Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna äitienpäivä ja mulla todettiin tuulimuna eilen!

Vierailija
09.05.2015 |

Huomenna on äitienpäivä ja mulla todettiin tuulimuna ultrassa eilen. Tuntuu niin katkeralta. Kaikki oireet on: rinnat kipeät, aamupahoinvointi, testit näyttää raskautta, mutta kohdussa vain tyhjä sikiöpussi, jonka itsestään ulosvalumista tässä odotellaan. En tiedä mihin hautautuisin huomiseksi, some täynnä äitienpäivähehkutusta, sitä en edes aio avata huomenna. ELÄMÄ ON!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain keskenmenon viis vuotta sitten äitienpäivänä. En ole sen jälkeen uudestaan raskaaksi tullut. Äitienpäivä masentaa ja ahdistaa aina.

Vierailija
2/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani! Kannattaa varmasti jättää huomenna somet yms väliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mulla todettii pari vuotta sitten ultrassa tuulimuna. Tuntu pahalta kun sanoi ettei löydä sykettä ja että kaikki muu löytyy paitsi alkio:/ ei tullut pois vaan kaavintaa piti.. no toivottavasti pääsette kohta uuteen yritykseen!

Vierailija
4/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa

Vierailija
5/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, miksi et ole tullut raskaaksi enää? Oletko ollut tutkimuksissa asiaan liittyen?

Vierailija
6/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani. Koita jaksaa.

Vierailija
7/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:10"]Kakkonen, miksi et ole tullut raskaaksi enää? Oletko ollut tutkimuksissa asiaan liittyen?
[/quote]

Selittämätön lapsettomuus. Miehellä hyvät siittiöt ja munasolutkin toimii. Ollaan monet ivf hoidot jo käyty, mutta eivät vaan kiinnity kohtuun.

Vierailija
8/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen tosi pahoillani molempien puolesta!