkostaa. Kyllä hiukan pienempikin suojelija siihen riittää.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:21"]En tunne itseäni pieneksi. Olen 168cm pitkä, ja vaikka painan vain 57kg(eli olen hoikka) tunnen itseni aika usein isoksi, myös miesten seurassa. Oma avoimies on vain 169cm pituinen ja vaikka mies on harteikas ,tunnen itseni suureksi mieheni rinnalla. Ja jos laitan vähän korkoja tuntuu,että pää heiluu kaikkien, niin naisten kuin miestenkin yläpuolella. Ja koko ikäni olen saanut kuulla kommentteja siitä miten näytän niiiiiin hirveän pitkältä.( ja ilmeisesti myös suurelta)
[/quote]
:Dd mulla sama ja olen myös 168cm. Muistan kun jossain sukujuhlissa mulla oli semmoset perus 10cm tai alle korot jalassa ja tais olla setäni joka sanoi että 'hei sähän voisit ruveta harrastaa koripallon peluuta ku oot noin pitkä' (huomas kyllä ett oli korot jalassa)olin vähä että täh :D ja monta krtaa ku oon kertonu pituuteni niin on tullu ihmettelyä, luulleet pitemmäksi :oo
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:33"]
Tahtoisin olla pidempi :( N180cm
[/quote]
Vaikka olisit 180 cm pitkä, olet silti hennompi kuin vastaavan kokoiset miehet, jalkasi ja kämmenesi ovat oletettavasti pienemmät jne. Jos sinut laitettaisiin seisomaan perus 180 cm miehen taakse, ei sinusta näkyisi mitään. Eli olet kuitenkin tavallaan pieni :D
Naisia on kiva siirtää paikasta toiseen. Hauskinta on ottaa kainaloiden alta kiinni kuten pikkulasta ja siirtää nainen pari metriä paikasta toiseen. Teen tätä usein naispuolisille kavereilleni itseni naurattamiseksi heh heh
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote auth="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Totta. Enimmäkseen suojelutehtävät ovat vain sitä, että voi kulkea polleana naisen vieressä yöllä eikä lähimailla ole ristinsieluakaan. Tai ottaa kainaloon jos yöllä alkaa ukkostaa. Kyllä hiukan pienempikin suojelija siihen riittää.
[/quote]
No, tuosta mä enimmäkseen haaveilen. ;) Mä suojelisin naista yöltä j pimeältä ja möröiltä mielelläni. U[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No tuosta mä ehkä haaveilen. Suojelisin naista yön pimeältä, möröiltä ja ukkoselta mielelläni, ja ampiaisilta ja hämähäkeiltä myös. ;) Pistäköön ampiainen mua ennemmin ja nielköön yön möröt mut ensin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]
Minä vissiin olen pieni? 153m ja 53kg Mutta en ajattele koskaan olevani pieni. Joten eipä se oikeastaan tunnu miltään.
[/quote]
153m? Ei, et ole pieni.
Pienuus eli lyhyys on kivaa kyllä. Olen kuitenkin kurvikas (kapea vyötärö, leveä lantio - en lihava), niin lyhyyden ja kurvikkuuden yhdistelmä tuntuu välillä erikoiselta. Kun katselen itseäni yksin peilistä, kokonaisuus näyttää tasapainoiselta. Kun olen sitten ystävieni rinnalla (pidempiä, tasapaksumpia), niin yhtäkkiä oloni onkin lihava:/ Olen kuitenkin saanut niin paljon kehuja kropastani, että ehkä tämä kurvikkaan&lyhyen varteni ongelma on aika mitätön:) Toki siinä saa olla tarkkana ettei tule ylipainoa, koska se näkyy heti.
Mä oon vajaa 155 cm, ärsyttää jatkuva kommentointi pituudesta. Ja mikä siinä nostelussa on? Miks kaikkien pitää saada nostella mua? :o
Asun tällä hetkellä ulkomailla ja täälläkin kysellään "Onko kaikki suomalaiset noin pieniä?"
Pakko sanoa, että en kauheasti ihmisten kanssa ollessani mieti heidän kokoaan. Mikäli edellinen käy mielessä, ihmisen olemus ja lihasmassa on jokseenkin informatiivisempia voimia pohtiessa kuin pituus. Veljeni on noin 170cm, mieheni lähelle 2 metriä. Kumpikin on mun mielestä tosi vahvoja niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Se on rasittavaa. Olen transihminen, jolla on naisen keho. Olen pieni ja heikko. Keskimääräistä naista pienempi. Miehet näyttää usein todella isoilta, mutta myös kompelöiltä ja jäykiltä. Itse olen treenannut lihaksia, ja pärjään kokoiselleni miehelle, jos se ei ole juuri treenaillut. Kokoni raivostuttaa. Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä, mutta tavallaan hyväksyn sen. Miesten jalat on musta luonnottoman ison näköisiä. Usein miehet liikkuu mielestäni oudolla tavalla ja näyttävät hieman typeriltä. Silti haluaisin myös olla iso. Tai paras olisi, jos kaikki olisi mun kokoisia.