Nainen. Pihtaatko =(|)= ?
Kommentit (36)
En tosiaankaan! Mies pihtaa ja kieltäytyy, kun taas minä en ole KOSKAAN kieltäytynyt.
Pihtaan koska olen nainen ja mulla on oikeuksia! ;)
Miksi tämä saa pysyä Aihe vapaalla, mutta masturbointiketju ei?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"]Pihtaan koska olen nainen ja mulla on oikeuksia! ;)
[/quote]ei sul oo. Toivottavasti miehes pettää. Sil on oikeus
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:13"]pihtaan (|) mutta annan (!) [/quote] moni ei suostuis tuohon. Anaali ei ole monella suosiossa. Miehesi on onnenpekka
[/quote]
No mitä järkeä tuossa on naisen kannalta? Naida reikään jossa ei tule tuntoa? Emättimestä se nautinto kuitenkin naiselle tulee, ei anaalista.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:13"]pihtaan (|) mutta annan (!) [/quote] moni ei suostuis tuohon. Anaali ei ole monella suosiossa. Miehesi on onnenpekka
[/quote]
No mitä järkeä tuossa on naisen kannalta? Naida reikään jossa ei tule tuntoa? Emättimestä se nautinto kuitenkin naiselle tulee, ei anaalista.
[/quote]
Siis häh. Kuinka alkeellinen ajatus toi on?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:05"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:13"]pihtaan (|) mutta annan (!) [/quote] moni ei suostuis tuohon. Anaali ei ole monella suosiossa. Miehesi on onnenpekka [/quote] No mitä järkeä tuossa on naisen kannalta? Naida reikään jossa ei tule tuntoa? Emättimestä se nautinto kuitenkin naiselle tulee, ei anaalista. [/quote] Siis häh. Kuinka alkeellinen ajatus toi on?
[/quote]
No onhan se nyt selvä että seksuaalielin eli pillu on se nautinnollisempi reikä! Vai haluaisiko joku mies pelkkään omaan perseeseen parrua ilman että penis saisi koskaan kosketusta??
E. Se on miehen homma meillä semmoinen.
En. Meillä pihtaamisen hoitaa mies. Sitten vielä ihmettelee kun en jaksa hipsuttaa tai ottaa kainaloon. Vituttaa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:15"]Pihtaan koska olen nainen ja mulla on oikeuksia! ;)
[/quote]ei sul oo. Toivottavasti miehes pettää. Sil on oikeus
[/quote]
En kyllä pihtaa, miehen homma täälläkin, kuten ilmeisesti suunnilleen kaikkialla muuallakin. Näköjään olisi oikeus pettääkin, mutta haluaisin ennemmin seksiä oman miehen kanssa.
.
Olisi muuten kiva lukea tästä uusia, rehellisiä tilastoja, että miten seksihalut jakautuvat parisuhteissa. Aina toitotetaan, että naiset ovat haluttomia, mutta minusta se vaikuttaisi olevan melkeinpä enemmän miesten ongelma.
Miehet valittaa kun naiset pihtaa mutta kyllä tätä ketjua lukiessa huomaa että on miehetkin aikamoisia pihtareita. Joten miehet lopettakaa se vinkuminen kun nainen ei anna koska se on ihan molemminpuoleista.
T. omistan pihtaavan miehen
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 02:10"]
Miehet valittaa kun naiset pihtaa mutta kyllä tätä ketjua lukiessa huomaa että on miehetkin aikamoisia pihtareita. Joten miehet lopettakaa se vinkuminen kun nainen ei anna koska se on ihan molemminpuoleista. T. omistan pihtaavan miehen
[/quote]
Harva nainen uskaltaa tunnustaa pihtaavansa vaikka niin oikeasti tekeekin.
En todellakaan! Paneskelisin päivittäin, mies on se joka pihtaa..