Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PELOTTAA MUN NAAPURI:(

Vierailija
09.05.2015 |

Se aina mut nähdessää hymyilee sillein hähhää ilmeellä, ja tuijottaa. Oon ihan varma että se käy seisoskelemassa mun oven takana. Kuulen sen ja pakko sammuttaa valot ja telkkari kun pelottaa. Monta kertaa kun olen pyykkituvassa pesemässä vaatteita se saattaa kävellä siitä ohi ja aina se hähäää ilme kasvoilla. Nyt en voi viedä roskia kun se oottaa tuolla pihalla! :( varmasti juonii jotain..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kerrostalokyttääjä se on ja tuolla oudolla käytöksellä saat sen kiinnostumaan entistä enemmän. Kohta se keksii soittaa poliisit sinne kun hiippailet niin oudosti että varmasti kasvatat huumeita tai majoitat laittomasti maassaolevia korealaisia asunnossasi.

Vierailija
22/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:41"]Pelkkä kerrostalokyttääjä se on ja tuolla oudolla käytöksellä saat sen kiinnostumaan entistä enemmän. Kohta se keksii soittaa poliisit sinne kun hiippailet niin oudosti että varmasti kasvatat huumeita tai majoitat laittomasti maassaolevia korealaisia asunnossasi.
[/quote]mut en edes tunne yhtään korealaista :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri (mies) tykkäs iltaisin tiirailla mun postiluukusta sisään.
Menin aina kauhusta kankeeks.Olin silloin parikymppinen ujo tytteli, mies taloyhtiön hallituksen jäsen.

Vierailija
24/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:42"]Mun entinen naapuri (mies) tykkäs iltaisin tiirailla mun postiluukusta sisään.
Menin aina kauhusta kankeeks.Olin silloin parikymppinen ujo tytteli, mies taloyhtiön hallituksen jäsen.
[/quote]onneks mulla on väliovi. Mut kuulostaa kamalalta! Koittaakohan tuo täti samaa :( kerran seiso tunnin tuossa oven takana enkä itse uskaltanut tehä täällä mitään:(

Vierailija
25/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda enskerralla postiluukusta HÖÖ

Vierailija
26/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin miehen kanssa aikoinaan kerrostalossa, jonka hallituksen puheenjohtaja oli lievästi sanottuna outo. Tultiin kerran saunasta pimeään kellarikäytävään, niin äijä istui nurkantakana pimeässä. Ei edes vastannut tervehdykseen. Eipä tehnyt sen jälkeen mieli viedä pyykkejä kuivaushuoneeseenkaan yksin, saati että saunassa olisin yksin käynyt.

Vierailija
27/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:51"]Me asuttiin miehen kanssa aikoinaan kerrostalossa, jonka hallituksen puheenjohtaja oli lievästi sanottuna outo. Tultiin kerran saunasta pimeään kellarikäytävään, niin äijä istui nurkantakana pimeässä. Ei edes vastannut tervehdykseen. Eipä tehnyt sen jälkeen mieli viedä pyykkejä kuivaushuoneeseenkaan yksin, saati että saunassa olisin yksin käynyt.
[/quote]hyi!!

Vierailija
28/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:42"]Mun entinen naapuri (mies) tykkäs iltaisin tiirailla mun postiluukusta sisään.
[/quote]onneks mulla on väliovi. Mut kuulostaa kamalalta! Koittaakohan tuo täti samaa :( kerran seiso tunnin tuossa oven takana enkä itse uskaltanut tehä täällä mitään:(
[/quote] Oli mullakin väliovi. En aina painanut sitä kunnolla kiinni. En vieläkään tiedä, miten se äijä sai sen tuupattua auki. Kerran kun tulin suihkusta, näin kun ukon rillit tunkee postiluukusta. Silloin kyllä huusin kauhusta.

Vierailija
29/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:31"]Se seisoo tuolla ulkona ja selvästi mun ikkunaa katselee. Ap [/quote] Onkse sillee häHÄÄÄ!? [/quote]ei. Mutta varmasti heti kun näkisi mut ikkunassa niin sille tulis se ilme

[/quote]

Käy kokeilemassa ja tuu sit kertoo meille.

Vierailija
30/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että nauttii kun näkee että pelkäät. Avaa se ovi seraavan kerran ja KYSY onko jotain asiaa sulle! Jos alkaa ryttyillä, niin HUUDA niin saatanasti, että pelästyy.Vituttaa tommoset kyttääjät!

Vierailija
31/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein roskat kun huomasin ettei se ollut enää tuossa pihalla. Ei kävellyt rappukäytävässäkään vastaan. Nyt se hitto tonkii niitä roskiksia tuolla. Eli johokin nurkan taakse oli jäänyt kyttäämään :( ap

Vierailija
32/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muo vaan naurattaa :D

Vierailija
33/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:00"]

Vein roskat kun huomasin ettei se ollut enää tuossa pihalla. Ei kävellyt rappukäytävässäkään vastaan. Nyt se hitto tonkii niitä roskiksia tuolla. Eli johokin nurkan taakse oli jäänyt kyttäämään :( ap

[/quote]

Käy säikäyttämässä se!

Vierailija
34/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat nyt vaan aina kun sen näey hohoo-ilmeen päälle ja tuijotat takaisin. Ala myös vastakyttäämään sen ikkunoita ja tiputa itsekirjoittamiasi runoja sen postiluukusta sisään.

Vierailija
35/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:41"]Pelkkä kerrostalokyttääjä se on ja tuolla oudolla käytöksellä saat sen kiinnostumaan entistä enemmän. Kohta se keksii soittaa poliisit sinne kun hiippailet niin oudosti että varmasti kasvatat huumeita tai majoitat laittomasti maassaolevia korealaisia asunnossasi.
[/quote]mut en edes tunne yhtään korealaista :/
[/quote]

Lääkkeet ja sassiin!!

Vierailija
36/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:41"]Pelkkä kerrostalokyttääjä se on ja tuolla oudolla käytöksellä saat sen kiinnostumaan entistä enemmän. Kohta se keksii soittaa poliisit sinne kun hiippailet niin oudosti että varmasti kasvatat huumeita tai majoitat laittomasti maassaolevia korealaisia asunnossasi. [/quote]mut en edes tunne yhtään korealaista :/ [/quote] Lääkkeet ja sassiin!!

[/quote]

siis aapeelle vai kyttääjälle?

Vierailija
37/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita seuraavan kerran roskapussiis lappu, jossa yksityiskohtaisesti kuvaat suunnitelman kyttääjän eliminoimiseksi. Esim puppurisumutetta päin näköä tai mätä kananmuna naamariin. Eiköhän ala kiertää kaukaa :D

Vierailija
38/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:41"]Pelkkä kerrostalokyttääjä se on ja tuolla oudolla käytöksellä saat sen kiinnostumaan entistä enemmän. Kohta se keksii soittaa poliisit sinne kun hiippailet niin oudosti että varmasti kasvatat huumeita tai majoitat laittomasti maassaolevia korealaisia asunnossasi. [/quote]mut en edes tunne yhtään korealaista :/ [/quote] Lääkkeet ja sassiin!!

[/quote]

siis aapeelle vai kyttääjälle?
[/quote]vai korealaisille?

Vierailija
39/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisookohan se sen takia aina mun oven takana, jos se oottaa postia ja haluaa lukea mun postin :( en uskalla tilata mitään, se pöllii sen postilapun ja hakee mun paketin..ap

Vierailija
40/46 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:51"]

Me asuttiin miehen kanssa aikoinaan kerrostalossa, jonka hallituksen puheenjohtaja oli lievästi sanottuna outo. Tultiin kerran saunasta pimeään kellarikäytävään, niin äijä istui nurkantakana pimeässä. Ei edes vastannut tervehdykseen. Eipä tehnyt sen jälkeen mieli viedä pyykkejä kuivaushuoneeseenkaan yksin, saati että saunassa olisin yksin käynyt.

[/quote]Onneks sulla oli mies, mä asuin yksin :s ja naapurin mies tuli mun saunavuorolla huuteleen saunan lukitun oven taakse. (Sen piti tulla siis toisen pukuhuoneen kautta, joista toisen ulko-oven olin jättänyt lukitsematta seuraavaa varten.) Se lähti kun en vastannu, mutta myöhemmin se tuli käytävässä vastaan ja kyseli olinko unohtanut pukkarin shampoopullon. :O Sitten se pyysi hississä treffeille, tuli soittaan mun ovikelloa ja soitti mun kännykkään jonka nron oli onkinut, availi alaovea usein, lähikaupassa bongas mut ja tarjos kyytiä. Kun tulin kotiin, se oli joskus kytiksellä ja uteli mistä tulen. Hänellä oli myös tapana korjailla autoa pitkät ajat pihalla ja samalla kyttäillä mun kulkemisia. Oli tosi ahdistavaa ja muutinkin pois sen miehen ja putkiremontin takia! Ikinä enää en ala miespuolisen naapurin kanssa juttusille enkä varsinkaan hymyile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi