Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan ulosoton maksettua?!

Vierailija
22.03.2015 |

Eli nuorempana jätin vaan laiskuuttani maksamatta laskuja. Ulosotossa nyt n. 5t. Soitin ja kysyin maksusuunitelmaa, sanoivat etteivät anna kun 3 kuukauden erissä maksaa pois. Noh, olen juuri synnyttänyt, kotiäiti joka saa vaan tukia tällä hetkellä. 

Ihmetyttää toi 3kuukauden maksusuunitelma. Onko kukaan saanut maksaa pidemmissä jaksoissa? Ja kauanko siinä menee että luottotiedot puhdistuu, jos maksan kaiken.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä maksa mitään vaan mene velkaneuvontaan

Vierailija
2/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa silti aina niin paljon kuin voit, muuten koko ajan tulee korolle korkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:57"]

[/quote]

hmm.. Mitä sielä sitten tapahtuu?

Vierailija
4/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaa päätäsi, vaan anna voudin tehdä työnsä. Kyllä se velkasi hoitaa.

Vierailija
5/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:57"]

[/quote]

hmm.. Mitä sielä sitten tapahtuu?
[/quote]Pyrit velkajärjestelyyn eikä sun tarvii maksaa kaikkea takaisin varsinkaan kun sulla ei ole tuloja

Vierailija
6/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Ja kun saat kaiken maksettua, 5 vuotta on luottotiedot poissa. Eli se siitä omasta asunnosta tai autolainasta. Tai luottokortista tai etelän matkasta. 5000 € on pieni summa, mutta kun vitkuttelet, sitten se kasvaa ja kasvaa. Lainaako vanhempasi sinulle korotta? Tai joku muu?

Vierailija
7/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin mielelläni esim. 200e joka kuukausi jos vaan saisin . Mutta en miilläään pysty kolmessa kuukaudessa 

ap

Vierailija
8/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sä olit itse ajatellut hoitaa asian?

Vierailija
9/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:08"]

Ei pidä paikkaansa. Ja kun saat kaiken maksettua, 5 vuotta on luottotiedot poissa. Eli se siitä omasta asunnosta tai autolainasta. Tai luottokortista tai etelän matkasta. 5000 € on pieni summa, mutta kun vitkuttelet, sitten se kasvaa ja kasvaa. Lainaako vanhempasi sinulle korotta? Tai joku muu?

[/quote]

oho, 5 vuotta on paljon. Valitettavasti läheisillä ei ole varaa lainata. Mutta kun olen maksanut ne pois, saanko jonkun todistuksen että ne on maksettu? Jota voin näyttää esim. Asuntoa vuokratessa

ap

Vierailija
10/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:11"]

No miten sä olit itse ajatellut hoitaa asian?

[/quote]

ajattelin että saisin vaikka pariksi vuodeksi maksusuunitelman, ja joka kuukausi maksan pienen summan poiis. Mutta sanoivat että on mahdollista antaa vain 3kk osamaksun

ap

Vierailija
11/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vauvaa kotona hoitava äiti ja lyhennän joka kuukausi tuistani ulosottovelkaani. Olen ilmoittanut tuloni ulosottomiehelle joka laski summat ja homma etenee vaikken tekisi mitään. Erikoista ettet saa lyhentää velkaasi? Vai jääkö sun tulot suojaosuuden alapuolelle? Vai onko mun aivotkin jo maitoa kun en ymmärrä mikä tuossa on ongelmana.

Vierailija
12/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vouti hoitaa, ottaa palkasta sitten kun menet työhön. Nyt jos ei tuloja juurikaan niin et maksa mitään. Tuet on niin pieniä ettei niistä voi mitään maksaa, ne menee elämiseen.

Itselläni maksutaakkaa vielä jäljellä, n. 700 euroa kuukaudessa lyhenee.

Vierailija
13/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:14"]

Minä olen vauvaa kotona hoitava äiti ja lyhennän joka kuukausi tuistani ulosottovelkaani. Olen ilmoittanut tuloni ulosottomiehelle joka laski summat ja homma etenee vaikken tekisi mitään. Erikoista ettet saa lyhentää velkaasi? Vai jääkö sun tulot suojaosuuden alapuolelle? Vai onko mun aivotkin jo maitoa kun en ymmärrä mikä tuossa on ongelmana.

[/quote]

eli siis soitin ulosottoon ja sanoivat että velkaa saa lyhentää vain 3kuukautta, vaikka velkoja olisi 30 000. Eli joutuisin maksamaan 10 000€/kk. 

Paljon lyhennät kuukaudessa velkaasi? Ja monen kuukauden maksusuunitelman sait?

ap

Vierailija
14/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee velkavankeuteen.

Vierailija
15/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin täällä kannustetaan velkojen hoitamisessa.

Vierailija
16/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku te ulosoton asiakkaat teette lapsia. Me veronmaksajat kyllä hoidetaan teidänkin kulut <3

Vierailija
17/17 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:31"]

Ihanaa ku te ulosoton asiakkaat teette lapsia. Me veronmaksajat kyllä hoidetaan teidänkin kulut <3

[/quote]

kateellinen vela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi