Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kostan lapselleni, enkä leivo synttärikakkua

Vierailija
09.05.2015 |

Tyttäreni täyttää sunnuntaina 10vuotta. Sanoin että jos hän ei tähän päivään mennessä siivoa huonettaan, hän jää ilman kakkua. Eikä tänääkään ollut siivonnut joten kieltäydyin leipomisesta. Tuolla se nyt itkee ja mököttää huoneessaan ja sanoo että pilasin sen synttärit. Olis vissiin kannattanu siivota jos pyydetään, jäi kakut saamatta ja ehkä lahjakin

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa noita ap:n juttuja, se tehtailee provoja tänne ihan liukuhihnalta. Kirjoitti mm. tuon topikin jossa värikkäin sanankääntein haukkuu "tyttärensä kaverin" joka muka tahelleen eksytti väärälle bussipysäkille niin, että tämä missasi pääsykokeet.

Ap hei, sullehan sanottiin tuossa toisessa paskatopikissasi, että keksi parempia provoja. 

Vierailija
22/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"]

Mitä selittäisit vieraille?

[/quote]

Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:06"]Tiedätkö sä miksi lapsi ei siivoa?  [/quote]tiedän. Laiskuuttaan. Aikaa on ollu yli viikko. Joka päivä olen asiasta sanonut mutta mitään ei tapahdu

[/quote]

Onkohan noin? Jos hänellä on paha olla sinun käytöksestäsi? Vaikea uskoa, ettei teillä olisi siis muitakin konflikteja.
[/quote]paha olo johtuu varmasti vaan sutkuisesta huoneesta ja saamattomuudesta. Muistaa sitten ensi vuonna, kannattaako siivota. Ap

Vierailija
24/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piältä mikä rakastava koti

Vierailija
25/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yh? Onko lapsi ainoa? Mietin vaan lapsen kannalta... Itse oon yh:n ainoa lapsi. 

Vierailija
26/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä.jos tyttösi ei siivoa huonetta sitten kieltäydyt siivoamaan sitä ja sanot vaikka että huoneesi saa jäädä sotkuiseksi kunnen kaverit ja vieraat tulee ja näkee sitä mutta kakun leipominen on aivan eri asia .syy ja seuraus pitäisi olla samasta aiheesta että tehoaisi mutta käyttösi on epäreilu julma ja typerä

Vierailija
27/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"]Ei kannata uskoa noita ap:n juttuja, se tehtailee provoja tänne ihan liukuhihnalta. Kirjoitti mm. tuon topikin jossa värikkäin sanankääntein haukkuu "tyttärensä kaverin" joka muka tahelleen eksytti väärälle bussipysäkille niin, että tämä missasi pääsykokeet.

Ap hei, sullehan sanottiin tuossa toisessa paskatopikissasi, että keksi parempia provoja. 
[/quote]en ole kyllä sama henkilö mistä selität. Sori . Ap

Vierailija
28/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"]

[/quote]

Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen.

[/quote]

Luehan se ap:n vastaus uudelleen, niin ymmärrät taas asioita vähän paremmin. Jos siis ymmärrät ylipäätänsä lukemaasi, se on sitten toinen juttu. (ohis)

Vierailija
29/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit.

Vierailija
30/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin jos auktoriteettia ei ole tuon enempää. Synttärikakulla kiristäminen kertoo vain sen että vanhemmuus on hukassa. Hyviä yksinäisiä eläkepäiviä vanhainkodissa, ap.

Vierailija
31/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:56"] Toisaalta tekisi mieli leipoa kakku silti ja antaakkin sitä vain vieraille. Siinähän olis opetus että tietää ketä totella [/quote] Et varmaan kehtaisi selitellä vieraille, miksi tyttö ei saa kakkua, vai kehtaisitko? Kysyn ihan uteliaisuudesta, koska jos kehtaisit, se olisi minulle jotain ihan uutta. Harva vanhempi käsittääkseni kehtaa. Muista sitten tämä kun lapsi on aikuinen! Meinaan mun äiti valehtelee mulle nyt aikuisena, että kaikki on ollut mun päässäni, tuommoinen äidin käytös. Meinaan, jos sitä kakkua ei tule. Saathan sä nyt sinänsä vaatia, mutta eikö olisi hedelmällisempää jokin muu tapa... [/quote]kyllä kehtaisin. Ap

[/quote]

Tämä.

Vierailija
32/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"]

[/quote]

[/quote]

Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit.
[/quote]älä pistä sanoja mun suuhun. Ap

Vierailija
33/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"] Mitä selittäisit vieraille? [/quote] Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen. [/quote] Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit. [/quote]älä pistä sanoja mun suuhun. Ap

[/quote]

Luepas viesti nro 32. Vai et ole alunperin kirjoittanut tuota jossa tekisi mieli tarjoilla kakkua vain vieraille? Miksi sitten itse tulit sanomaan, että kehtaisit tehdä niin? 

