Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
**kesäkuun kullanmurut** keskiviikkona 20.9.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Olin kirjoittanut jo vaikka kuinka kun kannettavasta lopahti akku...Mrr! No, omaa huolimattomuutahan tuo oli.
Tamatu: Oiken mega paljon tsemppiä sinne suuntaan! Kyllä se vielä paremmaksi muuttuu.
Nekku: Onnea työ juttuihin! Ollaan vähän samalla alalla. Myyn myös noita lapsosten vaatteita... :)
Laru: Todella paljon onnea plussasta!!! Otat asian niin ihanan rauhallisesti ja järkevästi. Olisin itse jo seonnut onnesta.
ON: Tänään siis kp 27/24-29. Ja olen vakaasti päättänyt etten testaa ennen viikonloppua. Eilen aamulla tuli pyyhkiessä paperiin sellaista vaaleanpunaista limaa ja sitä on tullut myös tänään muutamaan otteeseen. Mulla kyllä tuhruttaa normaalistikin ennen tätiä, mutta ei näin aikaisin. Ja aina silloin kun täti on tulossa ja tuhrutus alkaa ovat rinnat todella kipeät. En voi edes kuvitella nukkuvani mahallani. Mutta nyt - ei mitään. Olen puristellut rintoja jo monta päivää ( noin niinkuin testi mielessä) mutta edes siitä ne eivät ole kipeytyneet. Turvonneet ovat kyllä ihan normaalisti. Lämmötkin ovat edelleen koholla joten ota näistä nyt sitten selvää...
Mutta aikaisintaan la testaan. Siihen asti elän toivossa ja puristelen rintojani. ;)
Mukavaa illan jatkoa...
pikkuplaneetta