APUAAAA (AMK HAKU)
Katsoin opintopolusta hakemustani, ja siellä lukee että olen laittanut että haen vain lukion oppimäärällä, ilman ylioppilastutkintoa!!!! JA MINÄ OLEN YLIOPPILAS...... Ihan oikeesti mitä vittua??????!!! VOINKO TEHDÄ MITÄÄN... OLEN PÄNTÄNNYT IHAN HULLUNA!!!!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:42"]Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[/quote]
Voi mutta minä en voi enää odotella että pääsen johonkin kouluun vaan nyt on aika suorittaa joku tutkinto lukion lisäksi. Töitä tehnyt tässä kaksi välivuotta.
[/quote]
Miksi et voi odottaa? Eihän kaksi välivuotta edes ole paljon, olet mitä 22v?
[/quote]
Juu. No tässä on nyt monta asiaa mitkä painaa päälle että pitää ammatti saada.
[/quote]
Kuten? Jos kerran on niiiiin kiire saada ammatti niin joku yo-pohjainen amislinja kestää 2 vuotta. Kun taas on aikaa niin haet uudestaan amk:iin.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:42"]Miksi tämä on ainut kerta kun voit hakea? Eiks Laureaan voi hakea myös syksyn yhteishaussa?
[/quote]
Voi mutta minä en voi enää odotella että pääsen johonkin kouluun vaan nyt on aika suorittaa joku tutkinto lukion lisäksi. Töitä tehnyt tässä kaksi välivuotta.
[/quote]
Mä oon 24 ja valmistun nyt vasta amiksesta. Hain myös ammattikorkeaan.
Ei 22v ole mitenkään nuori enää nykyään kouluun hakemisessa! Mulla nyt vaan on kiire, muita syitä en tässä avaa. Olen menossa yo-linjalle amikseen jos en pääse amkiin, ei vaan paljoa kiinosta sinne mennä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:01"]
Ei 22v ole mitenkään nuori enää nykyään kouluun hakemisessa! Mulla nyt vaan on kiire, muita syitä en tässä avaa. Olen menossa yo-linjalle amikseen jos en pääse amkiin, ei vaan paljoa kiinosta sinne mennä.
[/quote]
Joo, mutta ei vanhakaan. Ensi tammikuussa olet 23 (tai sitten edelleen 22, riippuu mihin aikaan vuodesta olet syntynyt). Mitä väliä, oletko 22 vai 23, kun/jos pääset sisään?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:01"]
[/quote]
Joo, mutta ei vanhakaan. Ensi tammikuussa olet 23 (tai sitten edelleen 22, riippuu mihin aikaan vuodesta olet syntynyt). Mitä väliä, oletko 22 vai 23, kun/jos pääset sisään?
[/quote]
Sitä väliä että mun on pakko päästä sinne nyt. Mulla ei ole vaan mahdollisuutta odottaa enää, uskokaa nyt kun sanon. Kiitos kaikille asiallisista vastauksista, enää tähän vastaile, seuraan jos tulee vastaavia kokemuksia joltain.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:01"]
[/quote]
[/quote]
Sitä väliä että mun on pakko päästä sinne nyt. Mulla ei ole vaan mahdollisuutta odottaa enää, uskokaa nyt kun sanon. Kiitos kaikille asiallisista vastauksista, enää tähän vastaile, seuraan jos tulee vastaavia kokemuksia joltain.
[/quote]
Mikä kiire valmiissa maailmassa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:01"]Ei 22v ole mitenkään nuori enää nykyään kouluun hakemisessa! Mulla nyt vaan on kiire, muita syitä en tässä avaa. Olen menossa yo-linjalle amikseen jos en pääse amkiin, ei vaan paljoa kiinosta sinne mennä.
[/quote]
Miten niin ei ole nuori? Itse menin amk:iin 24v. Luokallani 3/25 oli tullut suoraan lukiosta, noin 10 oli pitänyt välivuoden tai pari jo loput olivat 30v tai yli
Onhan se nyt noloa hakea ammattikorkeaan lukion+ylioppilaspapereilla. No lukion paprut käsissä ok!
Mut jos kirjoittanut... Niin mikä järki!? Yliopistoon tottakai!
Soitin, ja korjasivat asian!! HUHHUH ONNEKSI. Nyt pänttäämään!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:48"]
[/quote]
Harmi, musta olis ihan oikein, että omista mokista jää vastuuseen. En tajua mihin linjalle olet hakenut, jos joudut pänttäämään amk-pääsykokeeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 11:48"]
[/quote]
Harmi, musta olis ihan oikein, että omista mokista jää vastuuseen. En tajua mihin linjalle olet hakenut, jos joudut pänttäämään amk-pääsykokeeseen.
[/quote]
Äläpäs nyt ole tollanen ollenkaan. Kaikki tekee virheitä, itse en yleensä tee mutta nyt näin pääsi käymään. Onneksi ei rankaistu tästä ainutkertaisesta virheestä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Vai että sellainen "hätä" taas tällä kertaa. Oikein tosi elämän ja kuoleman asia. Hohhoijaa.