Vai okei, et siis ajattele toimia siten. Koska et kehtaa? No jotain tervettä päässäsi sentään.

Vierailija
34/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian julma. Sopiva rangaistus olisi ollut että lapsen huone jää siivoamatta ja vieraat näkee sotkuisen huoneen. Lapsesi tajuaa tässä vaiheessa että äiti oli oikeassa, olis pitänyt siivota.

Vierailija
35/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:31"]

Olet liian julma. Sopiva rangaistus olisi ollut että lapsen huone jää siivoamatta ja vieraat näkee sotkuisen huoneen. Lapsesi tajuaa tässä vaiheessa että äiti oli oikeassa, olis pitänyt siivota.

[/quote]

Paitsi, että äidit saattavat helposti ajatella, että tuollaisetkin klaffit kertovat kasvatuksen puutteesta ja häpeilevät sitä, että lapsi ei ole siivonnut huonettaan. Ja lapsi on ihan että sorom noo, ei mua haittaa, koska äiti kantaa kuitenkin vastuun ja häpeän. 

Vierailija
36/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"] Mitä selittäisit vieraille? [/quote] Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen. [/quote] Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit. [/quote]älä pistä sanoja mun suuhun. Ap

[/quote]

Luepas viesti nro 32. Vai et ole alunperin kirjoittanut tuota jossa tekisi mieli tarjoilla kakkua vain vieraille? Miksi sitten itse tulit sanomaan, että kehtaisit tehdä niin? 

Vai okei, et siis ajattele toimia siten. Koska et kehtaa? No jotain tervettä päässäsi sentään.
[/quote]menin sekaisin viesteistä sori. Ap

Vierailija
37/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"] Mitä selittäisit vieraille? [/quote] Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen. [/quote] Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit. [/quote]älä pistä sanoja mun suuhun. Ap [/quote] Luepas viesti nro 32. Vai et ole alunperin kirjoittanut tuota jossa tekisi mieli tarjoilla kakkua vain vieraille? Miksi sitten itse tulit sanomaan, että kehtaisit tehdä niin?  Vai okei, et siis ajattele toimia siten. Koska et kehtaa? No jotain tervettä päässäsi sentään. [/quote]menin sekaisin viesteistä sori. Ap

[/quote]

Okei. Eli mitä selittäisit vieraille, kun päivänsankari ei saisi kakkua?

Vierailija
38/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Paitsi, että äidit saattavat helposti ajatella, että tuollaisetkin klaffit kertovat kasvatuksen puutteesta ja häpeilevät sitä, että lapsi ei ole siivonnut huonettaan. Ja lapsi on ihan että sorom noo, ei mua haittaa, koska äiti kantaa kuitenkin vastuun ja häpeän. 
[/quote]näin juuri. Minä huomenna viimeistään sen huoneen siivoan. Sellaiseksi karsinaksi se ei voi jäädä. Ap

Vierailija
39/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:24"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:18"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"] Mitä selittäisit vieraille? [/quote] Öö, no ei kai kaikissa juhlissa ole kakkua välttämättä? Kysyisikö joku vieras tosiaan "missä kakku?" Junttia olisi moinen. [/quote] Ei kun sanoit, että tekisi mieli leipoa kakku ja antaa sitä vain vieraille. SIITÄ oli puhe, että kehtaisitko tehdä niin. Sanoit, että kehtaisit. [/quote]älä pistä sanoja mun suuhun. Ap [/quote] Luepas viesti nro 32. Vai et ole alunperin kirjoittanut tuota jossa tekisi mieli tarjoilla kakkua vain vieraille? Miksi sitten itse tulit sanomaan, että kehtaisit tehdä niin?  Vai okei, et siis ajattele toimia siten. Koska et kehtaa? No jotain tervettä päässäsi sentään. [/quote]menin sekaisin viesteistä sori. Ap

[/quote]

Okei. Eli mitä selittäisit vieraille, kun päivänsankari ei saisi kakkua?
[/quote]ei ole mitään kakkua mistä selittäisin. minä en tuota yhtä viestiä kirjottanut että olis junttia kysyä missä kakku. Ap

Vierailija
40/45 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:31"]

[/quote]

[/quote]näin juuri. Minä huomenna viimeistään sen huoneen siivoan. Sellaiseksi karsinaksi se ei voi jäädä. Ap
[/quote]
Jos äitinä tunnet lapsen siivoamattomasta huoneesta häpeää, on lapsesi vielä niin pieni että siivous ei voi olla yksin hänen vastuullaan. Kerropas tämä tänne kirjoittamasi juttu synttärivieraille, olen varma että lapsesi saa kaiken sympatian. Jos et kehtaa kertoa, tiedät itsekkin että olet toiminut väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan