Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miltä tuntuu olla niin pieni?

Vierailija
09.05.2015 |

Ajatteletteko sitä koskaan?

Tänään juttelin yhden naisen kanssa ja ajattelin, että voisin ihan helposti ottaa sen kantoon ja viedä kotiin. Mietin myös, näyttävätkö miehet naisten mielestä todella isoilta? Luulisin että isommilta kuin toisen suunnilleen saman kokoisen miehen mielestä. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote auth="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä

[/quote]

Useimmat ihmiset eivät kylläkään päädy tilanteisiin, joissa miehen pitäisi henkensä edestä puolustaa naista. Jos sinä haaveilet sellaisesta maailmasta, niin täytyy ihmetellä järkeäsi.

[/quote]

Totta. Enimmäkseen suojelutehtävät ovat vain sitä, että voi kulkea polleana naisen vieressä yöllä eikä lähimailla ole ristinsieluakaan. Tai ottaa kainaloon jos yöllä alkaa ukkostaa. Kyllä hiukan pienempikin suojelija siihen riittää. 
[/quote]

No, tuosta mä enimmäkseen haaveilen. ;) Mä suojelisin naista yöltä j pimeältä ja möröiltä mielelläni. U[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä

[/quote]

Useimmat ihmiset eivät kylläkään päädy tilanteisiin, joissa miehen pitäisi henkensä edestä puolustaa naista. Jos sinä haaveilet sellaisesta maailmasta, niin täytyy ihmetellä järkeäsi.

[/quote]

Totta. Enimmäkseen suojelutehtävät ovat vain sitä, että voi kulkea polleana naisen vieressä yöllä eikä lähimailla ole ristinsieluakaan. Tai ottaa kainaloon jos yöllä alkaa ukkostaa. Kyllä hiukan pienempikin suojelija siihen riittää. 
[/quote]

No tuosta mä ehkä haaveilen. Suojelisin naista yön pimeältä, möröiltä ja ukkoselta mielelläni, ja ampiaisilta ja hämähäkeiltä myös. ;) Pistäköön ampiainen mua ennemmin ja nielköön yön möröt mut ensin.
[/quote]
Oih!

Vierailija
42/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan kivalta. En itse yleensä tiedosta olevani huomattavasti pienikokoisempi kuin useimmat miehet. Joskus kyllä yllätyn, kun katson poikaystävääni ja tajuan, kuinka pitkä hän on :D Tai jos esim. jalkamme ovat vierekkäin, kokoero on valtava. Onhan se myös niin, että jos joku iso mies haluaisi satuttaa minua, se olisi varmaan aika helppoa. Mut en jaksa olla huolissani asiasta, kuvittelen aina mielessä että potkaisen sitten munille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote auth="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No, tuosta mä enimmäkseen haaveilen. ;) Mä suojelisin naista yöltä j pimeältä ja möröiltä mielelläni. U[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No tuosta mä ehkä haaveilen. Suojelisin naista yön pimeältä, möröiltä ja ukkoselta mielelläni, ja ampiaisilta ja hämähäkeiltä myös. ;) Pistäköön ampiainen mua ennemmin ja nielköön yön möröt mut ensin.
[/quote]
Oih!
[/quote]

Teen monia asioita, joihin en muuten ryhtyisi, jos naista täytyy suojella. ;)

Vierailija
44/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote auth="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Oih!
[/quote]

Teen monia asioita, joihin en muuten ryhtyisi, jos naista täytyy suojella. ;)
[/quote]

Kirjoituksissani ei enää ole mitään järkeä. Liikaa olutta ja väsymystä. Tosiaan kuitenkin olen joutunut moniin sangen pelottaviin tilanteisiin, koska nainen on ollut pulassa.

Vierailija
45/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja yleensä en tule ajatelleeksi lyhyyttäni. Välillä kuitenkin arkisissa tilanteissa pienuuteni realisoituu hetkeksi, kun tajuan etten esim ylety jonnekin, minne jo 10cm pidemmät ylettyvät ihan helposti. Joskus kun vapaa-ajalla laittaa korkokengät jalkaan, avautuu hetkeksi aivan uusi maailma: yletyn kaupassa ylähyllylle, miehille ei tarvitse jutella niska takakenossa... :D Töissä sitten taas saa laskeutua konkreettisesti maan pinnalle. Olisin mielelläni kymmenisen senttiä pidempi!

Vierailija
46/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo tuntuu juuri sopivalta :) tiedostan raajojeni lyhyyden, ja joskus mietinkin miltä tuntuisi jos reidet olisivat vaikka 10 senttiä pidemmät. Liikeradat olisivat paljon isommat, näin töppönä tuntuu että kaikki on kompaktisti lähellä. Jotkut esineet/asiat tuntuvat olevan mitoitettu pidemmille ihmisille, esim. autot joissa istuin pitää työntää aivan eteen ja kajakissa polvituet alkavat säätämättömänä vasta polvieni jälkeen, jolloin ne pitää säätää melkein omaan napaan asti.

Toisaalta pienestä koosta on etua. Lentokoneessa mahdun aina istumaan tai vaikka nukkumaan penkillä ja miehen sylissä, peittoihin on kiva kääriytyä pieneksi palloksi lukemaan kirjaa ja venytellessä tuntuu että pieniä liikeratoja on helpompi hallita ja painaa äärirajoille. Korkokengät sopivat aina jalkaan ja näyttävät hyvältä, kun 10 sentin koroissakin olisin vain 170-senttinen.

En edes ole hirveän lyhyt, näin siis 160 sentin näkökulmasta :)

Vierailija
47/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista päästä näin 190/95 miehenä katsomaan miltä näytän jonkun 160 cm naisen näkövinkkelistä!

Itsekään en varsinaisesti ajattele omaa kokoani, mutta jos vaikka pidän naista kädestä kiinni, havahdun joskus käsien kokoeroon ja sama jos hieroo niskaa ja hartioita... pitää käyttää melkein pinsettiotetta :D

Vierailija
48/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Olisin mielelläni se, joka suojelee puolisoa. Sellainen olisi mulle itsemurhatehtävä

[/quote]

[/quote]Asperger vai saivartelija?

Vierailija
49/62 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lyhyydestäni, vaikka se aiheuttaakin välillä haasteita arjessa. Pitkiä miehiä pidän kuitenkin pelottavina, olen aina tietoinen siitä että jos mies sekoaa tai suuttuu ja käy päälle, niin minä en voi siinä tilanteessa juuri mitään. Olen alkanut harkitsemaan jonkun itsepuolustuslajin aloittamista, siitä voisin saada turvallisuuden tunnetta.

Vierailija
50/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:33"]

Tahtoisin olla pidempi :( N180cm

[/quote]

Vaikka olisit 180 cm pitkä, olet silti hennompi kuin vastaavan kokoiset miehet, jalkasi ja kämmenesi ovat oletettavasti pienemmät jne. Jos sinut laitettaisiin seisomaan perus 180 cm miehen taakse, ei sinusta näkyisi mitään. Eli olet kuitenkin tavallaan pieni :D
[/quote]
No en ole edes hento, vaan riski. Jalat, kädet ja pää ovat kuitenkin pienet.

Vierailija
51/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä oleminen turhauttaa joskus; inhoan painavia kasseja, isojen esineiden siirtämistä, korkealla olevia tavaroita.

Pitkät ja rotevat miehet tuntuvat turvalliselta ja heidän rinnalla on mukava kävellä. Ujostelen isoja miehiä.

Vierailija
52/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että mua raivostuttaa tollaset jotka vaahtoaa "ihastuneena" pienistä naisista. Haluaisit ottaa syliin ja kantaa kotiin, musta toi kuulostaa lähinnä uhkaavalta. Eikä mua saatana tarvitse kenenkään suojella yhtään miltään enkä kiinnitä mitään huomiota muiden ihmisten kokoon. Pienikokoinen nainen ei ole mikään nukke tai avuton koiranpentu vaan ihminen, ihan samanlainen kuin sinäkin ja täysin kykenevä tekemään samoja asioita kuin sinä! Ja kun on teini-iästä saakka ollut sen 155cm pitkä niin luuletko että 24/7 ajattelee omaa kokoaan tai kuinka paljon pidempi mies on? Mun mies on 195cm eikä kumpikaan meistä huomaa mitään pituuseroa kuin kuvista. Ei sitä edes tajua enää 7 vuoden yhdessäolon jälkeen

Vierailija
53/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka tahansahan voi syödä itsensä isoksi. Tosin omasta mielestäni rasvaton paino on se todellinen koon mittari, koska rasvatonta painoa ei voi hankkia loputtomasti. Tällöin lyhyt mies on monesti isompi kuin pitkä nainen, koska sellaista varsinaista käyttökokoa on enemmän. Nainen voi olla pitkä ja roteva naiseksi, mutta keskimittaiseen urheilulliseen mieheen verrattuna semmoinenkin nainen on tavallaan kuin miesvanhus, koska rasvattoman painon määrä on melko alhainen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
54/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:08"]

Tuntuu ihan kivalta. En itse yleensä tiedosta olevani huomattavasti pienikokoisempi kuin useimmat miehet. Joskus kyllä yllätyn, kun katson poikaystävääni ja tajuan, kuinka pitkä hän on :D Tai jos esim. jalkamme ovat vierekkäin, kokoero on valtava. Onhan se myös niin, että jos joku iso mies haluaisi satuttaa minua, se olisi varmaan aika helppoa. Mut en jaksa olla huolissani asiasta, kuvittelen aina mielessä että potkaisen sitten munille.

[/quote]Naisten itsepuolustus perustuu oletukseen, jonka mukaan mies roikkuu passiivisena vaatteissa ja nainen saa potkia ja lyödä rauhassa. Tosielämässähän mies voi potkaista tai lyödä ensimmäisenä jos niin haluaa, kun miesten refleksit ovat nopeammat ja lihakset tuottavat enemmän räjähtävää nopeutta.

Onhan se tietysti silti hyvä, että naisella on ainakin jonkinlaisia itsepuolustustaitoja. Nykyään vain on valitettavasti myös sellaista trendiä havaittavissa, että miesten fyysinen erinomaisuus on tabutettu feministiviihteen kautta, jossa miehet esitetään heikkoina ja nujerrettavina, vaikka samaan aikaan nainen vaatii kiihottuakseen tunnetta siitä, että mies on fyysisesti ylivoimainen. Miesten moraalinen vahvuus on tabutettu tietysti varsin voimakkaasti myös, kuten tieto siitä, että miehet tekevät 90% urotöistä työajan ulkopuolella.

Naisilla taas ei ole sellaista vastaavaa ongelmaa, että mies kuvittelisi vain vetävänsä peruukin päähän ja olevansa yhtä kaunis kuin nainen.

Olin esim.vasta eräällä liikuntakurssilla, jossa ohjaaja huomautti jonkun liikkeen olevan vaikea naisille ylävartalon voimien takia, mutta pian sen jälkeen puhui paljon pitemmin siitä, miten joku liike on kuulemma vaikea miehille liikkuvuuden puutteen takia. Ohjaajalta vain jäi kertomatta, että miesten ja naisten välinen notkeuskuilu on paljon pienempi kuin voimaero ja ihminen voi maksimoida notkeutensa parissa viikossa, kun taas naiselle ei saada samoja ylävartalon voimia kuin miehelle.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
55/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehetkin pienenä syntyvät. Ja samalla tavalla kuin lapsuudessa, en kiinnitä mitään huomiota siihen ovatko kanssaihmiseni ja läheiseni pidempiä vai lyhyempiä kuin minä.

Vierailija
56/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muita häiritse, että tässä aloituksessa oletetaan kaikkien naisten olevan pienempiä kuin miesten? Vastauksena kysymykseesi, miehet eivät näytä silmissäni todella isoilta. Aivan hölmö kysymys ainakin minulle, joka olen 178cm ja poikaystävä 174.

Vierailija
57/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:11"]

Voi vittu että mua raivostuttaa tollaset jotka vaahtoaa "ihastuneena" pienistä naisista. Haluaisit ottaa syliin ja kantaa kotiin, musta toi kuulostaa lähinnä uhkaavalta. Eikä mua saatana tarvitse kenenkään suojella yhtään miltään enkä kiinnitä mitään huomiota muiden ihmisten kokoon. Pienikokoinen nainen ei ole mikään nukke tai avuton koiranpentu vaan ihminen, ihan samanlainen kuin sinäkin ja täysin kykenevä tekemään samoja asioita kuin sinä! Ja kun on teini-iästä saakka ollut sen 155cm pitkä niin luuletko että 24/7 ajattelee omaa kokoaan tai kuinka paljon pidempi mies on? Mun mies on 195cm eikä kumpikaan meistä huomaa mitään pituuseroa kuin kuvista. Ei sitä edes tajua enää 7 vuoden yhdessäolon jälkeen

[/quote]

Pidän pienissä naisissa lisäksi siitä, että ne ovat usein kipakoita :P

Vierailija
58/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:43"]Naisia on kiva siirtää paikasta toiseen. Hauskinta on ottaa kainaloiden alta kiinni kuten pikkulasta ja siirtää nainen pari metriä paikasta toiseen. Teen tätä usein naispuolisille kavereilleni itseni naurattamiseksi heh heh
[/quote]toi oli hyvä :'D

Vierailija
59/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Täysin kykenevä tekemään samoja asioita... aha.

Minä pystyn lattialla seisten ja kurottelematta katsomaan jääkaapin oven ylälokeron sisälle. Pystytkö sinä ;p

Vierailija
60/62 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, notkeutta ei pysty maksimoimaan parissa viikossa, ei edes naiset. Aivan naurettava väite. Sopii toki yrittää ja reväyttää lihakset ja loukata itsensä. Ja mikä on tämä refleksijuttu? Faktoja ja tutkimuksia pöytään.Naisia ja miehiä on muutenkin ihan turha niputtaa eri leireihin ja ajatella homogeenisinä massoina. On vahvoja naisia ja heikkoja naisia, ihan samalla lailla kuin miehiä. Eivätkä kaikki naiset ole, eikä heistä ikinä tule notkeita ihan samalla tavalla kuin kaikki miehet eivät ole vahvoja. Täysin treenaamaton mies on heikko verrattuna naiseen joka on treenannut tosissaan (ja en tarkoita mitään jumppaamista tms. paskaa mitä naisille markkinoidaan). Ja itsepuolustustilanteissa saattaa ratkaista myös taktisuus, ei voima, tai koko. Ja yleensä se joka saa aikaan ensimmäisen vakavan vaurion, tai vamman vastapuolessa 'voittaa' sellaisessa tilanteessa. Toivon, että naisille opetataan tämä asia niillä kurssilla, koska niin se tosielämässä menee. Aina parempi tietenkin jos pääsee pakoon.