APUAAAA (AMK HAKU)
Katsoin opintopolusta hakemustani, ja siellä lukee että olen laittanut että haen vain lukion oppimäärällä, ilman ylioppilastutkintoa!!!! JA MINÄ OLEN YLIOPPILAS...... Ihan oikeesti mitä vittua??????!!! VOINKO TEHDÄ MITÄÄN... OLEN PÄNTÄNNYT IHAN HULLUNA!!!!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]Kauppiksessa ei ainakaan voi tietääkseni vaihtaa enää. Itsellä lukee hakemuksessa: Ylioppilastutkinto, Lukion oppimäärä ja ylioppilastutkinto
[/quote]
Ei voi olla totta.... :((((( Mulla lukee selvällä suomenkielellä: lukion oppimäärä ilman ylioppilastutkintoa....
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:43"]
Mä en voi odottaa maanantaihin!!!! Tarvitsen tietoa NYT.... Oikeesti auttakaa joku mua.
[/quote]
Ja vielä kun kerrot, että mistä kuvittelet tähän aikaan LAUANTAI-ILTANA saavasi apua? Miksi kuvittelet, että tämän palstan kirjottajat voisivat sinua auttaa jotenkin spesifissä ongelmassasi joka on sinun ja koulutusviranomaisen välinen asia?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:43"]
Mä en voi odottaa maanantaihin!!!! Tarvitsen tietoa NYT.... Oikeesti auttakaa joku mua.
[/quote]
Ja vielä kun kerrot, että mistä kuvittelet tähän aikaan LAUANTAI-ILTANA saavasi apua? Miksi kuvittelet, että tämän palstan kirjottajat voisivat sinua auttaa jotenkin spesifissä ongelmassasi joka on sinun ja koulutusviranomaisen välinen asia?
[/quote]
Voi jumalauta täällä kysellään milloin mitäkin! MULLA ON TÄÄLLÄ AKUUTTI HÄTÄ!!!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]
Ja mihin mun nyt pitää soittaa maanantaina?!! Opintopolkuun??
[/quote]
Tänne:
Laurea-ammattikorkeakoulu
Hakijapalvelut:
Ratatie 22, 01300 Vantaa
puh. (09) 8868 7293
faksi (09) 8868 7298
hakijapalvelut(at)laurea.fi
www.laurea.fi
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:43"] Mä en voi odottaa maanantaihin!!!! Tarvitsen tietoa NYT.... Oikeesti auttakaa joku mua. [/quote] Ja vielä kun kerrot, että mistä kuvittelet tähän aikaan LAUANTAI-ILTANA saavasi apua? Miksi kuvittelet, että tämän palstan kirjottajat voisivat sinua auttaa jotenkin spesifissä ongelmassasi joka on sinun ja koulutusviranomaisen välinen asia? [/quote] Voi jumalauta täällä kysellään milloin mitäkin! MULLA ON TÄÄLLÄ AKUUTTI HÄTÄ!!!
[/quote]
Entä sitten? Kerro nyt, että mistä helevetistä me muut voimme sinun ja koulutusviranomaisen välisestä asiasta mitään tietää ja lausuntoja antaa?
Tuon kirjallisen ulosantisi (isot kirjaimet, sata huuto-ja kysymysmerkkiä, jankuttaminen) perusteella veikkaan kyllä, että ihan itse olet mokannut hakusi. Noin yksinkertaisen kuvan itsestään antava ihminen on kykenevä vaikka minkälaisiin mokiin.
Mä ainakin teen ihan uskomattomia mokia, jos on jokin jännitystä aiheuttava asia kyseessä. Olen jopa ikäni merkinnyt väärin, vaikken normaalisti sellaista mokaa tekisikään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:21"]Mä ainakin teen ihan uskomattomia mokia, jos on jokin jännitystä aiheuttava asia kyseessä. Olen jopa ikäni merkinnyt väärin, vaikken normaalisti sellaista mokaa tekisikään.
[/quote]
Kiitos että ymmärrät.. Ja pahoittelut erittäin huonosta ulosannista ja kielenkäytöstä. Olen vaan todella ihan paniikissa koska tämä on ainut kerta kun voin hakea erinäisistä syistä johtuen. Pahoittelut.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:05"]
Ja mihin mun nyt pitää soittaa maanantaina?!! Opintopolkuun??
[/quote]
Tänne:
Laurea-ammattikorkeakoulu
Hakijapalvelut:
Ratatie 22, 01300 Vantaa
puh. (09) 8868 7293
faksi (09) 8868 7298
hakijapalvelut(at)laurea.fi
www.laurea.fi
Kiitos. Ja anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:49"]EI AUTETA!!!!
[/quote]
HAISTA SINÄ PUMMI PASKA.
[/quote]
HAISTA VAAN ITE!! ONNEA SULLEKIN TOHELO, MIKÄ SIINÄ ON ETTÄ PITÄÄ TEHDÄ VIRHE YHDEN ELÄMÄN TÄRKEIMMÄN LOMAKKEEN TÄYTÖSSÄ???!!! EN YMMÄRRÄ!!! HEH SUSTA TULEE PUMMII KOSKA ET SAA NYT KOULUPAIKKAA JA ETHÄN SÄ OSAA TYÖHAKEMUSTAKAAN TÄYTTÄÄ KUN TOIKI HAKU MENI PERSIILLEEN!!!!!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:49"]EI AUTETA!!!!
[/quote]
HAISTA SINÄ PUMMI PASKA.
[/quote]
HAISTA VAAN ITE!! ONNEA SULLEKIN TOHELO, MIKÄ SIINÄ ON ETTÄ PITÄÄ TEHDÄ VIRHE YHDEN ELÄMÄN TÄRKEIMMÄN LOMAKKEEN TÄYTÖSSÄ???!!! EN YMMÄRRÄ!!! HEH SUSTA TULEE PUMMII KOSKA ET SAA NYT KOULUPAIKKAA JA ETHÄN SÄ OSAA TYÖHAKEMUSTAKAAN TÄYTTÄÄ KUN TOIKI HAKU MENI PERSIILLEEN!!!!!
[/quote]
Joo ehkä ansaitsin tuon. Sama se mitä teen, aina jos jostain innostun se menee ehdottomasti pieleen.
Monella amk-alalla on muuten hyötyä ammattikoulun käymisestä. Ihan näin ohiksena.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:29"]Monella amk-alalla on muuten hyötyä ammattikoulun käymisestä. Ihan näin ohiksena.
[/quote]
Eipä nyt juuri lohduta, mutta kiitos tiedosta, peli ei ole menetetty.
Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:42"]Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[/quote]
Voi mutta minä en voi enää odotella että pääsen johonkin kouluun vaan nyt on aika suorittaa joku tutkinto lukion lisäksi. Töitä tehnyt tässä kaksi välivuotta.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:42"]Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[/quote]
Voi mutta minä en voi enää odotella että pääsen johonkin kouluun vaan nyt on aika suorittaa joku tutkinto lukion lisäksi. Töitä tehnyt tässä kaksi välivuotta.
[/quote]
Miksi et voi odottaa? Eihän kaksi välivuotta edes ole paljon, olet mitä 22v?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:42"]Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[/quote]
[/quote]
Miksi et voi odottaa? Eihän kaksi välivuotta edes ole paljon, olet mitä 22v?
[/quote]
Juu. No tässä on nyt monta asiaa mitkä painaa päälle että pitää ammatti saada.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Mitä jos todistussählingistä huolimatta sinut otetaan haussa huomioon, mutta et pääsekään sisään? Aiotko siinä tapauksessa jättää koulutukseen hakeutumisen sikseen? Ei ole mitenkään tavatonta näinä päivinä, että joutuu pyrkimään parikin kertaa ennen kuin pääsee koulutukseen.
Täh? Ei kaksi välivuotta ole mitään! Ymmärtäisin paniikkisi, jos olisit päntännyt koko kevään täysipäiväisesti jonnekin, minne oikeasti vaikea päästä ja voi hakea vain kerran vuodessa. Puoli vuotta on lyhyt aika ja oot tosi nuori. Nyt jotain suhteellisuudentajua.
Kauppiksessa ei ainakaan voi tietääkseni vaihtaa enää. Itsellä lukee hakemuksessa: Ylioppilastutkinto, Lukion oppimäärä ja ylioppilastutkinto