Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20v ja eläkkeellä

Vierailija
19.04.2015 |

Masennuksen ja ahdistuksen takia. Toivosin pääseväni pysyvästi eläkkeelle kun työelämää ei minusta ole. Kysyttävää?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko köyhästä perheestä?

Vierailija
2/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:08"]Olitko köyhästä perheestä?
[/quote]
Kyllä. Välillä meni paremmin mutta nyt vanhemmat ollut työttömänä jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you!

Miksi uskot ettet voisi pärjätä työelämässä? Vaikka näinhän se vissiin on, siellä pitäis olla valmis sietämään jatkuvaa henkistä pahoinpitelyä, masennustaipuvaiset ei sitä jaksa - ei minustakaan tuottavaa kansalaista tule.

Vierailija
4/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:13"]Good for you!

Miksi uskot ettet voisi pärjätä työelämässä? Vaikka näinhän se vissiin on, siellä pitäis olla valmis sietämään jatkuvaa henkistä pahoinpitelyä, masennustaipuvaiset ei sitä jaksa - ei minustakaan tuottavaa kansalaista tule.
[/quote]
Nykyajan työelämä liian vaativaa ja pitäisi olla kaiken maailman koulutukset että ylipäätään vois päästä. En kestäisi sitä tressiä ja painetta mitä työelämästä tulisi. Siksi mieluummin eläkkeellä.
ap

Vierailija
5/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös elääkkeellä, olen 25-v. Tsemppiä sulle ap. :)

Vierailija
6/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on niitä löysiä ja stressittömiä hommiakin. Usko pois, ei vain kannata ajatella että täytyisi tähdätä jotenkin erityisen korkealle.

Vierailija
7/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:21"]Itse olen myös elääkkeellä, olen 25-v. Tsemppiä sulle ap. :)
[/quote]
samoin sinulle (:
Ap

Vierailija
8/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut molempia ja itse asiassa sairastan tälläkin hetkellä ahdistusta. Töissä kuitenkin olen.

Vierailija
9/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:21"]Kyllä sitä on niitä löysiä ja stressittömiä hommiakin. Usko pois, ei vain kannata ajatella että täytyisi tähdätä jotenkin erityisen korkealle.
[/quote]
Ehkä mutta niihinkin paljon hakijoita. Vaikea päästä. Nyt en ole edes harkitsemassa työelämää kun vakavia mt ongelmia.

Vierailija
10/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:22"]Olen sairastanut molempia ja itse asiassa sairastan tälläkin hetkellä ahdistusta. Töissä kuitenkin olen.
[/quote]
Joo mutta mulla vähän vaikeampi masennus ja ahdistus joten en millään kykene työelämään.

Vierailija
11/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.olet siis kuntoutustuella. Millainen kuntoutussuunnitelma sinulla on? Olet sen verran nuori että toistaiseksi eläke ei taida tulla kyseeseen. Ainakaan vielä.

Vierailija
12/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla olisi elämää noin 80 vuotta jäljellä. Aiotko olla eläkkeellä kaikki ne vuodet?

Vierailija
13/39 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saa kuukaudessa rahaa eläkkellä ollessa ? Ajattelin kun ite olen n 50 v ja työelämä vituttaa niin että ajattelin hankkia eläkepaperit.

Vierailija
14/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:07"]

Masennuksen ja ahdistuksen takia. Toivosin pääseväni pysyvästi eläkkeelle kun työelämää ei minusta ole. Kysyttävää?

[/quote]kuinka monta vuotta jouduit "juoksemaan" lekurilla ennen kuin sait paperit?

Vierailija
15/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:07"]

[/quote]kuinka monta vuotta jouduit "juoksemaan" lekurilla ennen kuin sait paperit?
[/quote]

Ap.on kuntoutustuella...

Vierailija
16/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap, että joudut kärsimään noista sairauksista. Toivottavasti saat apua ja tukea, jotta elämäsi helpottuu. Olet vielä niin nuori, että saatat hyvinkin kuntoutua ja tervehtyä. Tiedä vaikka joskus pääsisit työelämäänkin. Kaikkea hyvää!

Vierailija
17/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mäkin sun ikäisenä ja vielä vakavampien mt- ja päihdeongelmien takia, mutta kuntouduin ensin osa-aikatyöhön ja nyt opiskelen AMK-tutkintoa. Eli älä vielä tee päätöksiä, vaan keskity kuntoutumiseen, vaikka välillä olisi helpompi luovuttaa.

Vierailija
18/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit eläkkeelle? Oliko laitosjaksoja? Tsemppiä.

Vierailija
19/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että saat olla eläkkeellä kunnes kuntoudut työkuntoiseksi. Mutta en toivo sinulle lopullista eläkettä, eihän kukaan halua olla vuosikymmeniä masentunut ja ahdistunut! Kyllä täytyy olla toivoa paremmasta tulevaisuudesta, kauan se sitten viekin. Mutta toivon että saat rauhassa hoitaa itsesi kuntoon, ettei tarvitse ahdistua veitsenterällä olevasta toimeentulosta.

Vierailija
20/39 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua ihmiset aina kuvittelee että toiset haluaa kysyä aina jotain, ÖÖÖ?! Minä käyn muuten koulua, onko jollain jotain kysyttävää?? Ai ei? Oikeastiko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän