Muita joilla avattu sipsipussi kestää yli kuukauden
Ja avattu suklaalevy vähintään 2 vikkoa. Yksi tai kaksi suklaapalaa silloin tällöin menee muttei tulisi mieleenkään vetää kokonaista riviä yhden illan aikana.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Johan ne sipsit härskiintyy.
Kyllä, söin 6kk vanhan avatun pussin ja ne kyllä maistui vähän "kitkeriltä". Tuli aivan karmee ripuli ja mahatauti. Kesti illan ja yön. Nyt ei oo tehnyt yhtään mieli shipsejä melkein vuoteen.
Jos yleensä joskus erehdyn ostamaan, niin saattaa mennä myöhemmin roskiin avaamattomana.
Oliko tää jotain sun hauskaa sarkasmia.😂
Mitä järkeä ostaa/avata sipsipussi, jos sitä pitää säilöä kaapissa kuukausitolkulla? Jos ostan muutaman kerran vuodessa viikonloppuisin sipsipussin, niin se menee yleensä 2 illassa.
Hyvä jos kaksi tuntia kestää... Kyllä, olen läski.
Mulla kestää yksi sipsi pari kuukautta! Lauantai-iltaisin saunan jälkeen nakerran reunasta palasen. Ei tulisi mieleenkään syödä koko sipsiä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ison sipsipussin voi pakastaa niin rasva ei härskiinny. Ottaa sieltä kupillisen kerrallaan. En osta sipsejä kuin juhliin ja joskus niitä jää sit yli. Tykkään syödä silloin tällöin vähän, mutta mulla ei paljon sipsejä mene. Suklaata sen sijaan ei säily täällä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä ostaa/avata sipsipussi, jos sitä pitää säilöä kaapissa kuukausitolkulla? Jos ostan muutaman kerran vuodessa viikonloppuisin sipsipussin, niin se menee yleensä 2 illassa.
Kaapissa pitää olla hätävarana herkkuja. On sitten jos nyt joskus tulee joku leffa katsottua tai jotain, niin ei tarvitse erikseen lähteä sipsejä ostamaan.
Minä. Syön harvoin sipsejä, ja parasta on jos saan jonkun toisen pussista pari sipsiä. Kokonaista pussia en pysty syömään kerralla. Tosin yli puoleen vuoteen en ole syönyt kuin sellaisen pikkupussin. Sain kesällä juhannuksena ihan hirveet mahakivut sipseistä. Oli ihan uusi pussi, mutta epäilin, että missäköhän paloöljyssä Taffel oli ne marinoinut. Ja se pussi tosiaan lensi roskiin kesken syömisen.
Karkkien kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa. Eikä pop cornien.
Vierailija kirjoitti:
Jos yleensä joskus erehdyn ostamaan, niin saattaa mennä myöhemmin roskiin avaamattomana.
Etkö osaa edes kierrättää oikein?
Miksi lähes yksinomaan jotain super mega jättipusseja kun harvat kuitenkin syö ihan porukalla tai liittyisi juhlimiseen ja jokin 200 grammaakin olisi kokona ihan ok?
Kulhollinen sipsejä ja karkkeja tuossa on käden ulottuvilla, jäivät uuden vuoden kekkereistä. Roskiin menee, ja pitänee nuo loput karkit viedä töihin. Ja kyllä , olen lihava, mutten tykkää herkuista.
Mitä järkeä edes ostaa suklaalevyä, jos ei syö sitä kerralla. Tuollainen näykkiminen on vaan itsensä kiusaamista. Sipsitkään ei kahta iltaa pidempään kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaapissa pitää olla hätävarana herkkuja. On sitten jos nyt joskus tulee joku leffa katsottua tai jotain, niin ei tarvitse erikseen lähteä sipsejä ostamaan.
En voi käsittää miten sipsit ja leffa liittyy toisiinsa, siis joku pitää kaapissa sipsejä siltä varalta että katsoisi joskus elokuvan.
Uudeksi vuodeksi ostin 2 pussia sipsejä. Eilen söin viimeiset. Eli noin viikon kestää pussi ainakin tai pidempään. En syö paljon kerralla. En vaan jaksa, en ole iso ihminen. Suklaata kerralla 1-2 riviä. Ja ihan hyvinä on säilyneet.
Avaamaton pussi säilyy kaapissa monta kuukautta, mutta jos sen avaa, menee kaikki päivässä, joskus riittää seuraavaan päivään.