Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä helvettiä vanhemmat ostaa lapselle "ruoaksi"?

Vierailija
09.05.2015 |

Kymmenen erilaista tuubia ja lisäksi pelkkiä pilttejä.
Ettekö te osaa tehdä ruokaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kysymys tämä oli? Oletko itse joku koti gourmet-kokki?

Vierailija
2/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiiinnittänyt huomiota toisten ostoksiin, en edes opiskeluaikoinani kassalla työskennellessäni. Ei vaan tipopaakaan kiinnosta, vaikka kuinka yrittäisin siasta kiinnostua. Pilttejä olen itse myös ostellut, sillä ne ovat tuoneet mukavaa helpotusta vauva-arkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:59"]

En ole koskaan kiiinnittänyt huomiota toisten ostoksiin, en edes opiskeluaikoinani kassalla työskennellessäni. Ei vaan tipopaakaan kiinnosta, vaikka kuinka yrittäisin siasta kiinnostua. Pilttejä olen itse myös ostellut, sillä ne ovat tuoneet mukavaa helpotusta vauva-arkeen.

[/quote]

*siasta kiinnostua! :D Eli siis ASIASTA kiinnostua piti sanomani.

Vierailija
4/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tuubeja? Ja minkä ikäiselle lapselle? Tosi outo aloitus.

Vierailija
5/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kakaroille ostetaan "ruoaksi" kaikkea valmista paskaa, koska itse ei osata/viitsitä tehdä kunnon ruokaa. Ylipainoisia ipanoita on Suomi pullollaan, sääliksi käy. Pullukoita siellä ja täällä. :(

Vierailija
6/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pilttien ravintosisältö on parempi, kuin esmes sen itsetehdyn juuressosekuution, jonka porkkana on ensin keitetty, sitten pakastettu ja sitten lämmitetty mikrossa täysteholla sen pari minuuttia. Lisäksi lastenruokiin käytettävät kasvikset tutkitaan tarkemmin esimerkiksi torjunta-aineiden osalta.

Uskokaa nyt, että se purkkiruuan porkkana ja pottu ja mustikka ja omena on ihan sitä samaa tavaraa mitä siellä vihannestiskillä, ei mitään purkitettu ydinjätettä. 

Vierailija
7/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä tietämätön ap tarkoittaa tuubeilla näitä smoothie ym sosepaketteja, jotka on tosi käteviä reissussa. Haha, katopa ap joskus mitä ne piltit ym sisältää... ei lisättyä sokeria ja vain hyviä rasvoja.

Vierailija
8/8 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 18:21"]

Itse asiassa pilttien ravintosisältö on parempi, kuin esmes sen itsetehdyn juuressosekuution, jonka porkkana on ensin keitetty, sitten pakastettu ja sitten lämmitetty mikrossa täysteholla sen pari minuuttia. Lisäksi lastenruokiin käytettävät kasvikset tutkitaan tarkemmin esimerkiksi torjunta-aineiden osalta.

Uskokaa nyt, että se purkkiruuan porkkana ja pottu ja mustikka ja omena on ihan sitä samaa tavaraa mitä siellä vihannestiskillä, ei mitään purkitettu ydinjätettä. 

[/quote]

Tiedätkös kuinka suuri osa siitä piltistä on vettä ja sokeria? Sitä itse kasvista on melko vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi