Miten puolisosi lähestyy sinua sänkyhommiin- jolloin innostut välittömästi
Kommentit (23)
Hidas, viipyilevä suudelma niskaan on 100% varma ja toimii sekunnin murto-osassa. Jo se tunne, kun mies tulee takaa lähelle, tunnen lämpimän hengityksen iholla ja odotan sitä hetkeä kun saan tuntea myös miehen huulet.. oi jessus. Pelkästä ajatuksestakin lyö jo sellaisia sähköisiä värinöitä vartalon läpi ja alkaa kostua. Menen tuosta aina ihan sekaisin. Ekstrabonuksena jos mies vielä aloittaa ne suudelmat mun alaselästä ja jatkaa siitä hitaasti niskaan, niin voi olla varma että revin vaatteet päältä ja suorastaan anelen miestä sisään. Tuosta tulee kaikkein rajuin, äkillisin ja eläimellisin kiima, halu ja suoranainen tarve, ja tuntuu kuin olisin todellakin jossain ihan muissa maailmoissa.
Sylikkäin pötköttely toimii myös, joskin vähän eri tavalla. Lisäboostia tulee jos ollaan sellaisessa asennossa että mies saa otettua otteen mun nilkasta. Lämmin, luja ote mun nilkasta vie ajatukset aina väkisinkin sitomis- ym. leikkeihin ja ei mene yleensä kauaakaan kun olen taas valmista kauraa :)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni heiluttaa helikopteria silmieni edessä ja runkkaa. Siitä minä sytyn ja annan perssettä joka kerta.
Olen etsinyt sinua koko elämäni!
Mieheni heiluttaa helikopteria silmieni edessä ja runkkaa. Siitä minä sytyn ja annan perssettä joka kerta.