Jos työpaikalla huomaisit menkkojen alkaneen, kehtaisitko pyytää sidettä
Työkaveriltasi?
Itse ehkä en kehtais. Ei olla niin läheisiä. Turtsaisin vaan ison läjän paperia housuihin ja yrittäisin pärjätä loppupäivän kotiin saakka. :D
Kommentit (20)
Kehtaisin. Miksi pitää olla niin läheinen että voisi tälläistä pyytää? Ymmärtäisin hyvin jos minulta joku pyytäisi.
Ilman muuta kehtaisin. Ei sitä tartte hävetä.
Kehtaisin ja pyytäisin. Mulla on tosi runsaat kuukautiset, joten saisin tunkea sitä wc-paperia housuihini vähintään rullallisen, että siitä mitään iloa olisi. Se varmaan vasta hauskalta näyttäisi ulospäin :D
Jättäisin suosiolla pyytämättä, koska kaikki työkaverini ovat miehiä.
Mulla ei oo naispuolisia työkavereita yhtään :(
Voi vittu -.- olen 22, päättele siitä.
Olen pyytänytkin. Mitä kehtaamista tuossa on?
Kävelisin kauppaan joka on sadan metrin päässä.
Mulla on aina kuukautistarpeita käsilaukussa riippumatta kierron vaiheesta.
Kehtaisin pyytää ja olen pyytänytkin! Olen töissä pienehkössä kaupassa, joten tunnetaan kaikki työntekijät kaikki ja ollaan suht. läheisiä. :)
Minulla on yleensä tamponeita laukussa varalla, mutta olen kyllä pyytänyt - ja saanutkin - siteitä ja tamponeita. Olen myös ottanut niitä työpaikan lääkekaapista. Ei tollanen nyt nolota. Joka naisella on menkat.
Tottakai. Ja minusta ei olisi yhtään noloa jos minulta kysyttäisiin, on kysyttykin ja olen antanut. Ihan normaalia. Itsellenihän kävi kerran niin, että lensin ulkomaille ja majoituin hostelliin. Lentoyhtiö oli hukannut laukkuni ja lähikaupat olivat menneet jo kiinni siltä illalta koska oli myöhä. Olin käyttänyt pitkien lentojen aikana varasiteeni, joten iski hätä että apua mitäs nyt. No kävelin ympäri hostellia ja esittelin itseni tuntemattomille naisille ja kysyin olisiko siteitä tai tamponeita, kun laukkuni on hukassa. Yhdellä ei ollut, mutta hän kysyi matkatoveriltaan ja sain yhden varasiteen. Toiselta naiselta sitten pari lisää sekä jopa kasvojen pesuun ainetta ja kosteusvoidetta ! Kyllä naiset siskojaan auttaa hädässä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:03"]Voi vittu -.- olen 22, päättele siitä.
[/quote]
Hä? :D
Mikä kysymys tää on? Tottakai kysyisin?!
En tiedä? Pidän aina pari sidettä käsilaukussa mukana, joten ei ole tarvinnut. Mutta jos minulla olisi yht'äkkiä menopaussi-ikää nuorempi naispuolinen työkaveri, ja hän kysyisi, niin tottakai antaisin siteen.
Oon ainoa nainen meidän työpaikalla...joten tuskinpa löytyisi keltään. Mulla on kaapissa vanha meikkipussi, missä on vähintään päivän tarpeiksi ja pidän huolen, että siellä on aina sen verran. Kuljetan kyllä pientä määrää aina mukana.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:21"]
Kehtaisin pyytää ja olen pyytänytkin! Olen töissä pienehkössä kaupassa, joten tunnetaan kaikki työntekijät kaikki ja ollaan suht. läheisiä. :)
[/quote]
Ihan uteliaisuutta, eikö kaupassa ole niitä myynnissä, että voisi ostaa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 16:21"]
[/quote]
Ihan uteliaisuutta, eikö kaupassa ole niitä myynnissä, että voisi ostaa?
[/quote]
Myydäänkö niitä esim rauta-kirja-tai kukkakaupassa?
Kehtaisin ja kysyisin.