Kuinka helposti korona tarttuu?
Onko kokemuksia, millaisissa tilanteissa on tarttunut?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisesti näköjään.
Mulla oli korona 2 v sitten heti alussa, mies ei saanut sitä, vaikka elettiin ihan normaalisti kotona ja nukuttiin samassa sängyssä.
Nyt hän sai kuitenkin omikronin. Mulla on riskiryhmäläisenä 3 rokotustakin jo, joten jännitän tässä, onko tarttunut muhun.
Erikoista, että tämän kuulemma lievemmän omikronin mies siis sai, muttei saanut kotona ollutta edellistä koronaa.
Ottiko mies rokotteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisesti näköjään.
Mulla oli korona 2 v sitten heti alussa, mies ei saanut sitä, vaikka elettiin ihan normaalisti kotona ja nukuttiin samassa sängyssä.
Nyt hän sai kuitenkin omikronin. Mulla on riskiryhmäläisenä 3 rokotustakin jo, joten jännitän tässä, onko tarttunut muhun.
Erikoista, että tämän kuulemma lievemmän omikronin mies siis sai, muttei saanut kotona ollutta edellistä koronaa.Ottiko mies rokotteet?
Luuletko vieläkin k-piikkejä rokotteiksi?
Se tarttuu 43,597506785067850678506870444444405680569705698560978509678560978569078506795804834098 prosentin tod.....korjaan, 43, 0346604304594859780596785906785989840598409586409578405987405968:n prosentin todennäköisyydellä, vähintään 34, 94545640568405698 prosenttiin ihmisistä, joihin se on tarttuakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäloogisesti näköjään.
Erikoista, että tämän kuulemma lievemmän omikronin mies siis sai, muttei saanut kotona ollutta edellistä koronaa.Ottiko mies rokotteet?
Kuka mies? Trump, Seppo Papunen, Keijo Leppänen, Risto Kaskilahti, Arvi Lind, uncle Sam Patriot vai kuka? Miehiä on yksin Suomessakin jo aika monta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli, minuun ei tarttunut. Ehdittiin pannakin, samana päivänä tuli positiivinen. Rokotukset on.
Nyt kiinnostaa että oliko takaapäin, jolloin ei suoraan läähätä toista päin?
Ei, oltiin vieläpä lähärissä. Pussailtiin myös ja nukuttiin sen jälkeen yhdessä. Ja joo, laski sisään, joku kysyy kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli, minuun ei tarttunut. Ehdittiin pannakin, samana päivänä tuli positiivinen. Rokotukset on.
Ei, oltiin vieläpä lähärissä. Pussailtiin myös ja nukuttiin sen jälkeen yhdessä. Ja joo, laski sisään, joku kysyy kuitenkin.
Kiitos tiedosta, eli välttämättä se ei tartu vaikka toinen läähättää suoraan päin ja vaikka kielimoukkua annettaisiin🤔....kyllä se täytyy olla joku muu juttu esim. ihmisellä vaan tosi hyvä vastustuskyky👌.
En usko että tuo sisään töräyttäminen tartuntaan vaikuttaisi tuossa asetelmassa....mutta mites ne limakalvot, jyystikö ihan verille vai oliko vain nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, eli välttämättä se ei tartu vaikka toinen läähättää suoraan päin ja vaikka kielimoukkua annettaisiin🤔....kyllä se täytyy olla joku muu juttu esim. ihmisellä vaan tosi hyvä vastustuskyky👌.
En usko että tuo sisään töräyttäminen tartuntaan vaikuttaisi tuossa asetelmassa....mutta mites ne limakalvot, jyystikö ihan verille vai oliko vain nautintoa?
Jännityksellä odotellut vastausta, tuohon tartuntaan liittyvässä keskustelussa. Onkohan näin että tämä mysteeri jää ratkaisematta?
Vierailija kirjoitti:
Korona yritti tarttua muhun takaapäin mutta sanoi että nyt ei ole aikaa leikkiä, meni sitten johonkin rokotettuun.
Fiksu virus. Olisit joutunut teholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa muistaakseni tutkittiin onko spermassakin virusta, eli voiko tarttua sitä kautta. Mutta ei siis minulla ainakaan tarttunut. Oli varmaan vielä deltaa se virus, mutta minulla on muutenkin hyvä vastustuskyky.
Nyt on testauksen kautta saatua tietoa että ei tartu pelkän yhdynnän välityksellä. Kakkospesä jätettiin rauhaan.
Viakkei kävisi testissä, voi kai tietämättään olla sairas ja viruksenkantaja ja antaja. Mutta vaikka testi sanoisi että olet positiivis, niin saatatkin olla tietämättäsi terve ja turhaa eristyksissä. Joten en näkisi testissä mitään iloja