Vaimon sisko sanoo olevansa paksuna mulle
Vaimo viimeisillään raskaana, odotamme esikoistamme. Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen ja kännissä tuli sekoiltua vaimon siskon kanssa. No nyt se väittää, että on paksuna ja pentu on mun! Mitäs hittoa tässä pitäisi nyt tehdä? Sanoin etten usko koska käytimme ehkäisyä.
Kommentit (15)
Että sellaiset ongelmat helmellä tällä kertaa
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:36"]Kerrot vaimollesi petturuudestasi jotta hän voi päättää ainakin siitä, kuulutko enää hänen elämäänsä.
[/quote]
Kysyin neuvoja siskon suhteen, en vaimon.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:38"]Että sellaiset ongelmat helmellä tällä kertaa
[/quote]
No pitäiskö uskoa ja käskeä tekemään abortti vai ei uskoa ja sanoa, että tekee mitä haluaa, kun kersa ei ole minun?
No aaportti lienee ainoa ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"]
Vaimo viimeisillään raskaana, odotamme esikoistamme. Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen ja kännissä tuli sekoiltua vaimon siskon kanssa. No nyt se väittää, että on paksuna ja pentu on mun! Mitäs hittoa tässä pitäisi nyt tehdä? Sanoin etten usko koska käytimme ehkäisyä.
[/quote]Isyystesti, ennen kuin alat elareita makseleen.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:38"]Että sellaiset ongelmat helmellä tällä kertaa
[/quote]
No pitäiskö uskoa ja käskeä tekemään abortti vai ei uskoa ja sanoa, että tekee mitä haluaa, kun kersa ei ole minun?
[/quote]
Kun et sille asialle mitään voi. Se kersa jos on sun ja lutka haluu lapsen pitää niin isyystesteihin joudut halusit tai et.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"]
[/quote]Isyystesti, ennen kuin alat elareita makseleen.
[/quote]
Se muija on lortto, jakaa kaikille. Se muksu ei ole minun.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:38"]Että sellaiset ongelmat helmellä tällä kertaa
[/quote]
[/quote]
Kun et sille asialle mitään voi. Se kersa jos on sun ja lutka haluu lapsen pitää niin isyystesteihin joudut halusit tai et.
[/quote]
Ei oo sanonut pitääkö vai ei. Voi olla, että akka on valehtelija eikä ole edes paksuna.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:49"]Köyhä provo. Haukotus.
[/quote]
Sulle pitäisi tehdä oma ketju mihin voit mennä provottelemaan, sen ainoan kerran, kun kysyn apua niin joku elämäänsä kyllästynyt muija vain provottelee.
Rikoit sitten heti kättelyssä esikoisesi perheen. Hieno mies. Varsinaista isämatskuu.
Tekisi mieleni kysyä, mitä hemmettiä oikein ajattelit sekoillessasi vaimon siskon kanssa? Olet käytännössä pilannut häneltä kaksi ihmissuhdetta sen sijaan, ett olisit keskustellut ihan vaimosi kanssa seksin vähyydestä.
Noh... Isyystesti totuuden kertoo. Ja sitten ei auta kuin keskustella siitä, paljastetaanko lapsen alkuperä vaimolle (ja siskon miehelle?), vai elättekö lapsen suhteen illuusiossa. Siihen, pitääkö sisko lapsen vai ei, et voi tuon taivaallista vaikuttaa.
Veikkaan, että sinulla ei tässä pelissä ole oikein hyviä kortteja jaossa. Eikä kyllä ole vaimollekaan.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:35"] Vaimo viimeisillään raskaana, odotamme esikoistamme. Seksiä ei ole ollut melkein puoleen vuoteen ja kännissä tuli sekoiltua vaimon siskon kanssa. No nyt se väittää, että on paksuna ja pentu on mun! Mitäs hittoa tässä pitäisi nyt tehdä? Sanoin etten usko koska käytimme ehkäisyä. [/quote]Isyystesti, ennen kuin alat elareita makseleen. [/quote] Se muija on lortto, jakaa kaikille. Se muksu ei ole minun.
[/quote]
Mikäs sinä sitten olet, kun näin kauheaan lorttoon lankesit? :) Ja vielä vaimosi siskoon? Ai että mikä valioyksilö!
Nyt voi panna siskosta paljaana kun on jo paksuna.
Kerrot vaimollesi petturuudestasi jotta hän voi päättää ainakin siitä, kuulutko enää hänen elämäänsä.