Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut lehtimyyjät hiljaisiksi

Vierailija
09.05.2015 |

muutamaan otteeseen, kun olen sanonut olevano sokea ja kysynyt, että löytyykö teiltä Apu-lehteä pistekirjoituksella?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fonecta Caller on pelastanut monilta puhelinmyyjiltä. Kun ruutuun pamahtaa A-lehdet, tiedän etten vastaa

Vierailija
42/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:27"]

Puhelinmarkkinointikiellolla hiljenee 3 vuodeksi kerrallaan.

[/quote]

Ikävää rahastusta, että siitäkin joutui maksamaan. Ainakaan itse en löytänyt mistään ilmaista numeroa mikä on aika törkeätä ja sitten maksoin sen pari euroa jollekin firmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"]

Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee.

[/quote]

Ei toiminut kun minä olin opiskelun ohessa lehtimyyjänä. Jos asiakas löi luurin korvaan, soitin perään ja sanoin "Anteeksi, nyt taisi linjat pätkäistä kun eikai aikuinen ihminen nuorelle lyö luuria korvaan?" Lähes aina puhelu päättyi kauppoihin. :)

[/quote]

Ei tasan pääty. Vastaan että olen töissä ja huuhaa puheluihisi ei ole aikaa sen enempää kuin selittelyillesikään.

[/quote]

Valehtelematta päättyi. Onneks en soittanut sulle.

[/quote]

:D

Vierailija
44/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"]Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee.
[/quote]

Jos et sano suoraan ettet ota lehteä he soittavat uudelleen. Tai näin mulle ohjeistettiin kun olin sen 1,5 päivää noissa hommissa..

Vierailija
45/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon olevani alaikäinen, jos satun vahingossa vastaamaan. Kenelläkään ei ole ollut vielä siihen vastaväitteitä, eivätkä soittele uudestaan.

Vierailija
46/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"]

Mun työkaveri harrastaa sitä että kyllästyttää kyselyillään lehtimyyjän. Ei nekään jaksa ikuisesti yrittää myydä. Jahkailkaa niin maan perusteellisesti, kyselkää jostain toisesta tarjouksesta, kyselkää 15 min. Yksityiskohtia jostain zirkonikorusta jne. Jne. Tulee hullun maine....

[/quote]

Joskus jahkailin niitä näitä ja kyselin lehdistä ja tarjouksista vaikka mitä. Ja paljonko irtonumeroiden hinnaksi tulee (joutui etsimään senkin tiedon) lopuksi sanoin harkitsevani ja pyysin puhelinnumeroa .. silloin tyttö tuskastui ja sanoi, että se menee vaihteeseen .. jää siis provikat saamatta.. :)

Vierailija
47/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"] Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee. [/quote] Toinen hyvä on kun ei vastaa. [/quote] Sulle tuskin tulee mitään kauhean tärkeitä puheluita sitten jos kaikki numerot löytyy jo valmiiksi puhelimestasi? Parisataa numeroa tuossa on valmiina .. [/quote] [/quote] Voi höpsistä. Mulle tulee puheluja päivittäin työni puolesta useista useiden tuhansien eurojen kaupoista niin mun on parempi vaan vastata tuntemattomiinkin. Ei paljon puhelinmyyjä mun aikaani vie vs potentiaalinen asiakas jolle en vastaisi. Mutta kukin tyylillään. Ps. Vinkki kaikille. Puhelinmyyjälle kannattaa vastata ja kertoa ettei ole kiinnostunut, muuten numero pyörii listoilla vaan mukana ja soittavat monta kertaa.

[/quote]

Eikös se itseasiassa se numero katoa jo pelkästään sillä että vastaa ja laittaa luurin samantien kiinni. Niin minä toimin, ei ole varsinaisesti edes korvaan luurin iskeminen vaan aukaisen linjan ja sammutan samantien niin puhelu merkkautuu soitetuksi ja saa olla taas muutaman päivän rauhassa. tähän en usko, että puhelut loppuisi nättiin eihin. Niin monta kertaa oon samasta lafkasta eri ihmiseltä soittoja vielä kun vastasin eo. puheluihin.

Vierailija
48/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä, miksi ihmisille on niin vaikea sanoa: "Kiitos, en ole kiinnostunut." Tällä repliikillä olen saanut jokaisen lehtimyyntipuhelun loppumaan alle minuutissa sen alkamisesta.

Vierailija
49/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:13"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"] Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee. [/quote] Toinen hyvä on kun ei vastaa. [/quote] Sulle tuskin tulee mitään kauhean tärkeitä puheluita sitten jos kaikki numerot löytyy jo valmiiksi puhelimestasi? Parisataa numeroa tuossa on valmiina .. [/quote] [/quote] Voi höpsistä. Mulle tulee puheluja päivittäin työni puolesta useista useiden tuhansien eurojen kaupoista niin mun on parempi vaan vastata tuntemattomiinkin. Ei paljon puhelinmyyjä mun aikaani vie vs potentiaalinen asiakas jolle en vastaisi. Mutta kukin tyylillään. Ps. Vinkki kaikille. Puhelinmyyjälle kannattaa vastata ja kertoa ettei ole kiinnostunut, muuten numero pyörii listoilla vaan mukana ja soittavat monta kertaa. [/quote] Mä en oo mikään myyjä, vaan toiminut eri tasoilla johtoporrasta [/quote] Minäpä olen myyjä ja ylpeä siitä. Tykkään työstäni, asiakkaat soittelevat minulle ja haluavat ostaa tuotteitamme.

[/quote]

En tarkoittanutkaan pahalla, vaan itsellä toisenlainen työ. Meillä hierarkia aika selvä kuka soittaa kenellekin ja asiakaspalvelu hoitaa sitten ulkopuolelta tulevat puhelut.

Vierailija
50/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"] Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee. [/quote]   Ei toiminut kun minä olin opiskelun ohessa lehtimyyjänä. Jos asiakas löi luurin korvaan, soitin perään ja sanoin "Anteeksi, nyt taisi linjat pätkäistä kun eikai aikuinen ihminen nuorelle lyö luuria korvaan?" Lähes aina puhelu päättyi kauppoihin. :) [/quote] Siis toimiihan se joka kerta. Joka-ikinen-kerta hiljenee kun lyö luurin korvaan. Soittaa uudestaan=lyö luurin korvaan=hiljenee. Win-win mulle.

[/quote]

Buahhaahaa.. todellinen win win tilanne ;) Tosin aika yksipuolinen.

Vierailija
51/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan hirveän huono puhelinmyyjä. Kyselin aina hirveästi tietoja asiakkaalta ja jäin suustani kiinni. Lopetettiin puhelu aina hyvissä merkeissä. Minusta oli niin hauska jutella ihmisten kanssa että unohdin edes myydä tuotetta. Sanomattakin selvää, työsopimukseni purettiin kahden päivän jälkeen :D

Vierailija
52/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:24"]

Luurin korvaan lyöminen on varmaan tehokkainta. Ja lisäksi, suurin osa puhelinmyyjistä on kuitenkin alaikäisiä, joten onko mielestäsi suurikin meriitti saada ne hiljaiseksi? :D

[/quote]

Joo tästä samaa mieltä, että turha niiden kanssa on kinata. Tosin luultavasti oppivat aika nopeasti että sitä luuria tulee korvaan. Eihän sitä henkilökohtaisesti kannata ottaa. Itsekin olen töissä joutunut pari kertaa näin toimimaan. 

Joskus on taas tullut juurta jaksain kuunneltua, mutta mielestäni se on myöskin puhelinmyyjän ajan tuhlaamista jos en ole tilaamassa, koska hän voisi käyttää sen ajan paremminkin myymällä jollekin asiasta kiinnostuneelle.

Vierailija
53/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:43"]

En voi kuin ihmetellä, miksi ihmisille on niin vaikea sanoa: "Kiitos, en ole kiinnostunut." Tällä repliikillä olen saanut jokaisen lehtimyyntipuhelun loppumaan alle minuutissa sen alkamisesta.

[/quote]

Monesti olen näin tehnyt, Joskus ei saa vain suunvuoroa siltä höpöttäjältä eikä pääse kieltäytymään. 

Toisen keskeyttäminen kun on aivan yhtä epäkorrektia kuin lyödä se luuri korvaan. Joskus olen sitten tehnyt niin, että jos ei saa suunvuoroa kieltäytyä kohteliaasti niin painan sitä punaista luuria siinä kohtaa.

Vierailija
54/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että minulla on salainen numero. Puhelinmyyjät eivät saa soittaa salaisiin.

Vierailija
55/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi kun se riittäisi! Myyjä yrittää jyrätä täysillä päälle ja tarjoaa kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä aivan kuin oikeustoimikelpoinen ihminen ei muka itse älyäisi hankkia omatoimisesti haluamiaan hyödykkeitä jos rahaa riittää. Siellä puhelinmyyntipäässäkin olisi hyvä opetella ymmärtämään että esim. vaikeasti sairaan lapsen äidin on vaan pakko yrittää vastata kaikkiin puheluihin. Turhan länkyttäjien soittelut ärsyttävät todella paljon kun heille ei mene viesti perille eli se ETTEI kiinnosta.

Vierailija
56/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:09"]

[/quote]

Voi kun se riittäisi! Myyjä yrittää jyrätä täysillä päälle ja tarjoaa kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä aivan kuin oikeustoimikelpoinen ihminen ei muka itse älyäisi hankkia omatoimisesti haluamiaan hyödykkeitä jos rahaa riittää. Siellä puhelinmyyntipäässäkin olisi hyvä opetella ymmärtämään että esim. vaikeasti sairaan lapsen äidin on vaan pakko yrittää vastata kaikkiin puheluihin. Turhan länkyttäjien soittelut ärsyttävät todella paljon kun heille ei mene viesti perille eli se ETTEI kiinnosta.

[/quote]

Jos myyjä yrittää vielä jatkaa, sanon vielä toisen kerran, että ei todellakaan kiinnosta. Jos se ei auta, lyön luurin korvaan. Kerran se on ollut tarpeen. Yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ensimmäinen kielto riittää. Enkä todellakaan jää odottamaan, että myyjä antaa suunvuoron, vaan otan sen itse.

Vierailija
57/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen erittäin kiinnostunut tilaamaan laskulle kaikkea! Luottotiedot menneet aikoja sitten, hiljenee heti kun tajuavat .

Vierailija
58/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pistäkää nyt hyvät ihmiset esto Robinson-rekisteriin! Ei tuu enää yhtään soittoa. 

Vierailija
59/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:58"] Toimii myös kun lyö luurin korvaan. Joka kerta hiljenee. [/quote]   Ei toiminut kun minä olin opiskelun ohessa lehtimyyjänä. Jos asiakas löi luurin korvaan, soitin perään ja sanoin "Anteeksi, nyt taisi linjat pätkäistä kun eikai aikuinen ihminen nuorelle lyö luuria korvaan?" Lähes aina puhelu päättyi kauppoihin. :) [/quote] Siis toimiihan se joka kerta. Joka-ikinen-kerta hiljenee kun lyö luurin korvaan. Soittaa uudestaan=lyö luurin korvaan=hiljenee. Win-win mulle.

[/quote]

Buahhaahaa.. todellinen win win tilanne ;) Tosin aika yksipuolinen.
[/quote]

Actually, kyllä on! Mun persettä ei paljoo paina se kun vastaan "haloo" myyjä sanoo oman replansa ja mä paiskaan luurin kiinni. Win-win, mulle. Niinkuin sanoin jo. Yksipuolista, kyllä. Oikein hyvä ja toimiva minulle.

Vierailija
60/60 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hiljaiseksi sanomalla olevani brasilialaisessa vahauksessa - ja oli vielä totta:D Tuttu hoitola ja homma oli oikeastaan vasta alkamassa, mutta tais mielikuvissa mennä mun piparikarvat typykän kurkkuun, kun niin hiljeni. Haha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän